
Na hladinu Atlantiku
Obsah dílu
12. března 2009. Devadesátiminutový regionální let Cougar 91 mířil ze Saint John’s k ropnému poli Hibernia na vrtnou plošinu vzdálenou 315 kilometrů od pobřeží Newfoundlandu. Jeden z nejmodernějších vrtulníků na světě, Sikorsky S-92, se ustálil v cestovní hladině 2700 metrů

Přehled dílů

Dusno v kokpitu
4. května 2007. Let Kenya Airways 507 do Nairobi stál na letištní ploše v kamerunské Douale a čekal, až přejde prudká bouřka. Meteorologický radar na palubě zbrusu nového Boeingu 737-800 umožňoval pilotům sledovat situaci

Vrah v kokpitu
29. listopadu 2013. Let Mozambických aerolinií LAM 470 směřující do angolské Luandy vzlétl z mezinárodního letiště Maputo a brzy dosáhl cestovní výšky 11500 metrů. Jakmile vstoupil do vzdušného prostou Botswany, posádka se podle očekávání ohlásila oblastnímu středisku řízení

Bez výstrahy
16. srpna 2015. Let společnosti Trigana Air Service 267 na malé indonéské letiště Oksibil byl poslední z pětice regionálních letů toho dne. V okamžiku, kdy turbovrtulový letoun dosáhl cestovní výšky 3500 metrů, posádka již kontaktovala řízení letového provozu v cílové destinaci

Na hladinu Atlantiku
12. března 2009. Devadesátiminutový regionální let Cougar 91 mířil ze Saint John’s k ropnému poli Hibernia na vrtnou plošinu vzdálenou 315 kilometrů od pobřeží Newfoundlandu. Jeden z nejmodernějších vrtulníků na světě, Sikorsky S-92, se ustálil v cestovní hladině 2700 metrů

Mrazivý sestup
18. května 2011. Z argentinského Neuquenu vzlétl let společnosti SOL Airlines 5428 mířící do Comodora na patagonském pobřeží. Piloti si brzy všimli, že se na dvoumotorovém turbovrtulovém letounu usazuje námraza

Staré návyky
16. srpna 2010. O čtyři hodiny opožděný let Aires 8250, mířící z Bogoty na karibský ostrůvek San Andres, ve výšce 11 000 metrů postihly turbulence