
Smrtící detail
Obsah dílu
20. srpna 2007. Po hodinové cestě z Tchaj-wanu přistál let China Airlines 120 na japonském ostrově Okinawa. Piloti Boeing 737 zaparkovali a vypnuli motory. Když se blížili ke konci kontrolního seznamu po přistání, rozezněl se výstražný signál

Přehled dílů

Neštěstí v Bagramu
29. dubna 2013. Přestavěný Boeing 747 společnosti National Airlines přepravující vojenský náklad vzlétl z afghánského letiště v Bagramu. Civilní posádka byla smluvně najatá americkým ministerstvem obrany

Osudné rozhodnutí
28. prosince 2014. Let AirAsia 8501 se nad Jávským mořem přiblížil k tropické bouři. Kapitán požádal řízení provozu o změnu trasy, která by je navedla mimo nebezpečnou oblačnost.

Přistání na řece
16. ledna 2002. Uprostřed nevyzpytatelného období dešťů plul vysoko nad indonéskými ostrovy Boeing společnosti Garuda. V polovině devadesátiminutové cesty z Mataramu do Yogyakarty vletěl do prudké bouřky

Vrah na palubě
24. března 2015. Let Germanwings 9525 na trase z Barcelony do Düsseldorfu se blížil k francouzským Alpám. Řídící letového provozu v Marseilles si všiml, že letadlo soustavně ztrácí výšku

Nebezpečné přiblížení
19. ledna 1988. Let Continental Express 2286 z Denveru do Duranga v jižním Coloradu byl pro posádku toho dne již čtvrtý a závěrečný

Cena za vstřícnost
30. července 1998. Uprostřed letní sezóny mířil let Proteus Airlines 706 z francouzského Lyonu do Lorient na severozápadním pobřeží. Když se dvoumotorový Beechcraft blížil k letišti, požádala posádka o odklon z trasy