Jak prorazit v reklamě

Víc hlav víc ví, výhoda to ale vždycky není. Britská satirická komedie (1988). Hrají: R. E. Grant, R. Wardová, R. Wilson, J. Tongová, J. Shrapnel, M. Ford, P. Torrens, R. Fieldingová a další. Režie Bruce Robinson (V anglickém znění s titulky)

Pořad bude možné přehrát od 19. 7.
Video není k dispozici

Hrdinou černočerné satirické komedie Bruce Robinsona je ctižádostivý reklamní kreativec Dennis Bagley, který je přesvědčen, že dokáže tupému spotřebitelskému stádu prodat cokoliv. Nečekaně se však zadrhne nad kampaní na nový krém proti akné a jeho tvůrčí krize ho vystresuje natolik, že mu samotnému vyraší pupínek. A to je pouhý začátek problému, jehož obludné rozměry si zpočátku nikdo nedokáže představit.

Bruce Robinson, herec, scenárista a režisér, který proslul zejména jako autor kultovní komedie Withnail a já (1986), se ve svém druhém režijním počinu metodou groteskní nadsázky rázně vypořádává s ryze materialistickým konzumním étosem thatcherovské Británie. V hlavní roli opět exceluje osvědčený spolupracovník Richard E. Grant, kterého pro svět filmu Robinson ve své prvotině objevil. Neprávem poněkud zapomenutý film vznikl v produkci společnosti HandMade Films, kterou založil ex-Beatle George Harrison.

Originální názevHow to Get Ahead in Advertising
Stopáž91 minut
Rok výroby 1989
 P T
ŽánrFilm