8. ročník odborné konference

PREZENTACE ZAHRANIČNÍCH HOSTŮ’

Obsah je králem. Fragmentace nebo integrace? Jak značky přinášejí dosud nevyužívaný obsah.
Stuart McLennan, BBC WorldWide

Jak v Evropě funguje DMB (Digital Multimedia Broadcasting)?
Jörn Jensen, WorldDMB Forum


TELEVIZE DIGITÁLNĚ

60 let České televize

Zhodnocení postavení a úlohy veřejnoprávní televize v ČR (ČSR, ČSSR) se zřetelem na její současné nové směřování. Rozvoj TV vysílání v ČR. Problematika přechodu na nové technologie.

Televize jako hlavní producent hraných filmů. Nový produkční i finanční model ČT pro filmové koprodukce. Aktivity komerčních televizí v produkci filmů pro kina a obrazovku

Digitální dividenda 2 – získání kmitočtů pro mobilní broadband

Kolik kanálů unese český trh – Tématické TV kanály a programy. Nový dětský kanál ČT vs. dětské programy z dovozu. Perspektivy rozvoje tematických kanálů a jejich financování. Labelling – klasifikace vhodnosti pořadů pro děti. Televizní trh z pohledu nadnárodní mediální společnosti

Přerozdělení frekvencí pro nové TV kanály

Zůstane televize v centru pozornosti diváků v jejich domácnostech i životech? Evoluce současné televize k plnému využití zítřejších velkoformátových nevtíravých displejů jako chytrých telestěn

Média a volba prezidenta ČR. Do jaké míry mají média prezentovat výsledky výzkumů a volební preference?


ROZHLAS DIGITÁLNĚ

Stav, vývoj a perspektivy digitálního rozhlasového vysílání) v Česku

Jak k digitalizaci přistoupí komerční vysilatelé?

Kdy se v obchodech dočkáme digitálních rádií?

Nové horizonty rozhlasového vysílání

Více na portálu ČT24


Stopáž295 minut
Rok výroby 2013
 L