Obsah dílu
Televizní zpravodajství — Sledovanost televizních zpráv — Vývoj televizního zpravodajství v ČR — Proč sledujeme televizi — Jaké máme televizní stanice — Zpravodajské relace — Jak se dělá televizní zpravodajství — Co je Infotainment a Stand Up
Části dílu
Přehled dílů
Zakázáno, povoleno
Regulace médií — Cenzura médií — Rada pro rozhlasové a televizní vysílání — Mediální produkce — Etika médií — Ověření pravosti informací — Syndikát novinářů
Mediální logika
Mediální logika — Tisková konference — Tiskový mluvčí — Tiskové agentury — Terorismum a média — Osobní prezentace — Manipulace médií
Hudební průmysl
Hudební průmysl a prodeje — Role hudebního vydavatele — Hudba a média — Hudební ceny a ankety — Festivaly — Stahování hudby — Aneta Langerová
Média a celebrity
Jak se pozná celebrita — Celebrita — Typy celebrit — Média a celebrity — Jak se cítí dnešní celebrity — Spolupráce médií a celebrit — Zájem médií o známé osobnosti — Výběr témat do médií — Celebrity a marketing — Úpadek celebrity
Média a politika
Média a politika — Propojení médií s politikou — Vnímání politiky přes média — Vznik předvolební kampaně — Výzkumy volebních preferencí — Známé osobnosti v politice — Jak efektivně promlovat na voliče
Televizní zábava
Anketa — Televizní zábava — Analýza masové zábavy — Šéfdramaturg zábavy — Výroba zábavního pořadu — Baviči — Televizní seriál
Reklama
Reklama — Anketa — Marketing — Historie reklamy — Reklamní agentura — Antišpek — Reklama v médiích — Prodej reklamního času — Regulování reklamy — Tvůrce reklamy
Internet
Internet — K čemu používáte internet? — Vývoj internetu — Historie internetu — Vyhledávač — Přínos a rizika internetu — Petice Zakažte internet — Závislost na internetu — Porušování pravidel — Jak se daří médiím na internetu
Film
Filmy — Jaké filmy máte rádi? — Zisky filmového průmyslu — Historie filmu — Jak se dělá film — Filmové efekty — Co si o filmu myslí jeho tvůrci — Product placement — Filmoví kritici