Kde jsem:

Ekonomika

Ekonomika

Novinky — Reklama — Vše o ČT — Česká televize

Reklama

Reklama

  • Zákonný rámec, ceník reklamy, reklama na webu České televize, možnosti sponzoringu

26. 2. 2015

Česká televize získala po třetí v řadě Zlatou pecku

V jubilejním 20. ročníku prestižní soutěže kreativity v reklamě Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace bodovala Česká televize s product placementem v zábavně-vzdělávacím pořadu Hlava rodiny.

„Aby byl product placement efektivní, je potřeba, aby se protnuly zájmy a požadavky jak tvůrců, tak zadavatelů. V praxi to znamená, že projekty tohoto typu nedělá Česká televize za každou cenu, naopak, pečlivě dbá na to, aby zapojení produktu do děje bylo přirozené a organické,“ říká výkonný ředitel obchodu České televize Hynek Chudárek a dodává: „V edukativním pořadu o rodinných financích Hlava rodiny se to podařilo.“ 

Česká televize si Zlatou pecku za product placement odnáší pravidelně od roku 2012, kdy se tato kategorie osamostatnila. V roce 2012 ji získala za díl retro seriálu Vyprávěj o příchodu inzertního časopisu Annonce na český trh. Následovala Zlatá pecka 2013 za umístění produktů značky Apotheke do pořadu Herbář.

Celkem se do letošního ročníku této nejstarší soutěže kreativity v reklamě v České republice přihlásilo 38 českých a 8 slovenských agentur a zadavatelů se 141 příspěvky. Osmičlenné porotě letos předsedal Robert Vano. 

Product placement je typ obchodního sdělení, který Česká televize může ze zákona vysílat. Česká televize však dbá na to, aby byla vždy zachována její redakční nezávislost a aby nebyly nijak narušeny charakter ani dramaturgie pořadu.

Alžběta Plívová, tisková mluvčí České televize

24. 11. 2023ČT sport odvysílá 58 závodů Světového poháru i domácí MS z Nového Města na Moravě
1. 11. 2023Ragby bodovalo na obrazovkách ČT sport. Letošní mistrovství světa bylo nejsledovanější v historii
31. 10. 2023Pod vánoční stromek letos Česká televize nadělí Klíč svatého Petra. Výpravná pohádka Karla Janáka bude mít premiéru na Štědrý den
12. 9. 2023Na značky: StarDance se vrací. Po dvanácté. Na obrazovky poprvé vtančí 14. října
28. 2. 2023Karavan jede dál: herečka Vica Kerekes v něm nově putuje po Maďarsku
31. 1. 2023Toulavá kamera slaví dvacáté výročí. Diváky vzala už na více než šest tisíc míst po celém Česku
16. 1. 2023Česká televize bude vysílat olympijské hry až do roku 2032
11. 1. 2023Příběh vyměněných dětí pokračuje. Oblíbené Kukačky se vrací na obrazovku třinácti novými díly
1. 1. 2023Česká televize se stala popáté v řadě lídrem trhu. Jedničkou byla v průběhu dne i v hlavním vysílacím čase
27. 12. 2022Sváteční vysílání ovládla Česká televize, její program sledovala polovina diváků u obrazovek. Nejsledovanějším pořadem posledních šestnácti let je pohádka Krakonošovo tajemství

« | | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | » (9)