RADÍME

Nová garážová vrata v okamžiku

5. 8. 2011

No tak se na to podívejte. Pěkné auto přece nemůžeme parkovat v garáži s ošklivými starými oprýskanými vraty, to prostě nejde, to jistě uznáte

Nová garážová vrata v okamžiku Jenže když necháme vybourat ta stará vrata včetně zárubní, může nám kolem opadat omítka na fasádě, budeme to muset nechat opravit, koho budeme kde na takovou práci shánět… To si snad raději necháme ta stará vrata… Kdyby to šlo řešit nějakou jednoduchou elegantní cestou! Pojďme se zeptat odborníka… A tím je dnes autor chytrých patentových řešení pan Ing. Miroslav Hasa ze společnosti Trido.

Nová garážová vrata v okamžiku Poraďte co s takovými vraty, je nějaká možnost výměny bez bourání a zednických úprav? "Určitě ano, existuje řešení vhodné nejen na výměnu křídlových, ale i výklopných vrat. Stará zárubeň se ponechá na místě. Technici přijedou na místo, vysadí křídla starých vrat, odřežou přečnívající výstupky a panty a takto srovnanou starou zárubeň překryjí rámem s přerušeným tepelným mostem, který nese kolejnice pro sekce nových vrat.“

Nová garážová vrata v okamžiku To zní skutečně poměrně jednoduše. Co pak, jaký je další postup?
Dál je už postup zcela standardní jako u všech sekčních vrat. Do kolejnic se osadí sekce, namontuje se pohon a za pár hodin máte nová elegantní vrata. Bez bourání a bez starostí.„

Nová garážová vrata v okamžiku No vy říkáte bez starostí, ale my máme ještě starost, aby barva vrat ladila s barvou rámů oken a vstupních dveří do domu.
Můžete být naprosto klidní. Kromě tisíce různých barev a odstínů, do kterých lze vrata nalakovat, existuje i možnost vrat s fólií imitující dřevo, která je shodná s nabídkou většiny dodavatelů plastových a hliníkových oken. K dispozici jsou desítky různých dekorů dřeva, k nejčastější patří imitace „Zlatý dub“ „Ořech“ a „Třešeň“.“

Nová garážová vrata v okamžiku Dobře, to máme o další starost míň, ale napadá nás ještě poslední věc. Co elektrický proud pro pohon vrat?
„Nemusíte shánět elektrikáře a připravovat zásuvku pro pohon na strop, tak, jak je to běžné u ostatních pohonů. Stačí zásuvka kdekoliv na zdi garáže. Do ní se zapojí řídící jednotka a od ní technici vedou jen dvojlinku s bezpečným napětím 24 voltů do kolejnice pohonu. Motor jezdí na kolejnici pevně spojen s vraty a lze jej odblokovat a zablokovat v kterékoliv pozici. Je-li zásuvka daleko od vrat, můžete si přidat další bezdrátové tlačítko kamkoliv na stěnu.“

Tak to vidíte, obavy byly úplně zbytečné. I vy můžete ubytovat svého čtyřkolého miláčka v garáží s parádními novými vraty. Stačí tři hodiny práce a zázraky se dějí.

Autor: Filip Řepa