Vyhledávání
Archiv chatů
Chcete si pronajmout chatu, chalupu, srub, roubenku? Poradí vám Alena Klimešová, odbornice na pronájem chat a chalup po celé České republice. Alena Klimešová je ze Šumperku, z podhůří Jeseníků. V tamní krásné přírodě prožila dětství a žije tam a podniká dodnes. V roce 1996 založila cestovní kancelář, později agenturu. Klienti jezdí s její cestovní agenturou Chatař celoročně, pobyty jsou individuální, skupinové i rodinné s dětmi. Více v pořadu Služby v našich službách plus na téma Cestovní agentury, který se vysílá v úterý 20. 10 od 17.00 na ČT2.
V úterý 20. října 2009
Narodil se v Tokiu, má japonské a korejské předky, ale ať se ho zeptají kdekoli ve světě na původ, prohlašuje, že je Čech. Tomio Okamura je skutečně po své mamince napůl Čech. Část dětství prožil dokonce v dětském domově a ještě před několika lety prodával v tokijském kině v malém občerstvení popcorn a colu. Dnes jeho cestovní kancelář dováží do České republiky přibližně 110 tisíc turistů ročně a jako jeden z vyvolených byl nedávno představen při osobní audienci japonskému císaři jako symbol spojující Českou republiku a Japonské císařství.
více v pořadu Služby v našich službách plus na téma Cestovní kanceláře
V úterý 13. října 2009
Absolvent Vysoké školy hotelové. Působil na pozici Executive Chef v kuchyní Sazka Arena a restaurace Zlatá Praha hotelu InterContinental a jako Sous Chef hotelu Radisson SAS Bratislava. Nyní je manažerem franchisingového konceptu značkových restaurací Staropramen Potrefená husa, kterých je v rámci ČR a Slovenska již třicet. Založil Perfect Gastronomy Program pro podporu zvyšování úrovně české gastronomie prostřednictví 100 vybraných hodnotitelů-perfekcionistů. Je členem správní rady České Franchisingové Asociace.
více v pořadu Služby v našich službách plus na téma Obsluha aneb Co host vidí
V úterý 6. října 2009
Pavla Burešová je pedagožkou na VŠH a vedoucí katedry hotelnictví. Vyučuje předměty gastronomické služby, sommelier/enogastronomie, banketní a cateringové služby. Je certifikovanou sommelierkou a členkou klubu Vinařské akademie Valtice, členkou mnoha profesních asociací jako např. Asociace sommelierů ČR, místopředsedkyně Asociace číšníků ČR. Je výkonnou – certifikovanou hodnotitelkou vín podle evropských ISO norem. Autorka odborných publikací a článků z oblasti gastronomie, enogastronomie a sommelierství.
více v pořadu Služby v našich službách plus na téma Kuchyně aneb Co host nevidí
V úterý 29. září 2009

Ing. Miroslava Luprichová
I menší ubytovací zařízení musí splňovat přísná kvalitativní pravidla. Ing. Miroslava Luprichová zná všechny radosti i starosti majitelů a provozovatelů především malých a středních restaurací a ubytovacích zařízení, které zastupovala jako prezidentka Sdružení podnikatelů v pohostinství a cestovním ruchu HO.RE.KA. ČR a potom jako viceprezidentka Asociace hotelů a restaurací ČR pro krajské sekce. Zodpoví otázky týkající se „hotelových hvězdiček“, tj. klasifikace ubytovacích zařízení, ale i hotelnictví a cestovního ruchu z pohledu hostů i provozovatelů.
více v pořadu Služby v našich službách plus na téma Penziony, kempy a chaty
V úterý 22. září 2009
Veronika Fajčíková (31), původem ze Slovenska, absolventka oboru cestovní ruch se specializací na ekonomiku a management v hotelnictví a pohostinství na Univerzitě Mateja Bela v Banské Bystrici, je od února 2007 ředitelkou pětihvězdičkového butikového hotelu Buddha-Bar Hotel Prague. Bohaté pracovní zkušenosti načerpala během pobytů v zahraničí (USA, Francie).
V pre-openingovém období se kromě jiného věnovala vytváření a implementaci hotelových standardů pro zaměstnance CPI Hotels, a.s.
více v pořadu Služby v našich službách plus na téma Obraz hotelu
V úterý 15. září 2009
Jaroslav Vaculka má dlouholeté zkušenosti z různých pozic v oblasti hotelových provozů, více než pět let se věnuje hotelovému developmentu a podílí se na tvorbě moderních efektivních hotelových konceptů. Zodpoví otázky týkající se postavení a vlivu lidského faktoru jak při poskytování služeb, tak při jejich čerpání. Jinými slovy od prvního dojmu až po poslední.
více v pořadu Služby v našich službách plus na téma Hotel jsou lidé
V úterý 8. září 2009
Vše, co chcete vědět o cestovním ruchu a nevěděli jste, kde se zeptat. Jaké jsou úkoly a kompetence odboru cestovního ruchu Ministerstva pro místní rozvoj? Jak se využívají v cestovním ruchu strukturální fondy spolufinancované z prostředků EU? Jak vznikl cyklus pořadů Služby v našich službách?
V úterý 1. září 2009
Čím vzdělanější a výkonnější bude mít hoteliér nebo restauratér zaměstnance, tím kvalitnější bude nabízet služby. A tím také lépe obstojí ve stále tvrdší konkurenci jak domácí, tak zahraniční. Investice do vzdělání se vždy vyplácí, v tomto oboru mnohonásobně. Dnes je nabídka odborných vzdělávacích a školících kurzů a programů pestrá, široká a kvalitní. Ptejte se Dr. Ivany Srdínkové, odborné poradkyně v oblasti profesního rozvoje pracovníků hotelnictví, lázeňství a gastronomie. více v pořadu Služby v našich službách na téma Komunikace ve službách
Ve čtvrtek 27. srpna 2009
Wellness (z angl. „dobré zdraví“) je dlouhotrvající a stupňující se proces přeměny psychické, intelektuální, emoční, sociální, duchovní a okolní pohody. Je to také označení pro strukturu, zařízení a prostor, které jsou realizovány v konceptu s tímto pojmem (architektura, design, barvy) a pro programy, které k pocitům wellness vedou (procedury, balíčky, menu). Wellness prostor je v nás i v přírodě, pokud nám zajišťuje prožitek krásy, klidu a míru.
více v pořadu Služby v našich službách na téma Wellness
Ve čtvrtek 20. srpna 2009