Nemáme licenci pro přehrání na internetu
Být v obraze

Média a celebrity

Obsah dílu

Jak se pozná celebrita — Celebrita — Typy celebrit — Média a celebrity — Jak se cítí dnešní celebrity — Spolupráce médií a celebrit — Zájem médií o známé osobnosti — Výběr témat do médií — Celebrity a marketing — Úpadek celebrity

Části dílu

00:58
Jak se pozná celebrita
Jak se pozná celebrita
    03:01
    Celebrita
    Celebrita
      05:57
      Typy celebrit
      Typy celebrit
        07:28
        Média a celebrity
        Média a celebrity
          09:02
          Jak se cítí dnešní celebrity
          Jak se cítí dnešní celebrity
            11:25
            Spolupráce médií a celebrit
            Spolupráce médií a celebrit
              13:54
              Zájem médií o známé osobnosti
              Zájem médií o známé osobnosti
                17:26
                Výběr témat do médií
                Výběr témat do médií
                  21:24
                  Celebrity a marketing
                  Celebrity a marketing
                    23:56
                    Úpadek celebrity
                    Úpadek celebrity
                      Přehrát celé video
                      Být v obraze - Hudební průmysl
                      Nemáme licenci pro přehrání na internetu
                      Stopáž28 minut
                      Další díl
                      Hudební průmysl

                      Přehled dílů

                      9 dostupných
                      Být v obraze - Zakázáno, povoleno
                      Nemáme licenci pro přehrání na internetu
                      Stopáž27 minut

                      Zakázáno, povoleno

                      Regulace médií — Cenzura médií — Rada pro rozhlasové a televizní vysílání — Mediální produkce — Etika médií — Ověření pravosti informací — Syndikát novinářů

                      10. 12. 2011 na ČT2
                      Být v obraze - Mediální logika
                      Nemáme licenci pro přehrání na internetu
                      Stopáž28 minut

                      Mediální logika

                      Mediální logika — Tisková konference — Tiskový mluvčí — Tiskové agentury — Terorismum a média — Osobní prezentace — Manipulace médií

                      3. 12. 2011 na ČT2
                      Být v obraze - Hudební průmysl
                      Nemáme licenci pro přehrání na internetu
                      Stopáž28 minut

                      Hudební průmysl

                      Hudební průmysl a prodeje — Role hudebního vydavatele — Hudba a média — Hudební ceny a ankety — Festivaly — Stahování hudby — Aneta Langerová

                      26. 11. 2011 na ČT2
                      Být v obraze - Média a celebrity
                      Nemáme licenci pro přehrání na internetu
                      Stopáž28 minut

                      Média a celebrity

                      Jak se pozná celebrita — Celebrita — Typy celebrit — Média a celebrity — Jak se cítí dnešní celebrity — Spolupráce médií a celebrit — Zájem médií o známé osobnosti — Výběr témat do médií — Celebrity a marketing — Úpadek celebrity

                      19. 11. 2011 na ČT2
                      Být v obraze - Média a politika
                      Stopáž28 minut

                      Média a politika

                      Média a politika — Propojení médií s politikou — Vnímání politiky přes média — Vznik předvolební kampaně — Výzkumy volebních preferencí — Známé osobnosti v politice — Jak efektivně promlovat na voliče

                      5. 11. 2011 na ČT2
                      Být v obraze - Televizní zábava
                      Stopáž27 minut

                      Televizní zábava

                      Anketa — Televizní zábava — Analýza masové zábavy — Šéfdramaturg zábavy — Výroba zábavního pořadu — Baviči — Televizní seriál

                      29. 10. 2011 na ČT2
                      Být v obraze - Reklama
                      Stopáž28 minut

                      Reklama

                      Reklama — Anketa — Marketing — Historie reklamy — Reklamní agentura — Antišpek — Reklama v médiích — Prodej reklamního času — Regulování reklamy — Tvůrce reklamy

                      22. 10. 2011 na ČT2
                      Být v obraze - Internet
                      Stopáž26 minut

                      Internet

                      Internet — K čemu používáte internet? — Vývoj internetu — Historie internetu — Vyhledávač — Přínos a rizika internetu — Petice Zakažte internet — Závislost na internetu — Porušování pravidel — Jak se daří médiím na internetu

                      15. 10. 2011 na ČT2
                      Být v obraze - Film
                      Stopáž27 minut

                      Film

                      Filmy — Jaké filmy máte rádi? — Zisky filmového průmyslu — Historie filmu — Jak se dělá film — Filmové efekty — Co si o filmu myslí jeho tvůrci — Product placement — Filmoví kritici

                      8. 10. 2011 na ČT2
                      Být v obraze - Časopisy
                      Stopáž27 minut

                      Časopisy

                      1. 10. 2011 na ČT2

                      Napište nám