Chat
Záznam chatu z úterý 9. července 2013
Sonax: „Kdy Vám bylo na "Dakaru" nejhůř?“
Karel Loprais: „V roce 2003, když jsem měl těžkou havárii, udělal jsem s Tatrou šest kotrmelců a měl jsem poraněná záda.“
Dotaz: „Zajímá Vás politické dění?“
Karel Loprais: „V poslední době ne.“
Dotaz: „S kým se Vám Ralley v posádce jelo dobře a s kým nikoliv?“
Karel Loprais: „Dobře se mi jelo s navigátorem Kalinou a Čermákem a mechanikem Radkem Stachurou.“
Dotaz: „Ujela by Paris Dakar Tatra 138 a 148?“
Karel Loprais: „Ujela by, ale nestačila by závodnímu tempu.“
Dotaz: „Mimo Tatry, závodil jste i na jiných značkách aut?“
Karel Loprais: „Ne.“
Anna: „Zajímal Vás i osud jiné akce s Tatrou - a to Tatra kolem světa a co si myslíte, když byli v Guatemale tehdy zadrženi?“
Karel Loprais: „Měl jsem tam kamaráda, který to auto řídil. Vždycky, když je někdo v cizí zemi zavřený, je to složité.“
Anna: „Komunisté nedělali problémy závodu Paris - Dakar před r. 89?“
Karel Loprais: „Ne.“
Anna: „Toužil jste po více vítězstvích než je 6?“
Karel Loprais: „Vždycky jsem toužil po vítězství.“
dm: „Máte vlastní Tatru - osobní či nákladní - v soukromém vlastnictví?“
Karel Loprais: „Ano, osobní.“
dm: „Pamatuji si dobře, že ne Tatra ale Liaz dojela jednou bez předního skla Rallye Paris Dakar?“
Karel Loprais: „Ano. Liaz dojel bez předního skla a Tatra dojela bez všech skel, které v kabině jsou. V 92 roce po havárii neměli ani jedno sklo.“
Dotaz: „Co vy a pan Besip?“
Karel Loprais: „Byla to moje krátkodobá činnost.“
Dotaz: „Nevíte, co dnes dělají pánové Kahánek, Buchtyár, Měřínský?“
Karel Loprais: „Vím. Pan Kahánek je v důchodu, pan Měřínský je v Rusku s naším týmem, pan Buchtyár pracuje v Tatře.“
David Zacpal: „Přijměte moji upřímnou soustrast a účast nad úmrtím Franciscuse Deenena...“
Karel Loprais: „Děkuji.“
majka: „Dobré ráno,fandím vám už hodně dlouho,jste borec,přeji hodně zdravíčka a štěstíčka..“
Karel Loprais: „Děkuji.“