Chat

režisérka

Helena Třeštíková

Záznam chatu ze čtvrtka 6. května 2010

daniela: „zdravim vas,chtela jsem se zeptat,co noveho pripravujete a jestli to bude dalsi velmi zajimavy silny casosberny dokument.jinak vas velice obdivuji a preju silu na dalsi projekty!diky daniela“

Helena Třeštíková: „děkuji za Vaše milá slova! Pracuji na více časosběrných projektech, teď aktuálně dokončuji příběh,který jsem začala točit před 35 lety a jde o život jedné obyčejné české rodiny v průběhu let“

Jarka: „Milá paní Třeštíková, Vaše sběrné dokumenty jsou úžasné. Budiž Vám za ně velký dík. Přeji Vám do další práce a života vůbec, hodně zdraví, štěstí a elánu. Krásný den.“

Helena Třeštíková: „děkuji moc!“

Dana Luňáková: „Dobrý den, paní Třeštíková, velmi Vás obdivuji. To, co děláte, je úžasné, prosím, pokračujte ve stejném stylu a tempu dál. Měla bych pro Vás zajímavý typ - úžasnou ženu - trochu introvert a "samorost". Jmenuje se Taťána Havlíčková a v současné době žije v Praze. Je to módní návrhářka, má hloubku, zajímavé příběhy a - ač již není nejmladší, určitě ví, kam jde a já vím, že to dokáže. Vše je o chtění, vůli a pracovitosti. Budete-li mít zájem, dám Vám na ni kontakt. Pěkný den a hodně úspěchů, ale i uspokojení z práce a šťastnou ruku na výběr lidí kolem Vás. Zdravím Deniska. Dana Luňáková“

Helena Třeštíková: „děkuji moc a Váš tip si zapisuji!“

Jana Bíbová: „Dobré ráno paní režisérko, Chci Vám pouze poděkovat za úžasný dokument Katka, velice Vás obdivuji a držím palce do další práce. Chtěla bych se zeptat, bude nějaké pokračování Katky? Děkuji za odpověď Jana“

Helena Třeštíková: „O pokračování Katky uvažujeme, už jsme něco málo natočili- uvidíme...A děkuji !“

Ludmila Krátká: „Paní Třeštíková, nenapadlo Vás během natáčení, že by bylo potřeba iniciovat pomoc a ochranu ještě nenarozených dětí matek feťaček, která vlastně v podstatě ubližují a ohrožují své dítě a my se na to v poklidu všichni díváme a říkáme jm alibisticky.je to na Tobě, Ty se musíš rozhodnout?“

Helena Třeštíková: „Závislé ženy jsou v odborné péči, kterou nemohou filmaři nijak nahrazovat. Jde hlavně o to aby tuto pomoc skutečně vyhledaly - tam je možno pomoci.“