Chat

Marcela Reichelová
Záznam chatu z úterý 5. října 2010
Alžběta: „Dobrý den, chtěla bych se zeptat, co si myslíte o doživotní záruce na laserovou operaci očí? A druhý dotaz: reklamovala jsem dětské papučky, které se ve švu roztrhly. Na návrhu reklamace jsem uvedla, že požaduji vrácení peněz, jelikož po měsíci /jak ze zákona trvá reklamace/ jsou mi papučky na nic. Musela jsem koupit stejně nové a po reklamaci i větší. Výrobce reklamované papuče opravil a vrátil mi je. Můžu se ještě nějak bránit, nebo to musím přijmout jako fakt? Děkuji a přeji hezký den!“
Marcela Reichelová: „dobrý den, záleží, v čem doživotní záruka na operaci spočívá. nepíšete, zda jste papučky reklamovala do půl roku nebo až po půl roce. Pokud jste již reklamaci vyzvedla jako vyřízenou, tak se obávám, že se již nená nic dělat.“
Anna: „Dobrý den Po půlročním užívání pánského el.holícího strojku Philips,proběhla reklamace ohoblované planžety.Reklamace servisní opravnou zamítnuta s tím.že planžeta je spotřební zboží a Philips neuznává záruku, Nevíme jak postupovat dál. Děkuji Anna“
Marcela Reichelová: „Dobrý den! Planžeta asi bude mít opravdu určitou životnost-počet použití., což se nedá zaměňovat se zárukou.Jestli si myslíte, že vaše reklamace byla oprávněna, doporučuji nechat si vypracovat znalecký posudek.“
Jana: „Dobrý den, v loňském roce jsem si koupila zimní boty. Ve sněhových plískanicích do bot zatéka prošíváním podrážky. Mám v tomto případě nárok na reklamaci? Děkuji za Vaši odpověď.“
Marcela Reichelová: „Dobrý den!Dopuručuji prozkoumat návod k použití a určitě reklamovat. Bude-li reklamace zamítnuta, nechte si vypracovat znalecký posudek.“
Hana Býmová: „Dobrý den,reklamuji potah u kočárků a bylo mi sděleno,že na potah se vztahuje jen půlroční záruka,že se jedná o konstrukční vadu,tudíž tam není záruka dva roky.A když jsem se ptala na co se vztahuje tedy záruky 2roky,tak mi nebyly schopní odpověd'et.Je to opravdu tak jak říkají?Děkuji a přeji hezký den Hana“
Marcela Reichelová: „Dobrý den! Potah je součástí kočárku a tudíž se na něho také vztahuje záruka dva roky.“
markéta: „Dobré ráno, jak se můžu bránit proti tomuto rozhodnutí prodejce. Reklamovala jsem synovi sportovní obuv-konkrétně kopačky, /4.500.-/ kdy mu praskla podrážka /nadále zcela nepoužitelné./ Reklamace, která byla uplatněna v termínu, nebyla uznána s vyjádřením, že kopačky nebyly používány tak jak tzn. že byly používány na jiném terénu než jsou určeny. Tomu jsem se musela až zasmát protože kde jinde by se mohlo chodit v takovémto druhu obuvi.toto se nestalo poprvé takto naučené argumenty prodejců jsou používány velmi často, JE NÁS VÍCE KDY MÁME PODOBNÉ ZKUŠENOSTI. jak se tedy máme dále bránit. DĚKUJI ZA RADU.“
Marcela Reichelová: „Dobrý den! Doporučuji obrátit se na soudního znalce a nechat si vypracovat znalecký posuek. Pokud bude ve váš prospěch - opět reklamujte.“
Lucie: „chtela jsem se zeptat proc jsem diskriminovana,ze jsem sama.V obchodech musim kupovat vsechno po 2 nebo 3 kusech.Jinak musim platit hodne.“
Marcela Reichelová: „Dobrý den! Jistě je mnoho obchodů, které nabízejí zboží po jednom kuse.“