Slečna Pondělí
Mít blok je hrozná věc. Každý autor se děsí okamžiku, kdy najednou nebude vědět, jak dál. Kdy bude sedět nad prázdným papírem a nebude jej umět naplnit slovy, jež by oslovila adresáta. A Romana právě nad scénářem filmu o ženách, které pronikají do dříve tak ryze mužské oblasti, jako je podnikatelství a finančnictví, potkalo něco podobného. Stokrát už se se svou Mariannou setkal ve snu, přesto si ji však živou, jako ženu z masa a kostí, nedovede představit. V takových chvílích je ovšem nejlepší opustit teorii a pokusit se načerpat životodárnou energii ze zeleného stromu života. A tak Roman vyráží do terénu, aniž tuší, co vše na své výpravě odhalí. Neboť nahlédnout do nejsoukromějšího soukromí někoho jiného, poodhalit roušku, halící nejtajnější záhyby lidské povahy, může být sice zábavné, ale i úděsně šokující...
Autorský a režijní debut Bensona Leeho právem vzbudil v r. 1998 na filmovém festivalu Sundance pozornost diváků i kritiků, Andrea Hartová tu za svůj výkon v titulní roli získala Zvláštní cenu poroty.