Pan Muzika
Simon Eckstal, majitel malého upadajícího hudebního nakladatelství Tone Records, specializovaného na rockovou hudbu, dospěje k názoru, že je třeba zaujmout tisk, a tak najme jako viceprezidenta patnáctiletého školáka Roba Tennanta. Mladík se snadno vyrovná se zájmem neodbytných novinářů, tím spíše, že se o rock zajímá, avšak pochopí, že je především figurkou v Eckstalově obchodní taktice. Záleží jen na něm, zda s sebou nechá manipulovat, nebo zda prosadí svou představu o tom, jak má vypadat rockový hit...
Americký snímek režiséra Freda Gerbera nabízí částečně úsměvný a částečně romantický pohled do zákulisí hudebního průmyslu, který není tvořen jen mamutími společnostmi se závratnými zisky. Vize o úspěchu na poli populární hudby se zde v mnoha případech naopak mění v každodenní rutinní práci na nezajímavých zakázkách. Alespoň do doby, kdy se objeví opravdový talent.
Znalce rockové hudby jistě zaujme, že představitelem majitele Tone Records je Mick Fleetwood, zakladatel a vůdčí osobnost skupiny Fleetwood Mac.