Chat

Kamil Demuth
Záznam chatu z pátku 2. prosince 2011
atrophy: „Co je nejdůležitější při srovnávání cen na internetu?“
Kamil Demuth: „Nehledět pouze na ceny, ale zároveň sledovat kvalitu jednotlivých internetových obchodů, například v rámci hodnocení skutečných zákazníků v programu Ověřeno zákazníky, na heureka.cz. Nejnižší cena by neměla být hlavním kritériem výběru internetového obchodu.“
Ladislav Žák: „Jak se brání srovnávače cen praxe obchodníků že uvádějí ceny za které je dodávka nereálná a při objednání se snaží kupujícímu vnutit jiný produkt?“
Kamil Demuth: „Pravidelnou kontrolou dat - pokud eshop uvádí ceny v exportu do srovnávače stejné jako na svém webu, musíme mít za to, že je schopen zboží za těchto podmínek dodat. Doporučuji však nevybírat pouze podle ceny, ale zároveň podle hodnocení daného eshopu, které Vám zpravidla řekne vše důležité o serióznosti prodejce.“
pepa: „Můžu při oprávněné reklamaci požadovat po prodejci zaplacení nákladů této reklamace (poštovné)?“
Kamil Demuth: „Ano, při oprávněné reklamaci můžete.“
tom: „Dobrý den, znáte nějaké zachraniční evropské srovnávače (Anglie, Italie, popř. jiné státy)?“
Kamil Demuth: „Dobrý den, napadá mě například polské www.ceneo.pl, německé www.idealo.de, z Anglie pak www.kelkoo.co.uk“