Chat

Ivana Bystroňová
Záznam chatu ze středy 18. března 2015
GF: „Proč jste lektorkou?“
Ivana Bystroňová: „Protože mě tato práce velmi baví a naplňuje a našla jsem se v tom :-) Děkuji za dotaz. IB.“
Tomas: „Ahoj Ivi, pekne rano do Dobreho rana...:) :)“
Ivana Bystroňová: „Ahoj Tome i já přeji Dobré ráno :-)))“
GF: „Vy jste realitní makléřka?“
Ivana Bystroňová: „Dobré ráno již nejsem.“
Jarka: „Slyšela jsem, že organizujete seminář s Janem Muhlfeitem v Ostravě. Jak se vám to podařilo získat ho do Ostravy?“
Ivana Bystroňová: „Děkuji za dotaz :-) Měla jsem štěstí být na správném místě ve správný čas a potkat ty správné lidi, kteří mi pomohli tuto akci zorganizovat.“
Jůla: „Dobré ránko:) Myslíte, že je moderátorka Verunka bosky v botkách?:) Díky:)“
Ivana Bystroňová: „Netuším :-)“
František: „Jak se mám rychle zbavit obtížných telefonních nabídek? Jsem flematik, ale myslím si, že hlavně starší lidé všemu věří a je to škodlivé.“
Ivana Bystroňová: „Dobrý den děkuji za dotaz, flegmatik je pro obchodníky lehká kořist, jelikož neumí odmítnout lidi. Doporučuji se naučit důraznější slušnou odpověď, že opravdu nemáte zájem a že nic nechcete koupit.“
Libor: „Dobrý den! Jaký máte nazor na konferenční hovor? Je to dobrá cesta na řešení konfliktů ve skupině uživatelů?! Děkuju za názor :-)“
Ivana Bystroňová: „Dobré ráno ano konferenční hovor je výborná pomůcka pro rychlé řešení situací. Pokud je to,ale velký konflikt doporučuji osobní jednání :-)“
Katka: „Dobré ráno a děkuji za krásné ráno! Velmi se s manželem těšíme na seminář v Ostravě! :-)“
Ivana Bystroňová: „Dobré ráno do Brna :-)“
PavelR: „Co rikate, Ivi, na overovani totoznosti po telefonu? Ja nevim kdo mi vola, ale druha strana, zpravidla nejaka instituce, dela natlak, ze chce me overeni, aby mohl hovor pokracovat.“
Ivana Bystroňová: „Pavle dobrá otázka..sama s tím mám háček. Záleží, o jakou instituci se jedná. Když volá někdo z banky, tak předpokládám, že si totožnost potřebuje ověřit. Pokud je Vám takový telefonát nepříjemný klidně ho odmítněte a řekněte, že nebudete tyto citlivé údaje říkat po telefonu a uvidíte sám, jaká bude reakce :-)“
Radomíra Čanecka: „Ahoj Ivo, posílám pozdrav z Brušperku jsem ráda,že tě vidím bydlela jsem v Hrabůvce 7patro na proti.Ať máš pěkný den Radka.“
Ivana Bystroňová: „Ahoj Radko děkuji za pozdrav a i já Tě zdravím a bydlím kousek od Tebe v Sedlištích :-)Pěkný den i Tobě.“
Petr: „Dobré ráno, po velmi špatných zkušenostech s telefonáty od velkých společností s různými nabídkami, zejména po výpovědi smluv, se již nedokážu chovat do telefonu slušně. často se totiž stává, že telefonáty se odehrávají o víkendu k večeru, atd. Nechovám se slušně, spíše naopak, jelikož se domnívám, že tyto firmy se prostřednictvím svých call center chovají rovněž velmi neslušně. Domníváte se, že by se tento nešvar dal nějak odstranit? Ani mnohdy netuším, odkud některé firmy berou telefonní čísla.“
Ivana Bystroňová: „Dobré ráno, chápu Vás a nedivím se je to velmi obtížné některé společnosti jsou neslušné a "otravné". Má rada je chovat se tak, jak je Vám přirozené a rozhodně tak,aby Vás to nevytočilo a nenechalo to ve Vás špatný pocit. Jde o energii a o postoj. Odkud berou telefonní čísla netuším :-( když té telefonistce odpovíte, že chápete, že to je její práce,ale opravdu volá nesprávném člověku a že se nemusí namáhat, tak uvidíte, že změní styl rozhovoru. Krásný a nikým nerušený den Vám přeji :-) IB.“
Pavel: „Znáte Dextera Yegra? Pokud ano už vím kam Vás zařadit. Nejsem si jistý, je to už spoustu let.“
Ivana Bystroňová: „Dobrý den ano :-)“
Petr Wojnar: „Dobrý ráno, paní Bystroňová, mám na Vás 5 otázek. 1. Jakou nejlepší prodejní otázku jste kdy slyšela? 2. Nejlepší kniha, kterou můžete doporučit ke čtení o prodeji (líbí se mi Velká kniha o prodeji od M. Limbecka) ? 3. Určitě jste ve své kariéře jednala s mnoha obchodníky/prodejci, prosím, můžete napsat min. 1 konkrétní firmu, která výborně zvládá komunikaci s zákazníky/klienty? 4. Můžete popsat cílovou skupinu lidí, s kterými je nejtěžší jednání, a jak jim prodávat produkt? 5. Kolik % Vašich jednání s zákazníky skončí(skončilo) koupí produktu? Mockrát děkuji“
Ivana Bystroňová: „Dobrý den pane Wojnare, děkuji za Vaše dotazy a doufám, že tady budu mít dostatek času odpovědět na všechny :-) 1. Je jich více obecně všechny,které začínají otevřenou otázkou a vedou k zamyšlení a nejsou strojené (např. za jakých podmínek by jste byla ochotna smlouvu podepsat? Co bych mohl udělat proto,aby jste chtěla se mnou uzavřít kontrakt? 2.Knih je několik a nemusí to být jen o obchodování..např. Umění prodeje, Myslete velkoryse, o typech lidí a jednání např. Jak získávat přátelé a působit na lidi 3.Naposledy jsem byla mile překvapena produkcí ČT, umí telefonovat, umí se ptát a mají úžasný přístup. 4. Cílová skupina záleží na produktu. Obecně není háček s nikým, když pochopíte,jak se jednotlivé typy chovají a proč se tak chovají. Když tohle načtete,tak pak je jedno,jaký produkt prodáváte. 5. Dnes mám úspěšnost po telefonu cca 85 % a stále se učím :-) Každopádně jsou tyto otázky na delší rozhovor, doufám, že Vám tato stručná odpověď stačila. Děkuji a přeji krásný den :-) IB.“
Petr Wojnar: „Pokud chce být člověk dobrý prodejce, musí umět manipulovat s lidmi/zákazníky? Manipulovat myslím skutečně výborně, tzn., že dotyční lidé si nevšimnou, že jsou manipulováni.“
Ivana Bystroňová: „Slovo manipulace nemám ráda. Mělo by platit heslo co nechceš,aby ti druzí dělali, sám jim nedělej. Určitě je dobré znát různé povahy a umět to lidem naservírovat tak,aby jim to bylo příjemné. Aby jste byli naladěni na stejnou vlnu. Pokud volám jen proto,abych manipuloval, tak to lidi vycítí a telefonát nedopadne.“
magda: „Taška jsem pozdě tv,jak se představovat,když volám,neb co říct,když zvednu telefon? Prosím,nebo haló??“
Ivana Bystroňová: „Dobrý den paní Magdo, určitě bych začala pozdravem a představením svého jména. Pak pokračovala v rozhovoru :-) Krásný den přeji :-) IB.“
Vlaďka D.: „Milá paní Bystroňová, komunikuji ráda a také mne komunikace mnoho let živí... Nejen telefonická, ale také osobní. A to je to, co díky zrychlenému tempu života se v mnohém změnilo. Často se komunikace interní mění na dopisování (e-maily). Osobně mi hodně vadí soukromá komunikace v hromadné autobuse... a babičky, které se chtějí někoho mladšího zeptat na zastávce, kdy jede autobus, tak většinou narazí na "hluchoněmého", který zrovna poslouchá techno apod. Organizuji setkání, kde vedeme dialog tváří v tvář. Srdečně zvu 24.3. v 17 hodin do Knihovny na Fifejdy na můj pořad - Kafíčko Vlaďky Dohnalové. A souhlasím s Vámi, že i úsměv do telefonu vidíme. Stejně jako umění naslouchat je těžká disciplína. Pěkný den!“
Ivana Bystroňová: „Dobrý den děkuji moc pokud budu v Ostravě, tak určitě :-) Hezký den přeji. IB.“