Chat

host

Váš pedagog

Záznam chatu ze středy 3. června 2020

Andrea N.: „Dobrý den, proč ministerstvo nedoporučilo/nenařídilo školám, aby jak během nouzového stavu tak i po 25.5. školy zajistily online výuku ve formě pravidelných a každodenních online hodin (kdy se učitel a skupina žáků přihlásí do online videohovoru). Protože pod pojmem online výuka si mnozí učitelé představili a realizovali pouze zadávání stránek z učebnic k nastudování doma. Po 25.5. škola nemá zájem o žáky, kteří zůstali na domácí výuce, soustředí se pouze na výuku ve škole a online hodiny byly zrušeny úplně s odůvodněním, že na ně nemá kapacity.“

Váš pedagog: „Dobrý den, vzdělávání na dálku probíhá od začátku mimořádných opatření (zákazu osobní přítomnosti žáků ve škole), a to i potom, co je postupně žákům přítomnost ve škole umožňována. Školy tuto povinnost mají stále, neboť vzdělávání nebylo zrušeno a probíhá na dálku, tedy i po 25.5. u žáků, kteří nevyužili možnosti přítomnosti ve škole. Pokud se týká forem výuky, tak je možné jak on-line hodina s přímou komunikací žák-učitel, tak i výuky formou výměny materiálů. Je třeba respektovat jak velmi různé možnosti rodin, tak školy i učitelů. Mnoho škol kombinuje oba způsoby. Podrobná pravidla mají školy zde: https://nadalku.msmt.cz/cs.“

Michaela Kučerová: „Dobrý den. Chci se Vás zeptat, že kdy , už nebudete učit na UčíTelce? Děkuji.“

Váš pedagog: „Pořad končí v pátek 19. června 2020.“

Jana Dvořáková: „Dobrý den. Budeme mět letní prázdniny ?“

Váš pedagog: „Ano, letní prázdniny budou beze změny.“

Jana Zimová: „Vážený pane Pohořelý Jsem žákyně 4. třídy. Chtěla jsem nastoupit do školy od 25. května, ale z naší třídy se přihlásilo 17 dětí. Paní učitelka vybrala mě a ještě jednoho spolužáka s možností nastoupit do jiné třídy s jinou paní učitelkou. Do jiné třídy jsem nastoupit nechtěla protože jsem se těšila hlavně na naší paní učitelku a svoje spolužáky. Mužete mi, prosím, vysvětlit proč nás muže být pouze 15, když ve školce je celá třída?“

Váš pedagog: „V mateřské škole platí pouze hygienická opatření, nejsou snižovány počty žáků. Mateřské školy mohly být otevřeny po celou dobu epidemie, takže nebylo možné snižovat počty dětí. Také u malých dětí je velmi malé riziko nákazy.“