Vydavatelství Mladá fronta koupilo týdeník Euro

Praha - Vydavatelství Mladá fronta koupilo ekonomický týdeník Euro. Vydavatelská práva převzalo na počátku června od společnosti Euronews Milana Procházky. Portfolio Mladé fronty, která vydává například ekonomický deník E15, se tak rozrostlo o nejprodávanější a inzertně nejvýkonnější český týdeník orientovaný na byznys a ekonomiku, napsal dnešní E15. Cena transakce nebyla zveřejněna.

Vydavatelství Mladá fronta zároveň převzalo zpravodajský server Euro.cz a další produkty společnosti Euronews, mezi které patří elektronická informační služba Euro24 a EURO setkání. Vedením divize EURO E15 byl pověřen ředitel divize a šéfredaktor E15 Tomáš Skřivánek.

Podle generálního ředitele vydavatelství Davida Hurty chce Mladá fronta v oblasti ekonomického zpravodajství expandovat. „Oba tituly, deník Mladá fronta E15 i týdeník EURO, chceme vedle sebe dále rozvíjet,“ dodal.

Vydavatelství Mladá fronta je jedním z největších vydavatelských domů v ČR. Do jeho portfolia patří například dětské Sluníčko, Mateřídouška, tituly Maminka, Lidé a Země, Moje zdraví, Moje psychologie, ForMen nebo Computer. Z odborných titulů jsou to třeba Sestra, Strategie či Developer.