Konference DIGIMEDIA 2016, jejímž pořadatelem je Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK), během deseti uplynulých let mapuje aktuální stav digitalizačního procesu v České republice.

Program:

Druhá TV digitální revoluce: mnoho otázek na které odpoví konference DIGIMEDIA v České televizi

Digitální demence – reálná hrozba?

DVBT2: Miliony domácností musí zvažovat koupi nové televize! Kdo za to může?

Konference DIGIMEDIA v České televizi se zúčastní naši přední i zahraniční odborníci

Český rozhlas: Digitální vysílání je nutnost! Fleischmann / Lagardére: Budoucnost není jistá!

Kouzelný „Red Button“ – HbbTV bude lákadlem pro diváky i možností nové konverze


Jedním z významných partnerů konference DIGIMEDIA 2016 se letos stal evropský satelitní operátor SES ASTRA, který do Prahy vysílá hned tři své vysoké managery, které vede ředitel pro střední a východní Evropu Martinen Ornass – Kubacki. Ten vystoupí v panelu věnovaném rozvoji technologií spolu se zástupcem německé pobočky společnosti DOLBY a oba představí nové technologické trendy: po HD nastupuje ULTRA HD 4K, zdokonaluje se zvuk. Panel se bude věnovat i streamingu po internetu – jde o konkurenci pro tradiční vysilatele nebo jejich doplněk? O tom, že kontinuální video navyšuje sledovanost, budou diskutovat například generální ředitel Seznam.cz Pavel Zima a člen představenstva mediální skupiny MAFRA Michal Hanák.

Zásadním bude úvodní téma nazvané „Jak budeme sledovat televizi“, který otevře několik velmi diskutovaných problémů digitalizace: Jaký je význam měření sledovanosti a zpracování (big) dat? Jaké jsou nové formy šíření TV obsahu a jaké jsou nové obchodní modely? Jak na to reaguje nový mediální zákon? A zejména horké téma posledních měsíců: rozvoj mobilního internetu, který si žádá nové kmitočty. Státem navrhovaným řešením je přechod na DVB-T2 a DAB. Musejí televize a rozhlas přecházet na nové platformy? Kdo ponese náklady na financování? A jaká je vlastně budoucnost DTT? Síť LTE dokrývá Českou republiku. Investují do ní mobilní operátoři, kteří chtějí investovat i do unikátního videoobsahu, vlastní programové skladby. Kdy vlastně začne vypínání 3G mobilní sítě? K tématice budou připraveni se vyjádřit špičkoví odborníci naší mediální scény, byznysu i zástupců státní správy, včetně regulátorů Českého telekomunikačního úřadu a Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

Letos poprvé se konference DIGIMEDIA bude věnovat i tématu propojení televize, webu a prodeje produktů. Předmětem diskuze bude „kouzelný“ Red Button a HbbTV jako evropsky uznaný standard pro TV vysílání a interaktivní (i reklamní) prostor. České Radiokomunikace představí řešení, kdy jsou podklady uloženy v cloudu. Milionová investice by se měla stát platební bránou pro HbbTV. Velké firmy hledají cesty, jak svým videoobsahem zabavit a přitáhnout diváka/zákazníka. Jak ho propojit s webem s konkrétními produkty. Na trhu videoobsahu se objevují noví hráči – obchodní, logistické a průmyslové společnosti, které samy vytvářejí terabyty vlastního videoobsahu pro své weby. Heslem dne se stává: „Think CPG“!

Stopáž311 minut
Rok výroby 2016
 L