Meat Design: V Ostravě se představují moderní interiérové trendy

V ostravském Dole Hlubina začala největší přehlídka produktového designu na Moravě Meat Design. Sto dvacet špičkových designérů ze čtyř států představí na třetím ročníku nejnovější výrobky z interiérového designu. Program v Dolní oblasti ve Vítkovicích potrvá do neděle.

Meat Design Ostrava je prodejní přehlídka autorské tvorby českého, slovenského, polského a maďarského produktového designu v Ostravě na pomezí tří států. Součástí akce, která probíhá do neděle 26. listopadu, je doprovodný program, který nabízí přednášky, workshopy, projekce, párty a večírky.

„Snažíme se nabízet široké spektrum interiérového designu,“ uvedla kreativní ředitelka akce Meat Design.

Letošní ročník Meat Designu se dělí na tři výstavní části: Meat Design, Meat Market a Meat Art. Ta první patří značkám, firmám a designérům, kteří se zabývají nábytkem, interiérovým designem a bytovými doplňky. Jejich expozice budou především výstavní.

Meat Market tvoří doplňkovou část přehlídky, kde autoři nabídnou svou tvorbu k prodeji. Ke koupi budou drobné bytové doplňky, papír, sklo, porcelán a šperk. A konečně Meat Art cílí hlavně na „náročného diváka“. Návštěvníci si tu prohlédnou netradiční instalace předních českých designérů.

Akce se koná ve všech prostorách Dolu Hlubina, návštěvníkům se tak mimo jiné otevřou Staré koupelny, Kompresorovna nebo Maryčka. Akci doplní také filmové projekce, které se odehrají v Cineportu.