Tesco varuje před podvodnou soutěží zneužívající jeho jméno

Praha - Obchodní řetězec Tesco Stores ČR upozornil své zákazníky na podvodnou internetovou soutěž. Její organizátoři posílají lidem e-maily, ve kterých za zaslání placených SMS zpráv slibují možnost vyhrát poukázku na nákup v prodejnách Tesco v hodnotě deset tisíc korun. Tesco tvrdí, že se soutěží nemá nic společného.

Zdroj: Isifa/Rex Features Autor: Geoff Moore

„Srdečně Vám blahopřejeme! Na základě speciálních kritérií byla vaše e-mailová adresa vybrána pro výhru poukázky na nákup v obchodech Tesco. Hodnota poukázky je 10 000 korun,“ uvádí  rozesílaná e-mailová zpráva. Oznámení odkazuje také na internetové stránky soutěže.

Zákazníci mají po zodpovězení jednoduché otázky odeslat SMS zprávu, jejíž cena je 50 korun. Vítězem soutěže o poukázky na nákup v supermarketech Tesco má být účastník s nejvyšším počtem získaných bodů. Za službou stojí holandská firma R&D Media.

Tesco
Tesco

Eva Karasová, mluvčí Tesco Stores ČR 

„Společnost Tesco Stores ČR byla upozorněna zákazníky, že se stali obětí klamavé soutěže o poukaz v hodnotě 10 000 korun na nákup v supermarketu Tesco. Společnost prohlašuje, že s touto soutěží nemá nic společného.“ 


Tesco podle své mluvčí nedalo organizátorovi soutěže souhlas k použití svého jména a loga. „Tesco podniká veškeré právní kroky k zastavení zneužívání svého dobrého jména a loga ve spojitosti s touto soutěží,“ dodala.