Marketingová hodnota Petry Kvitové jen poroste

Praha - Česká tenistka Petra Kvitová poskočila v pomyslných žebříčcích hodnoty českých sportovců. Stalo se tak díky vítězství na slavném Wimbledonu a následnému triumfu v Istanbulu na turnaji mistryň. Může tedy očekávat mnohonásobně vyšší reklamní příjmy. I nadále ale podle časopisu Forbes zůstává nehodnotnější značkou mezi světovými sportovci golfista Tiger Woods.

Petra Kvitová dobyla po letním zakolísání jednu z příček, kterou se vstupuje do nejvyšší reklamní a marketingové ligy. Nyní druhá hráčka světového žebříčku si může ke své hodnotě připsat směle další nulu.

Podle žebříčku Hospodářských novin ze srpna letošního roku vydělává z českých sportovců nejvíc fotbalový brankář Petr Čech, jehož příjmy z reklamy se pohybují kolem 150 milionů korun ročně. Hned za ním následuje rychlobruslařka Martina Sáblíková a právě Petra Kvitová. Její aktuální marketingová hodnota je ale podle odhadů odborníků oproti červenci mnohonásobně vyšší.