Výsledky hledání v celém TV programu
Letecké katastrofy IV.
Pilot versus letadlo
(Mayday: Air Disasters/Mayday: Air Disasters - Pilot vs Plane)
Probíhalo první veřejné předvádění tehdy nejmodernějšího letadla na světě Airbus A320. 26. června 1988 však let skončil katastrofou. Novotou vonící letoun, který nedávno dokončili v Toulouse, vezl 123 cestujících, kteří měli slíbený vyhlídkový let kolem Mont Blancu. Série kanadských dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internetLetecké katastrofy III.
Neštěstí v Dubrovníku
(Mayday Air Disaster/Fog of War)
3. dubna 1996 očekávali na dubrovnickém letišti vojenský speciál s americkou vládní delegací. Na letištní plochu však nikdy nedosedl
ČT nemá práva pro internet
a všech 35 osob na palubě zahynulo. Co bylo příčinou tragédie? Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcíLetecké katastrofy III.
Útěk z pekla
(Mayday Air Disaster/Miracle Escape)
2. srpna 2005 přistával v bouři a dešti plně obsazený Airbus A-340 společnosti Air France na letišti v Torontu. Piloti podcenili nástrahy počasí, stroj vyjel z dráhy a okamžitě začal hořet. Jen zázrakem se všem lidem na palubě podařilo uniknout. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internetLetecké katastrofy III.
Osudná noc nad Rudým mořem
(Mayday Air Disaster/Vertigo)
Charterový let z egyptského letoviska Šarm el Šejch do Paříže měl trvat pět hodin. Ale už několik minut po startu se 3. ledna 2004 plně obsazené letadlo zřítilo do moře. Příčina katastrofy, jež si vyžádala 148 lidských životů, není dodnes zcela jasná. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internetLetecké katastrofy III.
Tajemná srážka
(Mayday Air Disaster/Phantom Strike)
Nad nekonečnými brazilskými pralesy, ve výšce 11 000 metrů letěla proti sobě dvě letadla. Pak malý Embraer Legacy bleskově odřízl svým wigletem Boeingu 373 část křídla. Bylo 29. září 2006 a v obou letounech cestovalo dohromady téměř 160 pasažérů a členů posádky. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internetLetecké katastrofy III.
Srážka nad Dillí
(Mayday Air Disaster/Sight Unseen)
V podvečer 12. listopadu 1996 stoupal od letiště New Delhi Boeing 747 s 289 cestujícími, když se ve stejnou dobu přibližoval na přistání kazašský Iljušin Il-76. Letouny se měly minout v dostatečném rozestupu 300 metrů. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internetLetecké katastrofy III.
Kluzák z Gimli
(Mayday Air Disaster/Gimli Glider)
V polovině cesty z Montrealu do Edmontonu v západní Kanadě došlo Boeingu 767 naprosto neočekávaně palivo. Z úplně nového stroje s čerstvě zacvičenou posádkou a šedesáti cestujícími se 23. července 1983 stal náhle kluzák. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internetLetecké katastrofy III.
Operace Babylift
(Mayday Air Disaster/Operation Babylift)
Čtvrtého dubna 1975 zbývalo do pádu Saigonu obléhaného Vietkongem jen pár dnů. Američané spustili evakuační akci k záchraně jihovietnamských sirotků - první obří C5A Galaxy naložil 145 miminek a 102 starších dětí. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internetLetecké katastrofy III.
Smrtící mrak
(Mayday Air Disaster/Falling from the Sky)
V desetikilometrové výšce nad Indonésií vypověděly všechny čtyři motory britského Boeingu 747 službu. Šance plně obsazeného dopravního stroje byly takřka nulové. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internetLetecké katastrofy III.
Lockerbie
(Mayday Air Disaster/Lockerbie)
Nad malým skotským městečkem vybuchl 21. prosince 1988 obří Boeing 747 na cestě do New Yorku. Na palubě bylo 259 cestujících. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internetHledáte pořad?
Pokud vás nezajímají data vysílání, hledejte pořad přímo v iVysílání.
Hledat v iVysílání