Všechna vysílání pořadu celém TV programu
Letecké katastrofy
Sázka na jednu kartu
(Mayday 23)
Let Balkan Bulgarian Airlines 013 byl 7. března 1983 na cestě ze Sofie do černomořského letoviska Varna. Ten večer řídil Plamen Stalev, u aerolinií pracoval tři roky. Druhým členem posádky byl kapitán Ilja Lalov, Stalevův instruktor. Stalev se měl již brzy stát kapitánem. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internetLetecké katastrofy
Zákeřný nepřítel
(Mayday 23)
31. prosince 2017 oslavovalo v australské pobřežní restauraci Cottage Point pět britských turistů konec roku. Čekal je dvacetiminutový let do přístavu v Sydney, který měl řídit Gareth Morgan. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internet17:20
43 minut ST )D( HD10:15
43 minut ST )D( HD23:15
43 minut P ST )D( HDLetecké katastrofy
Pohroma v kokpitu
(Mayday 23)
14. května 2018. Let Sichuan Airlines 86-33 dosáhl vysoko nad centrální Čínou cestovní hladiny. Pětačtyřicetiletý kapitán Liou Čchuan-ťien byl velmi zkušený bývalý vojenský pilot a letový instruktor. Sedmadvacetiletý druhý pilot Su Žuej-čchen létal pět let, z toho čtyři pro čínského dopravce. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internet17:45
43 minut ST )D( HD10:00
43 minut ST )D( HD23:25
43 minut P ST )D( HDLetecké katastrofy
Selhání kontroly
(Mayday 23)
11. listopadu 2018. Let Air Astana 13-88 se připravoval ke vzletu z Alvercy ležící pětadvacet kilometrů od Lisabonu. Kapitánem byl čtyřicetiletý Vjačeslav Aušev, zkušený veterán létal u Air Astana sedm let. Kapitán daný typ letadla dobře znal, nalétáno měl 6000 hodin. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internet17:45
43 minut ST )D( HD10:30
43 minut ST )D( HD23:50
43 minut P ST )D( HDLetecké katastrofy
Zbytečné riziko
(Mayday 23)
13. října 2011. Let Airlines PNG 1600 stoupal do výšky 4800 metrů nad pohoří Finisterre na ostrově Papua Nová Guinea. Australský kapitán Bill Spencer měl letité zkušenosti, druhým pilotem byl v to pozdní odpoledne Novozélanďan Campbell Wagstaff. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internet17:45
43 minut ST )D( HD09:25
43 minut ST )D( HD23:25
43 minut P ST )D( HDLetecké katastrofy
Slabé místo
(Mayday 23)
12. srpna 1985. Na tokijském letišti Haneda byl v 18:10 připraven k odletu let Japan Airlines 123. Vlevo seděl devětatřicetiletý druhý pilot Jutaka Sasaki usilující o licenci kapitána Boeingu 747. Kapitán Masami Takahama sloužil u letectva a pro Japan Airlines pracoval dvacet let. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internet17:50
43 minut ST )D( HD07:40
43 minut ST )D( HD23:35
43 minut P ST )D( HDLetecké katastrofy
Promarněné šance
(Mayday 23)
8. února 1989. Nebe nad Atlantikem brázdil let Independent Air 18–51, na palubě amerického charterového letu bylo 137 turistů. Necelou půlhodinu před přistáním se začala posádka připravovat na klesání. Kanadský cyklus dokumentárních rekonstrukcí
ČT nemá práva pro internet17:45
43 minut ST )D( HD10:10
43 minut ST )D( HD23:15
43 minut P ST )D( HD