
Algoritmy, sbírky, trh
Obsah dílu
Příchod digitálních médií na výtvarnou scénu znamená nové výzvy pro veřejné i komerční galerie a obchod s uměním. Jak si lze v pozici kurátora nebo soukromého galeristy poradit s čistě digitální uměleckou tvorbou? Je pro aukční síně přesun do online prostředí novou šancí? Jaká naopak skýtá rizika? A může docházet ke snadnějšímu šíření falz a padělků?
Přehled dílů
Algoritmy, sbírky, trh
ředitel aukční síně SOGA Bratislava Július Barczi — spolumajitelka aukční síně a galerie Etcetera Pavla Kosař — novinář a šéfkurátor Musea Kampa Jan Skřivánek — ředitel GMU Hradec Králové František Zachoval — moderuje výtvarný publicista Matěj Forejt
Být, či nebýt (online)
digitální designér a autor projektu Otevřené sbírky Lukáš Pilka — kurátorka Národního filmového archivu Sylva Poláková — odbornice na kulturní marketing a vedoucí komunikace Signal Festival Karolína Kostková — vedoucí oddělení digitálních služeb Slovenské národní galerie Michal Čudrnák — moderuje výtvarný publicista Matěj Forejt
AI – Artistic Intelligence
výtvarný umělec Jan Šerých — ilustrátor Daniel Špaček — advokát Marek Martinka — výzkumník a pedagog v oblasti AI Viliam Lisý — moderuje výtvarný publicista Matěj Forejt
Umění online
umělecký kolektiv Stony Tellers — vizuální teoretička a socioložka Andrea Průchová Hrůzová — umělkyně a kurátorka Barbora Trnková — moderuje výtvarný publicista Matěj Forejt