iVysílání

internetový magazín
Premiéra:
4. 3. 2010
18:25 na ČT2

1 2 3 4 5

24 hlasů
2939
zhlédnutí

POKR

Farma — Soukromá firma — Národní program rozvoje cestovního ruchu — Padáky

26 min | další Magazíny »

upozorňovat

do playlistu

Načítám přehrávač...

přehrát vše

  • Farma

    1:31 do playlistu

    Farma
    Mají všeobecně naši živnostníci, zemědělci, výrobci skutečně stejné podmínky jako jejich kolegové v Evropě? Tedy především ve státech, kde nebyl přerušen demokratický vývoj? Anebo se v praxi normy pro naše podnikatele od těch evropských liší natolik, že komplikují a ztěžují rozvoj firem? Nejen o těchto otázkách, ale také o téměř neznámém skotském a přitom prapůvodním plemenu hovězího dobytka je první reportáž dnešního POKRu.

  • Rozhovor- 1. část

    5:50 do playlistu

    Rozhovor- 1. část
    V minulém vydání POKRu jsme se věnovali výdajům snižujícím daňový základ při sestavování daňových přiznání na daň z příjmů fyzických osob. Dnes se budeme věnovat dalším položkám, které mohou snížit základ daně podnikatele- fyzické osoby a dalším souvisejícím povinnostem. Poradí ing. Jana Skálová – daňová poradkyně.

  • Soukromá klinika

    8:13 do playlistu

    Soukromá klinika
    Podnikatelka a logopedka Ilona Kejklíčková založila v roce 1990 v Brně soukromé zařízení specializované na diagnostiku a terapii vad řeči, hlasu a sluchu. Součástí zařízení je i denní stacionář a psychiatrie. Letos získala Ilona Kejklíčková cenu Výjimečná osobnost roku 2009 v soutěži Ocenění českých podnikatelek. Je také místopředsedkyní občanského sdružení, které založila a podporuje osoby postižené závažnými poruchami komunikace a hybnosti. Jejím cílem je zařadit tyto lidi na trh práce a umožnit jim vzdělávání. Její zařízení bylo a ještě asi je v republice ojedinělé, stejně jako celý projekt.

  • Rozhovor- 2. část
  • Národní program rozvoje cestovního ruchu

    15:03 do playlistu

    Národní program rozvoje cestovního ruchu
    Nový koncept, který chce Ministerstvo pro místní rozvoj otevřít v první polovině února. Na rok 2010 je v něm k dispozici 100 milionů korun a je zaměřen na podporu celosezónního provozu všech zařízení týkajících se cestovního ruchu. Zároveň je adresován sociálně méně solventním skupinám obyvatelstva, jako jsou rodiny s dětmi, resp. senioři, prostřednictvím slevových karet, různých abonmá atd. Podpora může činit až 5 milionů korun a až 50% celkové investice. Je určena částečně na realizaci a částečně na marketing. Je to pole neorané, ale jak MMR, tak Asociace cestovních kanceláří ČR od něj očekává zvýšenou aktivitu zejména malých a středních podnikatelů v cestovním ruchu.

  • Padáky

    20:20 do playlistu

    Padáky
    Tomáši Ledníkovi učarovaly padáky a létání už v dětství. Později se dostal i do reprezentace a zúčastnil se mnoha soutěží po celém světě, a to hned v několika disciplínách. Nenechá si ujít žádnou příležitost, jak si zvýšit hladinu adrenalinu. Svůj koníček se mu povedlo ideálně propojit s podnikáním. Všechno začalo tím, že si s přáteli chtěli pořídit kvalitní padák.

Přehrát vše

Související