Lidl se počtvrté stal Obchodníkem roku

Praha - I letos se nejlepším tuzemským obchodníkem stal diskontní řetězec Lidl, který v anketě Obchodník roku 2011 získal absolutní prvenství už počtvrté za sebou. Současně Lidl zvítězil v kategorii zaměřené na diskontní prodejny a získal i Cenu veřejnosti. Výsledky devátého ročníku ankety dnes zveřejnila společnost GE Money Bank, která soutěž organizuje.

„Letos prostřednictvím internetu a SMS zpráv hlasovalo rekordních 53 373 lidí,“ přiblížil Josef Jehlík z GE Money Bank. Internetovým obchodem roku 2011 se stalo Aukro.cz. V kategorii zaměřené na nediskontní obchodní řetězce zvítězila společnost Tesco Stores ČR. Ikea ČR obhájila prvenství mezi prodejci nábytku a OBI byla opět nejlepší v kategorii hobbymarketů. Nejlepším prodejcem drogistického zboží je řetězec dm drogerie markt a prodejcem spotřební elektroniky společnost Electro World.

Anketa vyzvidhla i C&A, Deichman nebo Tescomu

Prodejny C&A zvítězily v kategorii zaměřené na oděvy a nejlépe hodnoceným prodejcem obuvi je Deichman. První místo v kategorii prodejců sportovního oblečení a vybavení připadlo obchodům Sportisimo a specializovaným obchodem roku 2010 byla zvolena společnost Tescoma.

Prodej hrnců
Zdroj: Marius Becker/ISIFA/EPA

Soutěž Obchodník roku v předchozích ročnících přijali za svou obchodníci, kteří ocenění prezentují přímo na prodejnách i v propagačních materiálech. Výsledky soutěže pomáhají také spotřebitelům v orientaci na tuzemském maloobchodním trhu.

Seznam vítězů soutěže GE Money Bank Obchodník roku 2011

Absolutní vítěz - Lidl

Nediskontní obchodní řetězec - Tesco

Diskont roku - Lidl

Internetový obchod - Aukro.cz

Prodejce drogistického zboží - dm drogerie markt

Hobbymarket - OBI

Prodejce elektro - ElektroWorld

Prodejce nábytku - IKEA

Prodejce oděvů - C&A

Prodejce obuvi - Deichmann

Prodejce sportovního oblečení a vybavení - Sportisimo

Specializovaný obchod - Tescoma

Cena veřejnosti - Lidl

Zdroj: GE Money Bank