Chat

ředitelka úklidové firmy

Kateřina Habinová

Záznam chatu z pátku 3. května 2013

CN: „Je to dnes těžké uživit se úklidem?“

Kateřina Habinová: „Není. Úklidové služby jsou velmi poptávané, rodiny i firmy neustále hledají paní na úklid, hospodyně či uklízečky. Důležité je, aby paní/ pan na úklid měl chuť pracovat, dodržel, co slíbil, pracoval s nasazením. Jednoduše stejně jako v každém jiném zaměstnání. Mnohem více než v jiných profesích je zde důležitá serióznost a diskrétnost. Přeji všem mnoho štěstí a milých klientů v této profesi, K. Habinová“

ivka: „Dobrý den,v jakém poměru ředíte jar,vodu a ocet. Děkuji I.Krupková“

Kateřina Habinová: „1 dcl octu, 0,5dcl jaru a zbytek vody. Je to levné, dlouho vydrží a můžete s tím dělat úplně všechno (tedy kromě dřevěných povrchů). Doporučuji, aby jste maximálně snížila množství chemikálií, které nakupujete a používáte - pokud to neuděláte, budete se v nich "ztrácet" a zpětně zjistíte, že jich většinu nepoužíváte. Za uspořené peníze si kupte kabelku :-). Přeji hezký den, K. Habinová“

CN: „Kolik máte zaměstnanců a co jste třeba uklízeli nejkurioznejsiho?“

Kateřina Habinová: „Nyní okolo 15. Náš tým se však stále radostně rozrůstá, klientům zvyšujeme kvalitu života, hospodyně mají smysluplnou práci. Kuriózní zakázka? Patologický shromažďovatel, jehož byt jsme vyklízeli lopatou, domácnost rodiny s 8 dětmi, mnoha zvířaty. Každá domácnost a rodina je jiná, čeká nás tam spousta překvapení. Nejlépe se nám spolupracuje s příjemnými klienty, kteří rádi milým slovem ocení práci své hospodyně. Děkuji za otázku, K. Habinová“

Petra Šebestová: „Dobrý den, jaký přípravek mám používat na dveře Sapeli. Zůstávají mi na nich otisky prstů. Děkuji a přeji hezký den.“

Kateřina Habinová: „Předpokládám, že máte na mysli tzv. pískované sklo - což bývá téměř vždy problém. Firma Sapeli na to prodává speciální mýdlový čistič, ale ten nefunguje. Problém je totiž už v samotném povrhu skla - leptaný či pískovaný povrch je velmi porézní a dostat špínu, zejm. mastnotu, z mikropórů, je neřešitelný. Doporučuji přesklít jiným typem skla. Trochu radikální, ale jedinné možné a na 100%. K. Habinová“

Petra: „Dobré ráno, je třeba při úklidu používat nějaké dezinfekční prostředky krom těch na wc??? Děkuji, hezký den...“

Kateřina Habinová: „Ne. Zbytečnost. Pokud pravidelně věci omýváte a používáte běžné detergenty, jsou povrchy dostatečně ošetřeny. Nezatěžujte zdraví své a svých blízkých nadměrným používáním chemikálií. Hezký den i Vám, K. Habinová“

Vlaďka: „Dobrý den. Čím čistit černý granitový dřez od vodního kamene? Děkuji.“

Kateřina Habinová: „Vím - černé či tmavé dřezy jsou standardní problém mnoha domácností. Pokud je dřez z kamenný (ne příliš časté), nesmíte použít žádný standardní prostředek proti vodnímu kameni s obsahem kyseliny, jelikož povrch poleptáte. Pokud je dřez z umělého kamene či plastu, použijte běžný prostředek proti vodnímu kameni. Fígl je v tom, používat prostředek KAŽDÝ DEN (= ne 1x týdně). Zdravím Vás, K. Habinová“

CN: „Co vše Vaše firma uklízí?“

Kateřina Habinová: „Dobrý den, uklízíme byty, domy, kancelářské prostory. Zakázky jsou velmi rozmanité: nejenom úklid ale také praní, žehlení, nákupy. Naší prací je zlepšovat kvalitu života našich klientů, neustále přemýšlíme nad tím, jak pomáhat lépe. Děkuji za otázku, K. Habinová“

Vladimíra: „Dobrý den, je nějaký fígl na očistu křišťálového lustru? Děkuji, Vladimíra.“

Kateřina Habinová: „Triky neexistují. Společnosti prodávající úklidové prostředky a pomůcky se často snaží vzbudit iluzi, že už jenom jejich samotným zakoupením máte uklizeno, že to půjde samo. Nepůjde. Vždy je to o naší systematické a poctivé práci. Křišťálový lustr vyčistíte z žebříku, každé sklíčko vezmete do ruky a ze všech stran otřete mokrou švédskou utěrkou a po zaschnutí doleštíte okenou. Je to práce na několik hodin, nezkoušejte žádný rychlý fígl, nerozebírejte lustr, aby jste sklíčka hromadně umyli v dřezu či myčce - lustr neposkládáte zpět, drátky poškodíte. Přeji hodně štěstí a trpělivosti, K. Habinová“

Petra Šebestová: „Ještě jednou dobrý den, nemyslela jsem sklo ve dveřích, ale plné dveře bez skla. Řekla bych, že jsou na povrchu foliové. Ještě jednou děkuji a hezký den“

Kateřina Habinová: „Ano. Musela bych vidět, těžko takhle na dálku. Každopádně - nikdy nepoužívejte nic abrazivního (tekutý prášek, drsnou část houbičky), nenávratně by jste dveře zničila. Více nedokážu bez detailnějších informací poradit, K. Habinová“

Martina Hrubá: „dobré ráno,prosím v jakém poměru udělat čistící roztok z jaru,octa a vody?děkuji. Martina“

Kateřina Habinová: „Dobré ráno, už jsem recept níže psala.“

Gina: „Obchodní ředitelka, kontakt s klienty, marketing, PR - to všechno fakt stíháte?“

Kateřina Habinová: „Stíhám. Otázkou zůstává, jak dobře. Spousta věcí šlape a funguje, něco se nedaří. Mám však výborné rodinné zázemí a skvělý tým hospodyní, manažerky provozu a externích spolupracovníků. Je radost s nimi kooperovat a vytvářet hodnotné a smysluplné věci. Pokud máte vizi, děláte práci, kterou lidé potřebují a skutečně jim pomáháte, překážky překonáváte snadněji.“

Honza: „Dobrý den, paní Habinová! Co všechno jste vložila do začátku v tomto podnikání, nejen finance? Jaké máte zázemí? Prozaická otázka: vynáší Vám to? Děkuji.“

Kateřina Habinová: „Začátek byl od doslovné nuly, vložena spousta práce a nadšení. Nejenom začátky, ale také další pokračování, jsou dopovázeny novými zkušenostmi a překvapeními, stále něco vylepšujeme. Přeji hezký den, K. Habinová“

Květoslava: „Dobré ráno, co je dobré na čištění a oživení kožených sedaček?? Děkuji Květoslava“

Kateřina Habinová: „Nejlepší je Leather Master.“