iVysílání

stránky pořadu
Premiéra:
10. 9. 2009
20:00 na ČT2

1 2 3 4 5

165 hlasů
48582
zhlédnutí

Mlynáři od Babic

Nová fakta a svědectví o nikdy neobjasněné vraždě v babické škole

57 min | další Dokumenty »

upozorňovat

Načítám přehrávač...

Přidejte svůj příspěvek

E-mailová adresa nebude v diskusi viditelná. E-mail vyplňte v případě, pokud chcete, aby Vás mohli ostatní čtenáři kontaktovat prostřednictvím našeho webu.

Vložením komentáře vyjadřujete souhlas s pravidly diskuse. Pokud tato pravidla nedodržíte, váš příspěvek může být upraven či smazán.

Sledujte diskusi emailem

Nahlašte nevhodný příspěvek

XY 26.9.2011 16:41 (!) reagovat 9 + - 2

Svine bolševické. Najhoršie je že dnešná mladá bolševická krv (SMKČ) čo komunizmus ani nezažili budú v súvisloti s Babicami hovoriť o "temnom období 50tých rokov kedy k nám cez hranice prenikali západní agenti a vraždili funkcionárov KSČ" skrátka výplody chorých fanatických mozgov, celé to bolo v réžii štátnej bezpečnosti, nakoniec mal celý prípad tragické následky Příspěvek byl redakčně upraven.

Naposledy upraveno: 2011-09-26 20:16:58

Afn 27.6.2011 22:01 (!) reagovat 4 + - 0

Zajímavý dokument, ale jen pro znalce tématu

Pro mladší generaci doporučuji nejprve zhlédnout díl "Vrah se skrývá v poli", nebo díl "Štvanice" ze seriálu "Třicet případů majora Zemana". Jde o ztvárnění události v režii KSČ, ale myslím, že může jít o dobré dějové vodítko k tomuto dokumentu.

krejcar 15.5.2012 20:37 (!) reagovat 0 + - 0

zajimavy dokument,...........

Je pravdou,že historie se da vykladat ruzně a z ruznych uhlu.Souhlasim s Vami pokud by se mělo porovnavat.V serialu majora Zemana byli tež použity "historicke" fakta těch druhych historiku podobně vzdělanych jako v dnešnich dokumentech.Ale opravdova Pravda bude asi někde uprostřed a těžko se ji dohledame.Každy režim si haji tu pravdu svoji a ma ty svoje historiky kteři jsou poplatni režimu a jejich zavěry se změnou režimu diametralně měni.

Jan 16.11.2010 12:21 (!) reagovat 7 + - 3

Zdravice

Ať žijou všichni komunisti !!! Ale na MÍROVĚ!!!!!!!! nebo na Špilberku !!!

Emanuel 18.11.2010 11:36 (!) reagovat 4 + - 0

Otázka na soudružku Richterovou

Nejste náhodou,paní Richterová, dcera komunistického soudce Rudého, který babický proces soudil ? Máte v krvi očividně jeho demogogii. A k vašemu.cituji:" nesmířili se se ztrátou..." vám přeji aby jste byla okradená, zbitá, ale věšet vás nemusí. A vidím jak tuto novou změnu nesete vstřícně. No a ty riviéry evropských moří se vám opravdu povedly, krásná bramboračka v hlavě. Čest práci a rukám klid.

eva richterova 19.11.2010 13:42 (!) reagovat 1 + - 6

emanuelovi

jak je vidět můj příspěvek kvůli starému
přísloví nelze podle vás uveřejnit,
zatím co sprosté urážlivé a vyhrožující
příspěvky na stránkách české televize
prostor mají.
podivná d e m o k r a c i e že???

eva richterová 13.11.2010 11:48 (!) reagovat 6 + - 21

mlynári od babic

K názorům účastníků tohoto pořadu sděluji,
že je třeba si uvědomit k jaké reakci ze stran lidí, kteří nesouhlasili s nově nastalým režimem došlo. Byli plni nenávisti
nejen k novému režimu, ale především k lidem, kteří novou změnu přijali vstřícně.
Byli tak mstiví, nikdy se nesmířili se ztrátou
svých mamonů, peněz, statků na kterých se plahočili jejich pacholci a děvečky za trochu jídla. Chodili po vsích v dřevákách,
které klepaly a páni statkáři jezdili se svými
rodinami na riviéry evropských moří. Sedláci
dřeli pro své rodiny, na podruzích nezáleželo.
"Babice " si jasně pamatuji i když jsem byla
jen malá holka. Zapsaly se mi trvale do paměti a vzpomínka na tři krásné lidi pana
řídícího Kuchtíka - otce tří dcer, jediného syna svého starého otce - Mirka Netoličky,
který smrt svého syna dlouho nepřežil,
prostého občany Pepíka Roupce, zůstane
a zůstává trvalou tragickou skutečností,
za kterou nikdy nikoho z těch co se na všem
podílelin e b u d u l i t o v a t.
Eva Richterová

eva 19.11.2010 13:35 (!) reagovat 0 + - 3

emanuel

bohužel stále můj příspěvek nevidim a jeho
odeslání je ztěžováno, můžete mi odpovědět, co je špatně??
eva richterová

Bc. Lukas xxx 30.11.2010 17:03 (!) reagovat 5 + - 2

Jinými slovy tedy souhlasíte s 11 rozsudky smrti a zničení životů rodin zúčastněných za to, že nesouhlasili s tím, žě jim chtěl režim rozkrást majetek. To je totiž vše, čeho se tito lidé dopustili, asi jste zaujatá dobovou propagandou, která je stejná jako Váš názor. Za tu smrt těch ,,tří krásných lidí" je zodpovědný totiž taky Vámi tolik opěvovaný režim, nikoli lidé, kteří za to byli odsouzeni.

11.11.2010 18:02 (!) reagovat 0 + - 0

Příspĕvek byl smazán kvůli porušení pravidel diskuse.

Gabka 11.10.2009 15:25 (!) reagovat 14 + - 49

Osobne si myslim, ze kydat hnuj na komunismus je trosku prehnany. Je jasny, ze je to ideologie prinejmensim ujeta, nicmene vsechno je to o lidech...Musime vsichni uznat, ze se z rad naseho zivocisnyho druhu vyklubali solidni pancharti. Nezapominejme, ze podobnejch uletu se dopoustela v historii i katolicka cirkev, ve jmenu Pana, a na tu se moc spiny nehazi.

K Kříž 16.10.2009 17:35 (!) reagovat 26 + - 9

Právě kvůli takovým lidem, jako jste Vy, je nutno neustále připomínat zločiny komunismu. Lhostejnost některých lidí k utrpení druhých je pro mě nepochopitelná. Kdo je přesvědčen o komunismu, s tím nehne nic, byť ví o zločinech ve jménu komunismu páchaných, zmařených lidských životech a zničených osudech celých rodin. Bohužel, takových lidí je v našem národě stále hodně.

krejcar 15.5.2012 20:43 (!) reagovat 0 + - 0

K.Křiž

Ano souhlasim s Vami.Ale souhlasim i s tim připominat zločiny fašistu.A je i pravdou,že pokud by B-M a fašisticka zvule v Evropě trvala tak dlouho jako komunismus ve Vychodni Evropě tak by mnohy narod byl minulosti a tichou vzpominkou,podobně jako vzpominame na Inky nebo Sumery.

Nečech 1.11.2009 14:54 (!) reagovat 10 + - 9

Gabko, jsi *** chlap, zřejmě bolševik.

Na komunisty a jejích réžím nikdo nemůže kydat hnůj, ať napíše cokoliv hodně špatného. Pravda je, že to nebyly jen komunisté,kdo se dopouštěl hanebnosti, podlosti a svinstev na svých spoluobčanech. Takový jsou už češi. Kdykoliv se drtivé většině čechu naskytne příležitost spískat někomu svinsvo, tak to také uděla. Jsem rovněž bývaklý Mukl a z českými lidmi mám jen a jen šparné zkušenosti. Také to nebyly jen pomocnící-udavači různých bezpečnostních složek. Opakují, je to většina českých lidí a jsem rád že jsem mohl po zaříznutí toho Dubčekova obřezanoho socialismu z Čsl. odejít a žít mezi lepšími lidmi v USA. Příspěvek byl redakčně upraven.

Naposledy upraveno: 2009-11-01 18:28:26

Luboš 17.1.2010 0:33 (!) reagovat 7 + - 3

Pro Nečecha

Máš být na co pyšný v USA jsou prachy na prvním místě pak prachy a zase prachy ve všech podobách (ropa a všechny suroviny) Pod záštítou lidská práva a svoboda střílí do lidí.Když čteš v novinách tak u toho zkus myslet AMERIČANE.Nebyl jsem a nejsem komanč ale kdysž vyzdvihuješ USA tak se musím ozvat

Sari 26.11.2009 2:48 (!) reagovat 7 + - 6

Sari

Jse moc ,moc omlouvam,jsem klikla na plus a ne minus!Vubec s vami nesouhlasim!!!!!!Brrrrr komunisti,kdy jsi cesi uvedomi,co vse v kolektivizaci si museli rodiny prozit!Uvedomte si,perzekuce a nasledne VRAZDY!

*** 29.4.2010 16:22 (!) reagovat 2 + - 2

:re

no ono,aby za 40 let nestrasily lidi treba klausem a nebo Bushem.takze ja rikam ..kdo v tom nezil at do toho nekeca,,,vsem nam chybej souvislosti a mysleni tehdejsi doby ..doba mneni lidi Příspěvek byl redakčně upraven.

Tom 20.6.2010 11:24 (!) reagovat 6 + - 1

režim

Naopak ideologie komunismu zřejmě zcela špatná není, pouze v dnešní době přemýšlet nad fungováním státu v systému uzavřené ekonomiky je přinejmenším zcestné. Je jasné, že chyb se dopouštěli především lidé, ale kde se poděla morálka? Buďmě rádi že k "převratu" došlo právě v 89 roce. Nechtějme si představit, jak by věci dopadli například v roce 93. Do 89 se jelo na 120%, bylo z čeho brát? V 93 taky mohl být hladomor, jak je tomu dneska v KLDR. Ať si každý udělá obrázek sám, každopádně je třeba o tom diskutovat a nepřipouštět tak opakování historie.

platon 17.8.2010 18:49 (!) reagovat 2 + - 3

děkuji za tento pořad

komunismus programově je nepřijatelný,nebot apriori rozděluje na věci dobré a špatné,což umí již jen nacismus.komunismus nedává možnost volby,násilí chápe jako účinný prostředek a socialní rovnost uznává jen proto,že vytváří podvolenou a neodporu schopnou společnost.je to vřed na myšlení a dodnes zde není česká společnost tyto svinstva z 50 tých let pojmenovat a vyrovnat se z něma.budiž nam za to hanba :-(

F. Zemek 11.11.2010 18:59 (!) reagovat 2 + - 0

To máte jedno

Kdysi sloužili vlezdop...kové komoušům, dnes po vás vřískají jménem kapitalizmu.
Není to že tady diskutujem klad demokracie, ale pokrok technologií.
Všelijací posluhovači byli, jsou, budou. Je to jenom o strachu z lopaty, nižšího příjmu, nižšího společenského zařazení.
K andrgrandu se musí jeden narodit aby moch bejt mimo kola socialních mlýnů. Ne každý dokáže být natolik silný aby moch bejt androuš.
fotozemek.cz

Peli 29.9.2009 13:36 (!) reagovat 22 + - 5

Nechápu

Jak mohli něco takového udělat lidé lidem? Kde se vzala v našem státě takové bezcitnost a nenávist? Opravdu to nechápu. Místo toho, aby se lidi radovali, že skončila válka, a mají možnost dále žít, se tady vyrojila taková armáda přisluhovačů zločinného systému. Děsí mně to. Jak málo stačí. Bylo by to možné i dneska? Co by se muselo stát, aby tyhlety zrůdy vylezly na povrch a chopily se moci. Raději nedomýšlet... Carpe diem!

profesor indigo 23.9.2009 19:08 (!) reagovat 10 + - 43

tajný agent

doufám,že když jste dávali v této době připravovaly tento pořad,tak promluvily obě strany nejen ta dnešní prorežimní a k tomu předešlému příspěvku komunismus ve své pravé podobě je nejlidštější možný systém pro lidi všedního dne,ale nesmí to vzít do ruky lidé podobní dnešním havlům,topolánkům a dalším....

PARI 25.9.2009 14:05 (!) reagovat 17 + - 13

Komunismus nejlidštější systém?

Stovky milionů obětí v rudé Číně. desítky milionů ve Stalinově Sovětském svazu nebo třeba genocida v Kambodži za rudých kmérů, kteří neváhali vystřílet pro své zvrácené ideály třetinu vlastního národa- jak někdo může myslet vážně to, že komunismus je nejlidštější systém?

Honza 29.9.2009 21:19 (!) reagovat 15 + - 2

Přisluhovači Stalina

Můj Děda sedlák byl také zavřen za rozvracení republiky. Též nechtěl jít do družstva a byl vedoucí osobností v obci. Byl vězněn v UH a dále v Jáchymově. Babičku nechali samu s dvěma dětmi, kdy musela pracovat v družstvu. Režim pod diktátem Ruska cíleně likvidoval i jen domnělý odpor preventivně. Nebýt silného vlivu této velmoci jistě by se jejich přisluhovači nedostali k tak velké moci.

jana 4.10.2009 12:27 (!) reagovat 2 + - 2

muj praděda byl také zavřen za rozvrazení republiky....

sedlak 19.9.2009 22:20 (!) reagovat 15 + - 3

Genocida

To co udelali komuniste se sedlaky v byvalem Ceskoslovensku spada pod definici genocida.

jirina 25.9.2009 23:00 (!) reagovat 5 + - 1

spolecnost

Myslim si,ze se porad vse opakuje,jen jinou formou,to co jsem videla a slysela je jedna velika tragedie,ktera zasahla mnoho osudu..Myslim si ze lide,v tech to je at uz je to ten ci ten....lide jsou nekdy horsi nez zvirata...................

modranka5 19.9.2009 20:10 (!) reagovat 4 + - 2

nestranna hilda

dokument je to pekny. nechapu ale proc upravujete a mazete prispevek, ktery se vam nelybi!!! nebo neni kladne napsany! kazdy muzem mit svuj nazor predci, jak rikate!!!

první ‹ předchozí 1 2 3 poslední