REKLAMY – Nabídka přivýdělku zní lákavě – stačí otvírat došlé reklamní e-maily. Proč spolupracovníci nedostávají peníze?

Obsah dílu

Přehrát vše
Kauzy

Reklamní e-maily

Za otevírání reklamních e-mailů nabízely firmy lákavý přivýdělek. Ti, kteří uvěřili, podepsali smlouvu a doufali, že si přilepší, se ale peněz nedočkali. A asi ani nedočkají, smluvní podmínky hrají do karet organizátorům.

Autor reportáže: Josefína Šumová


Rada

Skryté vady

Dotaz diváka: Koupil jsem starší dům a pomalu zjišťuji, jaké vady má, a které mi prodávající zamlčel. Do kdy můžu skryté vady reklamovat?

Autor reportáže: Martina Hartmannová


Stopáž13 minut
Rok výroby 2018
 P ST
ŽánrMagazín

Vyhledávání v archivu reportáží