Chat

vrchní sestra ortopedického oddělení, Krajská nemocnice T. Bati

Mgr. Petr Snopek, PhD., MBA

Záznam chatu z úterý 25. února 2020

ANTIMONY: „Čím je pro Vás ortopedie?“

Mgr. Petr Snopek, PhD., MBA: „Ortopedie je pro mne v současné době můj "život".... Jsou to moji kolegové na které se mohu spolehnout a určitě také naši pacienti, kterým se snažíme pomáhat zvládnout ty jejich těžkosti....“

SK: „Co se daří a co nedaří na Vašem ortopedickém oddělení?“

Mgr. Petr Snopek, PhD., MBA: „Řekl bych, že se nám daří spoustu věcí:) kromě nedávno získané akreditace naší nemocnice, do kterého byly zapojeny všechna pracoviště včetně ortopedie, jsem v poslední době pyšný především na naše "edukační setkání" která realizujeme každý měsíc pro pacienty a jejich blízké, kteří podstoupí náhradu kloubu. Na tato setkání máme velmi pozitivní odezvu. V rámci těchto setkání se snaží tým pracovníků (ortoped, anesteziolog, všeobecná sestra, fyzioterapeut) předat zúčastněným praktické informace aby jejich operace ale i pak následná rehabilitace proběhla co nejefektivněji.... A co se nám nedaří, ano jsou i věci, které se nám daří:-) zvládat obtížněji....“

Hrbi: „Jsi 1! Fakt“

Mgr. Petr Snopek, PhD., MBA: „Hrbi:-) děkuji za podporu!“

JANA HORČICOVÁ: „Dobré ráno,jste mooooc simpatycký a děkuji za to,že jste.Vaši práci obdivuji,držím Vám palce,přeji hlavně pevné nervy,pečovala jsem o prarodiče,které jsem dochovala a vím o čem mluvím.A hlavně práce s lidmi je náročná jak psychicky,tak fyzicky,protože není možné se zavděčit Všem.A na Zlínskou Batovu nemocnici nedám dopustit.Přeji Vám hodně zdraví.Jana“

Mgr. Petr Snopek, PhD., MBA: „Dobrý den, Jano, děkuji za Vaše milé řádky a také i za to, že jste pečovala o své prarodiče! Není to bohužel úplně v dnešní době samozřejmost...Práce zdravotníků je o moc jednodušší a příjemnější, když mohou pečovat o pacienty, kteří mají "zázemí".... Zůstaňte sympatizantkou naší nemocnice i nadále, pomáhá nám to v naší práci... Mějte se fajn!“

Lenka: „Dobry den Petře. Vse co říkáte uni velmi hezky a myslim ze by to tak melo i být. Bohuzel moje zkušenosti jsou úplně jine, ve většině případů mam spíš opacne zkušenosti. Sestry jsou neprijemne, protivne, neochotne, zvlášť tyto zkušenosti mam s Kyjovskou nemocnici. Kdykoliv tam prijedeme s jakymkoliv problemem, setkavame se pouze se špatnými reakcemi. Pokud to u vas opravdu funguje podle vaseho povídání, mel by jste k tomu neustalemu vzdelavani se navrhnout i proskolovani o chování k pacientum. Mnozi by to opravdu potřebovali. Jezky den.“

Mgr. Petr Snopek, PhD., MBA: „Dobrý den, Lenko, je mně líto, že máte špatnou zkušenost. Nechci v žádném případě u zdravotníků omlouvat jednání, které popisujete... je potřeba si však uvědomit, že i zdravotník je "člověk"...Každá sestra pochází z určitého rodinného prostředí, kde si osvojila určité komunikační vzory a styly chování....Jsem velmi vděčný, když mne pacient či jeho blízcí upozorní na nepříjemné či neochotné chování pracovníků...můžeme pak s touto skutečností pracovat, uvědomovat si to a zaměřit aktivitu i na tuto oblast.... Děkuji za vaše řádky...přeji ať máte i lepší zkušenost se zdravotníky... Hezký den i Vám.“

Zdeňka Kafkova: „Dobrý den Já nemám ani dotaz ale zkušenost s vrchní sestrou co se stalo mě byla jsem po lumbálni punkci měla už jít domů a vrchní na mě doslova vlýtla do pokoje se slovy kdy pro Vás přijede muž mě se po jejím výstupu hrozně rozbolela hlava jsem z jiného kraje ne z Moravy prostě by měli být trochu lidské“

Mgr. Petr Snopek, PhD., MBA: „Dobrý den, Jano, mrzí mne, že máte špatnou zkušenost. Chci věřit, že to bylo pouze momentální rozpoložení vrchní sestry, které opravdu není na místě a které věřím, že není časté..... Děkuji,že jste napsala, minimálně mne to motivuje k tomu abych se takto nikdy nechoval a dával si na takové chování pozor.... Mějte hezký den:-)“

ANTI: „Co je specifické na Vašem ortopedickém oddělení?“

Mgr. Petr Snopek, PhD., MBA: „Dobrý den, specifik našeho pracoviště bychom mohli najít několik ale myslím si, že na našem pracovišti jsem v poslední době pyšný (je to specifická činnost v naší nemocnici) především na to, že se nám daří realizovat edukační setkání pacientů a jejich blízkých před náhradou kloubu. Na tuto aktivitu máme velmi pozitivní odezvu... Hezký den.“