Ivan Vojnár (nar. 1942) je fotograf, kameraman a režisér. V letech 1960-65 vystudoval kameru na pražské FAMU a po absolutoriu spolupracoval jako kameraman na mnoha českých a slovenských dokumentech a hraných filmech. Spolupracoval s režiséry Ivanem Balaďou, Jaromilem Jirešem, Karlem Vachkem, Drahomírou Vihanovou a dalšími.

Samostatná režie:

  • portrét Boleslava Polívky Sen o Pierotovi (1988)
  • anketní snímek Strach (spolu s Jaroslavem Hovorkou, 1989)
  • variace na bezdomovecké téma Cesta (1992)
  • portrét výtvarníka Petra Kavana Krajina s ohněm (1992)
  • Gen o Miroslavu Ondříčkovi (1993)
  • medailón "malého" herce Jiřího Krytináře Nespavost (1993)
  • film o pražských mladých divadelnících Herci (1995)
  • esejistický dokument o pacientech psychiatrické léčebny V zahradě (1995) - hlavní cena za dokument na MFF v Karlových Varech 1995
  • celovečerní hraný film Cesta pustým lesem (1997)
  • Zpověď Řidič, Zpověď Václav Klíma ve výkonu trestu, Oko Ještě nezemřela Ukrajina, Oko My, lidé století (Febio 1999, 2000)
  • celovečerní dokumentární film s názvem Proroci a básníci. Kapitoly z kalendáře, určený pro klubovou distribuci
  • celovečerní hraný film Lesní chodci, podpořený Státním fondem ČR pro podporu a rozvoj české kinematografie.
Jaromír Kačer (1961; kamera) na sebe upozornil již během studií kamery na pražské FAMU spoluprací na školních snímcích Lichá směna (r. K. Snop) a Tatínek neprotestoval (r. Jakub Suchý). Mezi studentskou tvorbou zaujalo i vizuálně nápadité drama Vlček (r. Z. Tyc) a ojedinělý kameramanský exkurs do světa animace Tady (r. M. Pavlátová). V oblasti celovečerního hraného filmu se uvedl obrazově vytříbenou černobílou baladou Vojtěch řečený sirotek (1989, r. Zdeněk Tyc), který patří mezi nejvýraznější počiny konce minulé dekády. Po studiích působil v dokumentárním i hraném filmu. Spolupracoval s Janou Ševčíkovou (Jakub, Min Tanaka, Starověrci), s Jaroslavem Hyklem (Archa Noemova, Róza, strážné strašidlo, J. Váchal - Magie dřevorytu), pracoval na dotáčkách pro představení Laterny Magiky s názvem Mínotaurus. S Ivanem Vojnárem natočil dokumenty V zahradě, Herci a snímal i jeho celovečerní film Cesta pustým lesem.
Ivan Arsenjev (1961; scénář) původně vystudoval pražskou konzervatoř, obor varhany. Absolvoval scenáristiku a dramaturgii na FAMU, kde poté působil jako odborný asistent. Podobně jako jeho kolega a sparringpartner Jiří Soukup stál Ivan Arsenjev u vzniku několika pozoruhodných filmových projektů. Kromě námětu a scénáře ke snímku Cesta pustým lesem se podílel i na scénáři a hudební dramaturgii balady Vojtěch řečený sirotek (1989), spolupracoval na vzniku středometrážního filmu Archa Noemova (1991, scénář a hudební režie) a stál u zrodu filmové adaptace románu Jaroslava Foglara, jímž v roce 1991 režijně debutoval Petr Kotek (Záhada hlavolamu, scénář).
Václav Koubek (1955; hlavní role dr. Holoubka) - hudebník, režisér, spisovatel a herec - je vyučený ofsetový tiskař a inženýr-strojař. Nejdříve pracoval jako asistent střihu v televizi, poté působil v soukromém televizním studiu Amba a v letech 1982-4 byl zaměstnán jako asistent produkce a režie na Barrandově. Od roku 1988 vykonává svobodné povolání. Jako agilní divadelník působil mj. v prostějovském HaDivadle, Ústředním loutkovém divadle a Loutkovém divadle v Opavě. V letech 1992-3 se jako autor, dramaturg a herec podílel na divadelních poutích na pražském Střeleckém ostrově. Známé jsou i jeho aktivity hudební (LP Obrazy, CD, MC a LP Šaty šupáka, CD a MC Bezvětří atd.) a v posledních letech se věnuje i činnosti literární (knihy Teď je to čistý, Povídky a Vesnické povídky aneb od hřbitova k lesu). Jeho tvůrčí spektrum zahrnuje i práci pro televizi: Šaty šupáka (1991, scénář a hudba), Velká cesta do Afriky (1992; scénář, režie, kamera, produkce a hudba), televizní magazín Trip (1993, scénář a režie) atd. Jako herec se objevil v Trančíkových filmech Mikola a Mikolko (1987) a Keď hviezdy boli červené (1991) a mihl se i Hřebejkově muzikálu Šakalí léta (1993). Hlavní roli mu svěřil Václav Křístek ve filmu Zvířata ve městě (1988) a jako hlavního hrdinu si ho vybral i Ivan Vojnár pro film Cesta pustým lesem.