iVysílání

stránky pořadu
Premiéra:
24. 4. 2016
22:05 na ČT1

1 2 3 4 5

53 hlasů
32778
zhlédnutí

168 hodin

"Pomáhat a chránit" — Stojí za Eman — Rodič učitel — Sklep 45 — Čechia

další Zpravodajství »

upozorňovat

do playlistu

Přehrávač videa

Načítám přehrávač...

168 hodin

  • 00:00:12 Policista údajně zranit dívkou.
  • 00:00:14 Další sporný zákrok policie.
  • 00:00:16 Teplické gymnázium stojí za svou
    studentkou v hidžábu.
  • 00:00:27 Revolta proti státním školám,
    zakládají své vlastní.
  • 00:00:34 Dobrý večer.
  • 00:00:35 Policie má pomáhat a chránit.
  • 00:00:37 V reportáži Lenky Pastorčákové
    vám pustíme záznam policejního
  • 00:00:41 zásahu z loňského července
    na demonstraci proti imigrantům.
  • 00:00:45 Policie tehdy nezasáhla proti těm,
  • 00:00:48 kteří v průvodu nesli šibenici
    nebo vyzývali k násilí.
  • 00:00:51 Ale proti skupince, která
    protestovala v sedě proti nim.
  • 00:01:01 Policista měl na sobě
    neprůstřelnou vestu.
  • 00:01:06 Přesto skončil se zraněním
    od padesátikilové studentky FAMU.
  • 00:01:37 Na straně jedné studentka
    emotivně hájící svého přítele,
  • 00:01:41 kterému policie
    vyrazila o dlažbu zub.
  • 00:01:46 A na druhé straně protestující
    se šibenicemi v rukou.
  • 00:02:35 Šibenice policie nevadily.
  • 00:02:37 Podle soudního spisu, který
    máme, uvěřili policisté,
  • 00:02:46 že šibenice byly jen alegorií.
  • 00:02:51 Podle policie nešlo
    o výzvu k násilí.
  • 00:02:56 Zakročit se rozhodla proti
    menší skupině demonstrantů,
  • 00:03:00 kteří vsedě protestovali
    proti pochodu se šibenicemi.
  • 00:03:06 Demonstranti se usadili na dlažbu
    v místě plánované trasy pochodu.
  • 00:03:12 Shromáždění tady měli
    povolené od magistrátu.
  • 00:03:17 Mezi nimi seděla i Kateřina,
    čerstvá doktorandka FAMU.
  • 00:03:31 Policisté se rozhodli
    aktivisty odstranit.
  • 00:03:38 Policie tvrdí, že svým zákrokem
    sedící aktivisty vlastně chránila.
  • 00:03:44 Aniž by jakkoliv respektovala to,
    že se jedná o právo shromažďovací,
  • 00:03:54 tak se pokoušela ty lidi řídit.
  • 00:04:20 Některé odnášeli, jiné
    odnesli, položili na zem,
  • 00:04:25 zkroutili jim ruce za zády.
  • 00:04:27 Spoutali je.
  • 00:04:29 Kateřina, když viděla
    svého přítele,
  • 00:04:31 jak se k němu nehezky chovají,
    tak se vrhla do té situace.
  • 00:04:36 Interpretace toho, jak tam padne
    mezi ty policisty, je vlastně to,
  • 00:04:40 že zaútočila na veřejného činitele.
  • 00:04:49 Intenzita toho policejního zákroku
    naprosto neodpovídala tomu,
  • 00:04:53 za jaké situace a proti
    komu zasahovali.
  • 00:04:55 A proto se nelze divit tomu,
    že ta slečna zareagovala tak,
  • 00:04:59 jak zareagovala.
  • 00:05:01 Takový zákrok odpovídá
    zatčení výlet u drog,
  • 00:05:05 ozbrojenému pachateli
    nebo pachateli loupeže.
  • 00:05:08 Po údajném útoku padesátikilové
    krejčové skončil policista
  • 00:05:12 na sedmidenní neschopence.
  • 00:05:14 Což je lhůta, při které
    už nemusí jít o přečin,
  • 00:05:18 ale může jít o zločin, za který
    je vyšší trestní sazba.
  • 00:05:35 Asi bych měl u takových lidí
    trošku strach, ale otázka je,
  • 00:05:44 nakolik to bylo účelové,
  • 00:05:45 aby došlo k nějakému většímu
    potrestání té slečny.
  • 00:05:50 Ten chlap by podle mého názoru
    měl pracovat na své lepší fyzické
  • 00:05:55 kondici a na své přípravě.
  • 00:05:59 Rameno patří k nejpohyblivějším
    kloubům.
  • 00:06:02 Můžeme pohybovat
    téměř do všech směrů.
  • 00:06:07 Jediná riziková pozice
    je z rukou za zády.
  • 00:06:11 Ten kloub se dostává do pozice,
    kdy může dojít ke zranění.
  • 00:06:15 A to si můžeme ukázat
    i na technice.
  • 00:06:18 Ale už je to poměrně
    náročná technika.
  • 00:06:24 Člověk musí znát anatomické
    zákonitosti, jak to funguje.
  • 00:06:27 Není to jednoduché.
  • 00:06:29 K tomu zranění nemůže
    dojít tak jednoduše,
  • 00:06:32 jak ukazuje ten záběr.
  • 00:06:38 Ten útok, pokud to vůbec
    můžeme nazvat útokem,
  • 00:06:42 zdaleka neměl takovou intenzitu,
    aby způsobil někomu zranění,
  • 00:06:45 na základě kterého by to bylo možné
    kvalifikovat jako trestný čin.
  • 00:06:51 První soudní znalec konstatoval,
  • 00:06:53 že jde o diagnózu stanovenou
    na základě subjektivních stesků.
  • 00:06:59 Křupnutí v rameni si mohl vymyslet.
  • 00:07:03 Zjištěná byla pouze drobná
    oděrka na levém rameni.
  • 00:07:15 Státní zástupkyně
    přizvala dalšího znalce.
  • 00:07:19 Ten konstatoval opak.
  • 00:07:21 Zranění poškozeného mohlo
    vzniknout konáním obviněné,
  • 00:07:27 protože poškozený nebyl na takové
    jednání připraven.
  • 00:07:41 Policie ani státní zastupitelství
    nechtějí případ s nepravomocným
  • 00:07:46 rozsudkem komentovat.
  • 00:07:48 Kromě krejčové se odvolala
    i žalobkyně,
  • 00:07:52 která nízkou hranici
    trestu navrhla.
  • 00:08:06 Trochu mi ta soudní dohra připadá
    jako malinko mimo kontext toho,
  • 00:08:11 co by policie měla dělat.
  • 00:08:14 Jestliže devadesátikilový mužský
    se nechá zranit od padesátikilové
  • 00:08:19 holky, tak by měl zalézt do kouta
    a zpytovat svědomí o své fyzické
  • 00:08:24 kondici a ne se nechat u soudu
    oblažovat státní zástupkyní,
  • 00:08:29 která potrestá to děvče.
  • 00:08:38 Prokažte své vlastenectví
    a vyhoďte ji.
  • 00:08:42 Takové výzvy chodili řediteli
    teplického gymnázia,
  • 00:08:45 jehož muslimská studentka
    chodí do školy v šátku.
  • 00:08:48 Ředitel se za ní postavil.
  • 00:08:50 A po něm část studentů,
  • 00:08:51 kteří na podporu své spolužačky
    natočili video.
  • 00:08:55 Se sedmnáctiletou studentkou
    natáčel Martin Mikule.
  • 00:09:08 Někteří z vás apelují na našeho
    pana ředitele,
  • 00:09:11 aby vyhodili naši studentku.
  • 00:09:13 Argumentujete tím, že se bojíte
    o naši budoucnost.
  • 00:09:17 Chvástáte se tím, že žijeme
    ve svobodné zemi,
  • 00:09:21 ale přitom někteří z vás chtějí
    zabránit ve studiu studentce,
  • 00:09:24 která nic neporušuje
    ani nikoho neohrožuje.
  • 00:09:28 Je muslimka, chodí
    zahalená v hidžábu.
  • 00:09:32 Už druhý týden je v centru
    pozornosti.
  • 00:09:36 Pro někoho nebezpečná stoupání
    islámu, pro jiné oběť.
  • 00:09:50 Vyvolávat další vlnu nátlak.
  • 00:09:54 Představuje to pro mě nebezpečí.
  • 00:09:57 A někteří jedinci to berou
    jako provokaci.
  • 00:10:07 Narodila se v Jemenu.
  • 00:10:08 Od svých pěti let vyrůstá v Česku.
  • 00:10:11 Hidžáb nechce sundat z principu.
  • 00:10:14 Udělá to jen,
  • 00:10:15 když to bude požadovat
    zákon nebo školní předpisy.
  • 00:10:22 Nevadí mi to.
  • 00:10:24 Jsou tady lidé, kteří mají zelené
    vlasy, nosí výstřední oblečení,
  • 00:10:29 a to také nikomu nevadí.
  • 00:10:32 Pokud je to jedna
    studentka, dvě nebo tři,
  • 00:10:35 ale pokud jich bude 10, 20,
  • 00:10:37 a začnou si prosazovat vlastní
    pravidla, vlastní názory,
  • 00:10:42 tak už se stavím proti.
  • 00:10:45 Nemyslím si, že to do té školy
    úplně patří.
  • 00:10:48 Je přece jen slušnost si sundat
    pokrývku hlavy.
  • 00:10:51 Žádný takový požadavek
    nemáme ve školním řádu.
  • 00:10:55 Ani to nemám o co opřít.
  • 00:10:57 A ani nehledám žádný důvod.
  • 00:10:59 Řadu důvodů vidí pisatelé,
  • 00:11:01 kteří svými stížnostmi začali
    bombardovat schránku ředitele
  • 00:11:04 a požadovali vyloučení
    studentky ze školy.
  • 00:11:21 Velká část e-mailů obsahovala
    naprosto totožný text rozesílají
  • 00:11:26 jen z různých e-mailových adres.
  • 00:11:44 Někdo to na Facebooku spustil.
  • 00:11:47 A připravil tam ten e-mail,
    kterými mají posílat.
  • 00:11:53 Spousta lidí ho jen zkopírovala,
  • 00:11:55 jiní byli kreativní a vymysleli
    si k tomu nějaká doplnění.
  • 00:12:00 Víte, kdo za tím stojí?
  • 00:12:06 Netuším.
  • 00:12:07 Jsou to pro mě anonymní pisatelé.
  • 00:12:09 Poté, co se ředitel za svoji
    studentku postavil,
  • 00:12:13 se situace otočila.
  • 00:12:15 I e-maily chodí spíše podpůrné.
  • 00:12:21 V Teplicích ale studentka
    není známá jen teď.
  • 00:12:26 Loni se rozhodla zorganizovat
    úklid parku od nepořádku,
  • 00:12:32 který zde zůstal po lázeňských
    hostech.
  • 00:12:38 V létě při té aféře,
  • 00:12:42 kdy byly stížnosti na chování
    arabských lázeňských hostů tady
  • 00:12:45 v Teplicích, tak ona se snažila
    ty vášně mírnit.
  • 00:12:52 Osobně jsem viděla
    papíry na stromech,
  • 00:12:55 kde bylo napsáno arabsky,
    aby po sobě uklízeli.
  • 00:13:00 Byl to dobrý nápad.
  • 00:13:02 Studentka nechce
    veřejně vystupovat,
  • 00:13:05 aby nebyla vnímaná
    jako obětní beránek.
  • 00:13:07 Vlasy má stále schované v hidžábu.
  • 00:13:10 I tak se cítí být Češkou.
  • 00:13:14 A Česko považuje za svůj domov.
  • 00:13:17 Já si Čechů vážím za všechny
    jejich hodnoty.
  • 00:13:22 A věřím, že i ta menšina,
    která sdílí tu nenávist,
  • 00:13:26 tak je to ze strachu.
  • 00:13:28 A to je úplně normální.
  • 00:13:37 Chtěla bych jim poděkovat.
  • 00:13:39 Mile mě překvapili.
  • 00:13:45 V Česku stoupá počet
    soukromých základních škol.
  • 00:13:50 Reagují na poptávku rodičů,
    kteří nejsou spokojeni s tím,
  • 00:13:53 jak to chodí v běžných školách,
  • 00:13:55 nebo pro své děti
    chtějí něco jiného.
  • 00:13:57 Je fakt, že se děti rozprchly
    do soukromých škol, dobře?
  • 00:14:08 Navzájem si pomáháme,
    aby děti byly pohromadě.
  • 00:14:12 Aby byly děti spolu, učili
    se kolektivním věcem.
  • 00:14:15 A byli spolu i napříč věkem.
  • 00:14:17 Od těch pěti, šesti,
    do 10 nebo 11 let.
  • 00:14:22 Lesní škola v Řevnicích u Prahy,
    kterou založila skupina
  • 00:14:26 kamarádek, matek.
  • 00:14:27 Děti vyučují jejich rodiče.
  • 00:14:29 Neříkají si učitelé, ale průvodci.
  • 00:14:32 Vůbec se nevymezujeme
    proti základní škole.
  • 00:14:35 Ta komunitní škola vznikla
    ne z popudu jít proti něčemu,
  • 00:14:40 ale spíše vyhovět
    potřebám našich dětí.
  • 00:14:49 To fungování, jak jsou děti
    zapsané v domácím vzdělávání,
  • 00:14:54 tak tu školu tvoří rodiče.
  • 00:14:56 Rodiče jsou tam mnohem více
    zapojeni, než v běžných školách.
  • 00:14:59 A vytváří tu školu.
  • 00:15:02 Založit si školu není z úředního
    hlediska zase tak komplikované.
  • 00:15:06 Stačí se domluvit s obcí,
    předložit vzdělávací program,
  • 00:15:10 sehnat učitele a zaregistrovat
    na ministerstvu školství.
  • 00:15:14 Soukromé základní školy
    jsou na vzestupu.
  • 00:15:16 Jen za loňský rok jich
    mělo vzniknout 145.
  • 00:15:21 Je to dobře?
  • 00:15:25 Ta dvě tvrzení.
  • 00:15:42 Věříme, že poptávka
    rodičů je po ničem jiném,
  • 00:15:45 než škola nabízí.
  • 00:15:48 Děti si mohou odnést právě to,
    že jsou nějakým způsobem výlučné.
  • 00:15:55 Že jsou lepší.
  • 00:15:59 V tom bych možná viděl
    výhody i nevýhody.
  • 00:16:04 Veřejné školství je velmi
    konzervativní.
  • 00:16:07 Za těch 25 let se příliš nezměnilo.
  • 00:16:10 Ta škola vypadá pořád stejně.
  • 00:16:12 S nějakými drobnými odchylkami.
  • 00:16:15 Teď začíná dospívat
    generace rodičů,
  • 00:16:18 kteří takovou školou prošli.
  • 00:16:22 A pro své děti to nechtějí.
  • 00:16:25 Tady jsou nějaké
    problémy ve školách.
  • 00:16:28 Místo toho,
  • 00:16:29 abychom je řešili a vylepšovali
    ten systém základních škol,
  • 00:16:32 tak od toho problému utečeme
    a založíme další školu,
  • 00:16:37 komunitní školu.
  • 00:16:38 Jinou alternativní školu,
  • 00:16:41 kde si to budeme
    řešit sami po svém.
  • 00:16:45 Obvykle jde o problém rodičů,
  • 00:16:48 nikoliv kvality
    vzdělávání těch dětí.
  • 00:16:51 Náš sen bylo mít takovou
    školu pro naše děti,
  • 00:16:54 kde by se děti učily to,
    co je důležité pro život.
  • 00:16:58 Aby dokázali být šťastné.
  • 00:17:01 Mají pět, šest let, za sebou.
  • 00:17:11 Chtějí něco jiného, co většinová
    škola nenabízí.
  • 00:17:16 Řeší se tím přání rodičů.
  • 00:17:29 Rodiče chtějí mít výlučné
    podmínky pro vzdělání svých dětí.
  • 00:17:34 Ale nepomáhá se tím řešit
    i jádro problému.
  • 00:17:39 Situace se dokonce ještě zhoršuje,
    právě tím odchodem části dětí,
  • 00:17:44 které mohly táhnout ty ostatní,
  • 00:17:46 nebo které mohly přispět k lepšímu
    klimatu v základní škole.
  • 00:17:51 Mluvím tady s rodiči, kteří
    obešli pět, šest, sedm škol.
  • 00:17:55 Ve všech je to obdobné.
  • 00:17:57 Tak hledají řešení.
  • 00:18:00 Kdyby rostl takový počet
    škol nad únosnou míru,
  • 00:18:04 může to vést i k narušení něčeho,
  • 00:18:07 co se nazývá
    společenská soudržnost.
  • 00:18:11 Nebo sociální pouto.
  • 00:18:14 To, co jsem označil jako
    jednu z funkcí školy.
  • 00:18:19 To je vytvářet povědomí o tom,
  • 00:18:22 jak lidé spolu v různých
    společnostech žijí a musí
  • 00:18:28 spolu vycházet.
  • 00:18:34 Kdybych dala děti do normální
    základní školy,
  • 00:18:37 tak bych se z toho snažila
    vytěžit to nejlepší.
  • 00:18:42 Senát tento týden
    schválil školský zákon,
  • 00:18:44 který od roku 2021 opět zavádí
    povinnou maturitu z matematiky.
  • 00:18:51 Byl nejvyšší čas.
  • 00:18:54 Celá kancelář totiž nedokázala
    ve středu spočítat triviální
  • 00:18:59 aritmetický příklad.
  • 00:19:02 V jakém termínu musí
    prezident vyhlásit volby,
  • 00:19:06 aby byly před termínem
    končících zastupitelů.
  • 00:19:10 První ohlášený termín,
    který odporoval zákonu,
  • 00:19:14 posléze hradní mluvčí
    označil za neoficiální.
  • 00:19:19 A potom byl vyhlášen jiný.
  • 00:19:22 Možná by nebylo špatné,
  • 00:19:25 aby si hradní legislativci střihli
    maturitu z matematiky dodatečně.
  • 00:19:32 Také se sčítaly děti.
  • 00:19:34 Hnutí s Petrem Gazdíkem se snažilo
    získat pro spolupráci kdekoho.
  • 00:19:40 Mluvilo se o námluvách
    a manželství.
  • 00:19:43 Lidovec Marián Jurečka
    to vzal přes děti.
  • 00:19:47 Nechtěl bych hovořit o manželství.
  • 00:19:51 Je lepší hovořit o počtech dětí.
  • 00:19:53 S Petrem Gazdíkem se o to snažíme.
  • 00:19:57 Zvýšit demografický vývoj v ČR.
  • 00:20:01 Zapomněl na Andreje Babiše,
    který má také čtyři děti.
  • 00:20:04 Ale ten byl také rád, že ho vůbec
    někdo někam pozve.
  • 00:20:08 Jsem nesmírně poctěn,
    že jste mě pozvali.
  • 00:20:11 Mě obvykle nikdo nikam nezve.
  • 00:20:14 Někdo má rád holky,
    jiný zase vdolky.
  • 00:20:18 V případě dvou prezidentských
    rivalů spíše slivovici nebo
  • 00:20:25 dobrou whisky.
  • 00:20:30 Tu nejpopulárnější českou drogu,
    kterou si všichni užíváme.
  • 00:20:35 A tou je co?
  • 00:20:39 Alkohol.
  • 00:20:40 Chlastáme všude v této zemi.
  • 00:20:45 A to říkáte z vlastní zkušenosti?
  • 00:20:48 Kdybyste byl prezidentem,
    byla by situace podobná?
  • 00:20:53 Je to otázka kvality.
  • 00:20:55 Já jsem spíše na kvalitu
    nápoje, jiní na kvantitu.
  • 00:21:00 Kníže nebo Zeman, nástrahy
    v politice jsou nekonečné.
  • 00:21:07 Alkohol je také
    nejčastějším dárkem,
  • 00:21:09 který dostává prezident
    na svých cestách po zemi.
  • 00:21:12 Ve středočeské Vlašimi prokázali
    tento týden větší invenci.
  • 00:21:20 Jste vrchním velitelem naší armády.
  • 00:21:23 Po dotazu na hradu jsme zjistili,
    že vůbec nejste vyzbrojen.
  • 00:21:29 A tak jsem na Velký pátek zašel
    do naší slavné hory Blaník
  • 00:21:37 a požádal
  • 00:21:39 jsem sv.
  • 00:21:40 Václava, jestli by mi v tomto
    pomohl.
  • 00:21:45 Já mám totiž encefalitidu, takže
    nevím, jestli to bude dost veliké.
  • 00:21:54 To je tzv. náčelník.
  • 00:22:09 Abychom ale nakonec nelitovali,
  • 00:22:11 že i ve Vlašimi nebyla jen dárkem
    obvyklá lahev slivovice.
  • 00:22:17 Já si ještě pořídím
    takovou historku,
  • 00:22:19 aby mi to nepadalo na uši.
  • 00:22:23 Potom zvednu meč a půjdu do boje.
  • 00:22:29 Nejstarší a nejpočetnější
    divadlo s tzv. pražské pětky,
  • 00:22:33 divadlo sklep, slaví 45.
  • 00:22:36 narozeniny.
  • 00:22:38 Vzniklo jako studentská zábava
    Davida Vávry a Milana Steindlera.
  • 00:22:42 Od roku 1971 prošlo souborem
    více než 160 herců a hereček.
  • 00:22:47 A představení na domovské
    scéně jsou dodnes vyprodaná.
  • 00:22:58 Jaké to máte příšerné
    ruce, tak trochu chlupaté,
  • 00:23:03 tak trochu černé.
  • 00:23:05 Co to je?
  • 00:23:09 Smějete se, protože mě vzrušujete.
  • 00:23:14 Tak dobrý.
  • 00:23:15 Tak jedeme.
  • 00:23:21 Je to hodně vypráskaná historka.
  • 00:23:25 Když jsme chtěli zpříjemnit
    předpubertální večírek
  • 00:23:28 hraním divadla.
  • 00:23:30 Já jsem chodil do divadla
    s maminkou a vyprávěl jsem
  • 00:23:33 to Milanovi.
  • 00:23:35 Milan to pak předváděl
    těm mladým děvčatům.
  • 00:23:45 A předvádět se před děvčaty,
  • 00:23:50 to je motor pro začínajícího
    umělce.
  • 00:23:55 V 80. letech byly vyhloubené
    ty základy, které se zabetonovali.
  • 00:24:01 A na nich stojí ten mrakodrap.
  • 00:24:06 Kdyby nebylo těch základů,
    vůbec by to dnes nebylo.
  • 00:24:10 Od prvopočátku to byla
    kolektivní záležitost.
  • 00:24:13 Byla to nesmírně šťastná
    shoda, že se sešli spolužáci,
  • 00:24:17 kterým vydrželo
    kamarádství od 70. let.
  • 00:24:37 V té době byla ta dramaturgie
    pražských divadel taková sterilní.
  • 00:24:44 A tady se dělo něco neuvěřitelného.
  • 00:24:47 Ta představení byla velice
    spontánní a improvizovaná.
  • 00:24:50 A měla atmosféru
    rockových koncertů.
  • 00:24:54 My jsme je pouštěli okénky v šatně,
    aby sem vlezli na černo bez lístků.
  • 00:25:01 Ti kamarádi a kamarádky.
  • 00:25:05 Podotýkám.
  • 00:25:07 Já jsem si připadal, jako kdyby
    třeba tady hráli Beatles.
  • 00:25:13 Že se na nás ženou ti lidi
    a že mají zájem.
  • 00:25:17 To mě bavilo.
  • 00:25:21 Jmenuje se to Bible.
  • 00:25:22 A zajímalo by mě,
    co si o tom kdo z vás myslí.
  • 00:25:27 Ta kniha je literárně nevyvážená.
  • 00:25:30 Je ze dvou zcela
    neadekvátních částí.
  • 00:25:34 Je tlustá a stará.
  • 00:25:37 A tenká a nová.
  • 00:25:45 Během té staré čekáme.
  • 00:25:55 Když jsem vstoupil do sklepa,
    považoval jsem to za naplnění.
  • 00:26:22 Zřejmě ta písnička vstoupila
    ve vysokou oblibu u lidí,
  • 00:26:29 protože je na nejjednodušší akordy.
  • 00:26:58 Věc, která byla
    dramaturgicky nejobjevnější,
  • 00:27:02 to bylo samozřejmě
    nastudování mlýnů.
  • 00:27:07 Podle předlohy,
  • 00:27:08 která vznikla na vojně při vojenské
    službě režiséra Karla Bryndy
  • 00:27:14 a Václava Havla.
  • 00:27:37 Přešel vás někdy smích?
  • 00:27:40 Co se týče divadla.
  • 00:27:42 Nevím, jestli co se týče divadla,
  • 00:27:44 ale v určitou chvíli mně přešel
    smích v Afghánistánu,
  • 00:27:51 když jsme hráli pro vojáky
    v Afghánistánu.
  • 00:27:58 Nebýt toho našeho herectví, nikdy
    se nepodívám do Afghánistánu.
  • 00:28:06 Nikdy neuvidím ty neuvěřitelné
    hory.
  • 00:28:15 Vnesli do našeho umění něco
    nového a originálního.
  • 00:28:21 Já bych popřál sklepu do té druhé
    poloviny jeho zpackaného života
  • 00:28:28 všechno nejlepší.
  • 00:28:30 Já bych jim popřál, aby ten zázrak
    pokračoval.
  • 00:28:34 Ještě nějakých pětapadesát.
  • 00:28:36 Ať to dotáhneme na tu stovku.
  • 00:28:39 Hodně zdraví.
  • 00:28:41 Zvláště toho duševního.
  • 00:28:43 Já chtěl říci repliku z mlýnů.
  • 00:28:53 Žij.
  • 00:29:04 To bylo to přestárlé divadlo sklep,
    kterému mladí fanoušci říkají,
  • 00:29:11 kdy už toho konečně ti unavení
    čtyřicátníci nechají.
  • 00:29:16 A do debaty, zda by se Česko
    mělo jmenovat Čechia,
  • 00:29:20 přispěl Jaroslav Kubera.
  • 00:29:22 Už mám nový název pro ČR,
    abychom uspokojili Moravák,
  • 00:29:29 bude se jmenovat Čechomor.
  • 00:29:36 Pan senátor se netají
    prezidentskými ambicemi a ví,
  • 00:29:39 že moravské hlasy se mohou hodit.
  • 00:29:41 Dobrou noc.

Související