Přehled dílů

alternative text

Ztracené letadlo

31. července 1992. Let Thai Airways 311 z Bangkoku získal povolení k sestupu na Tribhuvanovo mezinárodní letiště v nepálském Káthmándú. Piloti požádali o přímé přiblížení od jihu na dráhu číslo 2

Pořad bylo možné přehrát do 15. 3

alternative text

Smrtící nedbalost

31. srpna 1999. Na Newberyho letišti v Buenos Aires pojížděl na dráhu let LAPA 3142 mířící do argentinské Córdoby. Boeing 737 po odpoutání nestoupal, začal se silně otřásat a o chvíli později dopadl s prudkým nárazem zpět na dráhu

Pořad bylo možné přehrát do 8. 3

alternative text

Útok nad Egyptem

31. října 2015. Z letiště v egyptském Šarm aš-Šajchu odstartoval let společnosti Metrojet 9268 mířící do Petrohradu v Rusku. Airbus A321 plynule stoupal do cestovní hladiny 9500 metrů

Pořad bylo možné přehrát do 1. 3

alternative text

Tragický omyl

4. února 2015. Nad hustě osídleným sedmimilionovým městem stoupal let TransAsia 235. Po vzletu z tchajpejského letiště Sung-šan měl před sebou hodinovou cestu na tchajwanský ostrov Ťin-men

Pořad bylo možné přehrát do 22. 2

alternative text

Smrtící iluze

2. července 1994. Let USAir 1016 z Columbie v Jižní Karolině se blížil k Charlotte v Severní Karolíně. Posádka před sebou spatřila dešťovou oblačnost, kterou vzápětí potvrdil i radar

Pořad bylo možné přehrát do 18. 2

alternative text

Poslední zatáčka

26. září 1997. Let společnosti Garuda Indonesia číslo 152 směřoval z Jakarty do Medanu na indonéském ostrově Sumatra. Rozsáhlé lesní požáry způsobily, že Airbus A-300 prolétal hustými mračny dýmu

Pořad bylo možné přehrát do 8. 2

alternative text

Smrtící jiskra

17. července 1996. Z Kennedyho letiště v New Yorku vzlétl let TWA 800 mířící do Paříže. O dvanáct minut později jím otřásla mohutná exploze

Pořad bylo možné přehrát do 1. 2

alternative text

Rozhodující okamžik

15. dubna 2002. Necelé dvě hodiny po odletu z Pekingu se let společnosti Air China 129 blížil k mezinárodním letišti Kimhe v jihokorejském Pusanu

Pořad bylo možné přehrát do 25. 1

alternative text

Smrtící mýtus

9. ledna 1997. Let Comair 3272 směřující ze Cincinnati do Detroitu se blížil ke svému cíli. Posádka na pokyn řízení letového provozu snížila rychlost, aby umožnila přistát blížícímu se Airbusu

Pořad bylo možné přehrát do 18. 1

alternative text

Hněv, který se nevyplatil

1. prosince 1993. Z Minneapolisu odstartoval let Northwest Airlink 5719 k hodinové cestě do Hibbingu v Minnesotě. Na cílovém letišti nebyla kontrolní věž, a proto si piloti během přiblížení museli sami rozsvítit světla na dráze

Pořad bylo možné přehrát do 15. 1