Reportáže, testy, rady. VYZKOUŠELI JSME – E-shopy.
Obsah dílu
E-shopy
Zákon je zákon a praxe je praxe. Bohužel, někdy se od sebe liší. Proto jsme se rozhodli vyzkoušet, jak se zachovají obchodníci, když se zákazník ve čtrnáctidenní lhůtě rozhodne, že zboží vrátí. A ještě přidáme pár rad navrch.
Autor reportáže: Zuzana Vlčková
Opakované vady
Dotaz diváka: Reklamoval jsem potřetí stejnou vadu u počítače. Prodávající mi řekl, že zjistí, zda se opravdu jedná o stejnou závadu, a buď počítač opraví, nebo mi vrátí peníze. I když se skutečně jednalo o třetí stejnou závadu, odmítli mi peníze vrátit a dali mi opravený počítač.
Autor reportáže: Markéta Pravdová
Shrnutí
Od mnohatisícového průšvihu nás může dělit pár slov, na které si nemůžeme vzpomenout. Taková finanční kůra pak mrzí dvojnásob. Proto neváhejte a pojďte si s námi připomenout důležité informace, které jsme vysílali tento týden.
Autor reportáže: Magdalena Havlíková