Ve skiareálu Pec pod Sněžkou musí lyžař po slevách pátrat

Pec pod Sněžkou - Provozovatel areálu v Peci pod Sněžkou reagoval na výtky lyžařů a upravil ceny a služby. Lidé teď můžou ušetřit i několik set korun. Problém je ale v tom, že informace o některých slevách skoro nikde nenajdou. Placené skibusy, nevyužitelné zůstatky na bodových permanentkách nebo drahé parkování - na to si tu lyžaři stěžovali nejčastěji.

Zůstatkové body na skipasu

„Pokud někdo má zůstatkové body a chce je vrátit, tak mu je pokladní přepočítá a vrátí peníze,“ říká Petr Hynek, ředitel areálu Černá hora – Pec pod Sněžkou.

Doprava ke sjezdovce

Nově nebudou lyžaři platit ani za dopravu od hotelu ke sjezdovce. I přesto, že většina místních hoteliérů na tuhle službu pro své hosty přispět odmítla.

„My bychom chtěli zrušit rekreační a ubytovací poplatek a nastavit čistý a čitelný paušál. Z těchto vybraných finančních prostředků poté financovat skibusy, dotovat parkovné, dotovat cenu permanentek atd.,“ podotýká Alan Tomášek, starosta Pece pod Sněžkou.

Parkování

A ušetřit se dá i na parkování. Řada lyžařů se to ale nedozví. Například na městském parkovišti v Peci pod Sněžkou zaplatí lyžaři za den parkování místo 125 jenom 60 korun. Stačí ukázat jednodenní skipas. Problém je v tom, že na ceníku u pokladny tuhle informaci návštěvníci nikde nenajdou. „Fakt jo? Tak o tom vůbec nevím,“ říká překvapeně lyžař František Chrástka

Sleva na parkovném platí od loňského prosince. Podle starosty se už ale nové ceníky vyrábějí.

Reportáž Václava Svobody (zdroj: ČT24)