Téma: Televize – proč ji mainstream miluje?

DVBT-2. Digitalizace 2.0 rozděluje trh. Je přechod na nový terestrický digitální standard DVBT-2 diskriminační k pozemnímu vysílání? Přijdou jeho provozovatelé o zákazníky, kteří přejdou na kabel, satelit nebo internet? DVB-T2 umožní vyšší kvalitu (HD) i interaktivitu vysílání, bude i dalším krokem k jeho fragmentaci.

Zahraniční host: Martin Dawson (European Commission – Audiovisual Industry and Media Programmes, Deputy Head of Unit I3)

HOSTÉ: Petr Dvořák (Česká televize, g.ř.), Pavel Dvořák (MPO, předseda koordinační skupiny DVBT-2), Jaroslava Nováková (MK ČR, Český telekomunikační úřad, odbor správy kmitočtového spektra), Martin Gebauer (České Radiokomunikace, g.ř.), TV Nova, Marek Singer (FTV Prima, g.ř.), Štěpán Wolde (TV Óčko, ředitel), Radim Pařízek (Digital Broadcasting, jednatel), Michaela Vasilová (Atmedia Czech, Managing Director), TV Barrandov

Téma: Jak budeme poslouchat rozhlas…

Omnibus Nielsen Admosphere: „FREE TO AIR – ZVONÍ MU UMÍRÁČEK?“ (Tomáš Bičík, Business Development Director) Atraktivní obsah má svou cenu. Připravte si peněženky. Rozvoj placených služeb: zvýšení příjmů z předplatného a přenosových poplatků. Trend: výroba původního obsahu a jeho prodej na všech platformách podle požadavků diváků. Na českém trhu nabízejí zahraniční obsah licensoři. Současnost a budoucnost FTA modelu.

Zahraniční host: Martin Dawson (European Commission – Audiovisual Industry and Media Programmes, Deputy Head of Unit I3)

HOSTÉ: Jiří Ponikelský (ČT sport, výkonný ředitel), Marcel Procházka (ČRa, ředitel regulace a strategie), TV Nova, FTV Prima, Evžen Chlanda (AMC Networks, Country manager), Michaela Vasilová (Atmedia Czech, Managing Director), Erika Luzsicza (Axocom, jednatelka), DIGI CZ

Téma: Nová media už nejsou úplně nová…

Omnibus STEM/MARK: „Zachrání řidiči rádio? Aneb kde a co budeme poslouchat v budoucnu.“ (Lukáš Makowski, STEM/MARK)

• Digitalizace rozhlasu: DAB jako nový evropský standard rozhlasového vysílání. Jak probíhá jeho implementace v ČR a v Evropě? Jak vysílatelé hodnotí zásady vládního návrhu rozvoje digitálního rozhlasového přechodu?

• Podcast jako nový fenomén šíření rozhlasového obsahu.

• Perspektiva FM a nových digitálních platforem rozhlasového vysílání v dlouhodobém horizontu. Potřebuje být rozhlas digitální?

Zahraniční host: Martin Dawson (European Commission – Audiovisual Industry and Media Programmes, Deputy Head of Unit I3)

HOSTÉ: Pavel Dvořák (MPO, předseda koordinační skupiny DVBT-2), René Zavoral (ČRo, g.ř.), Karel Zýka (ČRo, ředitel techniky), Edita Kudláčová (ČRo, kreativní šéfproducent), Michel Fleischmann (APSV, prezident), Miro Hrnek (Lagardère Active/RadioHouse, g.ř.), Radim Pařízek (Digital Broadcasting, jednatel), Marcel Procházka (ČRa, ředitel regulace a strategie), Jaroslava Nováková (ČTÚ, odbor správy kmitočtového spektra), Martin Hroch (Radio United Broadcasting, g.ř.)
PREZENTACE: Digitalizace rozhlasu v Evropě. Současný stav a perspektiva na Slovensku.

Zahraniční host: Zsolt Nagy (Towercom Slovensko, CTO)

Téma: Nová media: náš mozek na oltáři interaktivity

Omnibus STEM/MARK: „Kde končí internet a kde začíná porno?“
(Lukáš Makowski, STEM/MARK)

Od infotainmentu ke hrané tvorbě, od lineárního vysílání k VOD. Z internetu do aplikací a na TV obrazovku. TV content internetových televizí se od publicistiky a/nebo infotainmentu přesouvá ke hrané tvorbě a do kontinuálního vysílání, i kvůli získání inzerentů. Soustředí se na nabídku streamování hraných pořadů. Jak obsah zpoplatnit (EST, TVOD, SVOD (Go), AVOD, Free TV)?

• Sociální sítě generují zpravodajské kanály na internetové TV, na YouTube funguje seriálový koncept. YouTubeři vstupují do profesionálního prostředí, příspěvky sítě videozpravodajů se využivají pro vytvoření nového webového zpravodajského videoformátu.

HOSTÉ: Petr Houzar (Google, Manager, Branding & Agencies), Tomáš Jindříšek (DARK SIDE, CEO), Lukáš Hnilička (Hybrid Company, CEO), Denisa Kollárová (ČT, ředitelka marketingu a nových médií), Daniel Grunt (FTV Prima, ředitel nových médií), Štěpán Wolde TV Óčko, g.ř.), Lenka Hermanová (Lagardère Active, CEO of Digital Commerce), Jan Elefant (CISCO Systems, obch. řed.)


Omnibus Nielsen Admosphere: „Koukáme na telku na počítači…“
(Tomáš Bičík, Business Development Director)

Kde všude sledujeme televizní vysílání? Už nejen lineárně, ale i na mobilních zařízeních (tablet, mobily), na počítačích a v chytrých TV. Tam je možné TV pořady i VOD přetáčet, cestovat v čase, sledovat je z pohledu různých kamer. Vysílatelé plánují formát vysokého rozlišení UHD. Firmy vyvíjejí nové technologické možnosti TV zvuku, satelitního a kabelového vysílání. Aplikace INIO, globální projekt TV se „2nd screen“ pro více druhů TV platforem. Jak využít Big Data pro analýzu sledovanosti TV šířené přes internet včetně HbbTV?

Zahraniční host: Leszek Bujak (General Sales Manager CEE, SES Astra)

Zahraniční host: Bartosz Witak (SVP General Manager CEE, VIACOM)

HOSTÉ: René Zavoral (ČRo, g.ř.), Denisa Kollárová (ČT, ředitelka marketingu a nových médií), Daniel Grunt (FTV Prima, ředitel nových médií), Marcel Procházka (ČRa, ředitel regulace a strategie), Evžen Chlanda (AMC Networks, Country manager), Lukáš Hnilička (Hybrid Company, CEO)

Stopáž339 minut
Rok výroby 2017
 L HD