
4/14 Reklama
Obsah dílu
Proč se prodávají inzerentům víc uživatelé než prostor pro reklamu? Co je reklama na míru?
Přehled dílů
Dlouhá verze
Čtrnáct krátkých videí, která vysvětlují chování informací na internetu a v našich mobilech.
14/14 Budoucnost
Co máme čekat? Jaké milníky vývoje máme za sebou? Jaké nebezpečí a cesty před sebou?
13/14 Kyber otázky
Dají se technologie regulovat? Jde o svobodu slova nebo o svobodu algoritmů?
12/14 Politika
Jak internet ovlivnil politiku? Co jsou vlivové operace? Jaké zkreslení vzniká při vyhledávání zpráv?
11/14 Závislosti
Co pomáhá tvořit naši závislost na mobilu? V čem je zrádnost lajků? Čím je nebezpečný TikTok?
10/14 Nálady
Jak ovlivňují informace naše nálady? Proč bubliny na sociálních sítích radikalizují společnost?
9/14 Protihráči
V čem je nerovnost soutěže mezi hráči internetu? A o čem jejich spor? Co mají dělat média?
8/14 Duopol
Kdo vlastní atomové kufříky médií světa? Jaké možnosti má v rukou? Kdo se může obrům postavit?
7/14 Informační válka
Co je podstatou informační války? Jaké zbraně používá? V čem je její zákeřnost?
6/14 Dezinformace
Co je u lží na internetu nové? Proč se dezinformacím na internetu daří? Kdo je platí a proč?