Klienti slevového portálu Intertip na dovolenou neodjeli

Praha - Klienti, kteří si koupili zájezd do italského zábavního parku na slevovém portálu Intertip, nikam neodjeli. Navíc hrozí, že přijdou i o peníze. Výhodná cena přilákala stovky zájemců i rodiny s dětmi. Když měli odjet první z nich, organizátor zájezdů přestal komunikovat. Peníze ještě nevrátil ani slevový portál. Klienti už podali několik trestních oznámení.

Italský Gardaland patří mezi pět nejnavštěvovanějších zábavních parků na světě. Letos se do něj mohli podívat Češi za lákavou cenu - dvě osoby za tři tisíce korun.

Zástupce portálu Intertip Tomáš Janků se k případu České televizi vyjádřil písemně: „Zavázali jsme se našim zákazníkům vyvinout maximální úsilí k provedení vratky plateb za zakoupené kupóny.“ Mlčí i organizátor zájezdů - firma Grotammare.

„Pravděpodobnost, že nakoupíte u slevového serveru, který později zkrachuje, je naprosto stejná jako u kterékoliv jiné cestovky. S tím rozdílem, že slevový server nemá zákonnou povinnost být pojištěn proti úpadku,“ říká ředitel slevového vyhledávače Skrz.cz Petr Kováčik.

Od loňského srpna, kdy bylo v Česku slevových portálů nejvíc, skončila téměř polovina z nich. Mezi posledními, které měly problémy, jsou Pumba, Koloslev a zmíněný Intertip.

Reportáž Jiřího Pánka (zdroj: ČT24)