Chat

Monika Dvořáčková a Jiří Starý
Záznam chatu z pátku 18. září 2009
mjr: „Mate v time aj svojich kucharov???“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Ano,máme dva vlastní kuchaře. Jeden je čech, druhý je angličan.“
filo ostrava: „vy sama jste se už svezla v závodním voze a jaké to je ?“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Ano svezla, je to hezké a rychlé, jen se musí dávat pozor na to, co před svezením jíte :-)“
Ivuše: „Moniko nejste z Příbrami?“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Ano, jsem.“
Jiří K.: „Dobrý den, zdravím Vás z Hlučína a mám dotaz, je někde možné získat plakát "Loly Aston Marin"? Jsem velký fanda závodu "LeMans" a sběratel modelů závodních vozů 1:18 http://jirkaautomodely.stranky1.cz/ Předem sděkuji za odpověď“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Určitě se pokusím zajistit. Napište mi na email: dvorackova@racing.charouz.cz“
Kája Piškule jun.: „Ahoj teto ončo.Všichni se na tebe díváme.“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Dívejte :-)“
Terka: „Kteří závodníci s lolou jezdí?“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „S Lolou 007 jezdí - Tomáš Enge, Jan Charouz, Stefan Mucke.“
Ivuše: „Moniko jak se dá sehnat taková práce jakou děláte? To by mě také bavilo“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Nedokážu říci, jak se dá sehnat taková práce :-)“
Eva J.: „Jakou rychlostí se jede závod v tomto autě. A jsou závody bezpečnější než třeba závody F1“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Max. rychlost je až 350km/h, proti F1 tak o 15 vteřin pomalejší, protože tyto vozy jsou výrazně těžší než F1,bezpečnost je stejná, stejné zkoušky atd. jako v F1“
PaS: „Kolik má spotřebu,obsah a výkon v koních ? Díky Pavel Svoboda“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Spotřeba kolem 50l benzínu, výkon asi 650k“
Ivo: „Uvažuje se do budoucna o přechodu na dieseloý motor?“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „To je spíše otázka na vedení teamu, ale co v tuto chvíli víme, taknikoli“
Jiří Dušek: „Dobrý den,chci se zeptat,jestli vůz Aston Martin 007 bude k vidění tento víkend v Brně?“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Bohužel ne, ale bude tam tento model, který vidíte v televizi. Ale budou tam jezdci Aston Martin Tomáš Enge, Stefan Mucke a Harold Primat.Jíří zdraví Vás Martin“
Machová Hana: „Nepřijde Vám, že automobilové závody zbytečně zatěžují životní prostředí? Je nějaká tendence ke snížení jejich počtu? Děkuji za odpověď.“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Spíše naopak, alespoň ve vrcholových disciplínách, se vyvíjejí špičkové technologie, včetně spalování paliv, takže platí snaha spíše nezatěžovat tolik životní prostředí“
pinguini v červeném;-): „chceme se zeptat, jestli jste v pořádku, jste? vidíme, že jste;-) sluší vám to!!! tady vše ok:-)“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Jsme v pořádku :-) Jasný...“
Ivuše: „Nemáte volné místo ve vašem týmu?“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „A co byste si představovala?“
Tomáš: „Dobrý den, jaké plány má Váš tým pro příští sezónu?“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „To je zatím ještě brzy, určitě bychom chtěli pokračovat v rámci Aston Martin Racing (Le Mans Series a 24h Le Mans). Jana Charouze aktuálně čekají testy v šampionátu GP2 a na dalších aktivitách se průběžně pracuje.“
Ivuše: „Těžko říci..asi kromě jezdce a mechanika cokoliv. :o)“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Ozvěte se s životopisem a konkrétní představou na: dvorackova@racing.charouz.cz. Zatím nemůžeme nic slibovat, je konec sezóny, ale uvidíme...“
Karel: „No vidíš...už to máš za sebou a ani to nebolelo:-):-)“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Jasný - nebolelo :-)“
Jiří Dušek: „1)Prosím ,jestli nevíte jak to vypadá s jednáním o zařazení závodu LMS na příští rok do Brna. 2) Jak to bude vypadat v týmu AM,jaká bude ůčast lidí v týmu.Děkuji“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Pořád je toto téma otevřené. O víkendu v Brně chceme o tom opět hovořit s vedením Masarykova okruhu. Na otázky složení týmu je zatím příliš brzy.“
Jiří Kunz: „Velmi Vám děkuji, zdravím pana Martina Straku a napíší Vám na@. http://jirkaautomodely.stranky1.cz/“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Pozdravy letí za Jirkou a díky Martin“
Tomáš: „Dobrý den, měl bych několik otázek ohledně technické specifikace vozu. Zajímá mě hmotnost vozu, základní rzoměry a typ agregátu - uspořádání motoru, jeho objem, výkon, kroutící moment, zrychlení a typ převodovky. Děkuji za informace.“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Jenom ty základní: hmontost 900 kg, šířka 2m, délka 4,6m, motor 12 válců do V, objem 6000 ccm, výkon cca 650-700k, převodovka 6ti stupňová sekvenční, řazení pádly pod volantem...“
Jiří Dušek: „Zaráží mě,že debata o LMS je vysílána na ČT,dokument o Tomášovi Engem také a závody byly vysílány na jiné stanici.“
Monika Dvořáčková a Jiří Starý: „Jiří, to není zas tak nezvyklé. ČT během roku natočila velice působivý dokument o Tomášovi Enge, stejně jako pozvala zástupce týmu a novináře do svého pořadu Sama doma. Přímá souvislost mezi různými stanicemi není.“