Chat

Slevomaty na internetu

Lenka Vichnarová

Záznam chatu z pondělí 21. února 2011

Sylva: „Dobrý den,jsou výrobky na Slevomatu opravdu kvalitní?Je spolehnutí na dodání zboží po zaplacení a jaká je záruka na zboží?děkuji“

Lenka Vichnarová : „dobrý den, má osobní zkušenost je dobrá, nekupovala jsem ale zboží, ale jídlo v restauraci, masáže a relaxační pobyt, vše bylo naprosto v pořádku a ještě jsem měla dobrý pocit, že jsem ušetřila“

Eva: „Nejsou slevomaty podvod?? Díky“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, nejsou - je to od těch, co je nabízejí naopak podle mě chytrý tah:¨-) v čase, kdy by třeba nebyla po jejich službách taková poptávka, ji nabídnou s výraznou slevou - tím získají alespoń nejaké zákazníky - ti možná, pokud budou spokojen,i přijdou i jindy, třeba za plnou cenu“

Martina H.: „Dobrý den, chci se zeptat kde na slevomat můžu narazit a zda mají svoje webové stránky. Slyším o tom poprvé.“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, slevomatů je mnoho, doporučuji stránky, které sdružují víc nabídek a to třeba www.skrz.cz, nebo www. slevomat.cz, nebo www. vyhodne ceny.cz, www.cityhit.c, www.horyslev.cz, www.slevax.cz či www.slevoman.cz“

Petra Vondráčková: „Co vy si myslíte o slevách na internetu doporučila by jste je třeba na nákup věcí pro dítě? Děkuji za odpověd Vondráčková“

Lenka Vichnarová : „dobrý den, na slevomatech jsem se zatím nesetkala s nabídkou speciálně určenou pro děti, a jde spíš o služby ( restaurace, hubnutí,fitka, masáže, pobyty v hotelech, permanentky, bělení zubů) věci pro děti jsou spíš na aukru či mimibazarech, a tam obchody zase probíhají jinak“

Marci: „Dobrý den, paní Vichnarová, obávám se toho, že když si koupim službu přes slevomaty (př. masaže nebo liposukce), že sluzba nebude tak kvalitni, jako pri uhrazeni plne ceny. Mate s tim nejakou zkusenost? Predem mockrat dekuji! Marci“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, mám zkušenosti s relaxačním pobytem v Klatovech, jídlem v restauraci a holičem. Všechno proběhlo úplně v pořádku, služby byly stoprocentní, stejné jako měli plně platící klienti“

Marie: „Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak postupovat, pokud koupím voucher a následně při výběru nejsem spokojená s "obsahem". Např. restaurace mi přinese neodpovídající porci? Děkuji moc :-)“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, postupujete úplně stejně jako při běžné reklamaci - běžně platí, že reklamujete tam, kde jste koupili, čili na slevomatu. V případě restaurace bych vbšak porovnala nabídku s realitou a řešila bych to na místě. Na voucheru je napsáno, co přesně si kupujete, takže to není obtížné“

Lenka Šubrtová: „Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda se dá opravdu na slevomaty spolehnout, ráda bych si přes slevomat objednala dovolenou v ČR ale bojím se, aby to vše klaplo. Mám 3 měsíční miminko a jet s ním někam na slevomatovou dovolenou a zjistit, že to je podvod bych opravdu nerada. Nechá se slevomatům a službách v nich opravdu věřit? Děkuji Šubrtová“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, myslím, že se nemusíte bát - možná by bylo rozumné předem zavolat do hotelu, který slevu nabízí a poptat se na prostředí i vybavenost pokoje, zda se hodí pro dítě. Jinak máte stejná práva jako ostatní klienti, takže byste rozhodně neměla být ošizená. My jsme uspořádali s kamarádkami relaxační víkend "babinec" a služby byly bezvadné.“

Radka: „Dobrý den, nabízí na slevomatech své "služby" převážně jen společnosti z Prahy?“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, do slevomatu se zapojilo 13 měst, ale nejvíc je z Prahy. Dá se to pokud nejste z Prahy spojit - sehnat slevomatové ubytování plus nějakou další slevomatovou službu ( projížďka na Vltavě, dobrá restaurace atd...)“

Katka: „Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli víte, jak to funguje z druhé strany - kdybych chtěla nabídnout službu slevomatu, co po mně za to budou chtít, kolik procent apod?“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, tuhle stránku " sleváren" neznám, jsem jen uživatelka :-)“

tereza: „Dobrý den co si myslite o tomto nakuoování přes slevomaty a podobé nabizené obchody ? nejsou to nejaké podvody?dá se tomuto nakupování veřit ?dekuji“

Lenka Vichnarová : „S podvodem jsem se nesetkala, pod skoro každou nabídkou jsou hlasy uživatelů, jak byli spokojeni, či co je zaskočilo, je vhodné se předem ptát, zvlášť když se jedná o dražší službu“

Dana, Chrudim: „Mně by zajímalo, když hledám kontrétně ted víkend se zumbou, tak mám do vyhledávače zadat i heslo slevomat, anebo to každý na svých web.stránkách má, nebo zrovna nemá? Děkuji za odpověď.“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, zadejte třeba www.slevoman, www.skrz.cz či www.horyslev.cz či www. vyhodnceny.cz nebo jen do vyhledávače slovo slevomaty a nabídka se vám neukáže. Protože se nabídky neustále mění a každá akce trvá cca 2 až 3 dny, zumbu vám nezaručím. Minulý týden jsem si ale víkendu se Zumbou na slevomatech všimla, sleva byla poloviční“

5: „Dobrý den mám poukat na kadeřníka od vánoc a objednaná jsem na červen dřív nebyl volný termín. to jsem vážně nečekala. ještě že jich nemám víc.“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, to je jedno z rizik na které divačky upozorním v dalším vstupu“

Jana: „Dobrý den, mohlo by se stát, že po zakoupení voucheru na víkendový pobyt nebude volný termín, o který mám zájem? Vím,že doba na rezervaci je třeba i během celého roku, ale i přesto... Jak to pak vyřešit?“

Lenka Vichnarová : „slevárna by vám měla vrátit peníze“

Evík: „Dobrý den, paní Vichnarová, zrovna včera jsem natrefila na slevu v hotelu Kriváň ve Vysokých Tatrách, kde nabízejí 5 dní (4 noce) s plnou penzí, masáží, denně 1 káva či čaj, 3 hodiny půjčení kola, saunu, bazén grátis a to ze 4.000,- na 1.999,-. Myslíte, že se lze na to spolehnout i mimo hranice ČR? A jak to pak provést, když na jejich stránkách jsou ceny v euro a chtěli bychom vzít děti - do 4 let jsou zdarma a do 12 let mají dle jejich stránek 30% slevu. To by se nám v tom případě ale vyplatilo vzít tedy tři celé poukazy ze Slevomatu, ne? A ještě jeden dotaz k tomuto: již včera byl počet zájemců přes 2400, je možné, že sleva nebude poskytnuta (platnost je udaná na celý rok)? Děkuji. Eva s rodinou“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, nabídka zní slibně, ale to, že už se přihlásilo tolik lidí, může být problém. Jak se tam všichni vejdou? nevím, jaká je kaapacita hotelu.... Být vámi, napíšu předem do hotelu mail., zda mají ve vámi vybraném čase volnou kapacitu, a pak až vám odpovědí, bych poukaz kupovala“

Eva Prengelová: „Dobrý den, chtěla jsem se zepta k slevomatům: vybrala jsem si třeba večeři, vidím, že termín je měsíc, je potřeba 10 lidí a jsem třeba 4. v pořadí. Zaplatím to a vyčkávám a co když se 10 lidí nenasbírá? Co se zaplacenými penězi? Děkuji“

Lenka Vichnarová : „Peníze vám "slevomat" vrátí“

KVĚTA: „DOBRÝ DEN, pokud firma prodá přes slevomat třeba 4000 ks voucherů na ultrazvukovou liposukci, je přeci zřejmé, že nikdy nebude schopna tuto poptávku v jeden moment obsloužit, pokud se jedná o hubnutí logicky budeme chtít všichni zhubnout na léto.. Jak tuto situaci řešit, když mi nejbližší termín dají třeba v květnu a já chci hned? Děkuji.“

Lenka Vichnarová : „A to je problém, vrátí vám peníze, ale vy jste stála o službu... je lepší reálně předem zhodnotit, zda je možné se vůbec mezi zájemce vejít.... nabídka velkého množství slevových voucherů může být varováním,“

jiri: „jaká je veb. adresa slevomatu?“

Lenka Vichnarová : „zkuste třeba www.skrz.cz nebo www.slevoman.cz nebo www. vyhodneceny.cz“

Pavel: „Dobrý den, je normální, že někdo nabídne i 85% slevu? Kdo firmě doplatí rozdíl? Děkuji.“

Lenka Vichnarová : „Firma jistě nenabídne takové množství slev, aby krachla. Naopak soudí, že slevou chytí zákazníky, kteří k ní pak najdou cestu i za plnou cenu“

D. Hudecová: „Ráda bych se zeptala, jak je to s placením? Platí se např. v případě voucherů na pobyty v hotelích v okamžiku získání slevy nebo až v okamžiku čerpání slevy - tj. před samotným pobytem?“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, platí se hned, jak si pobyt objednáte“

Sára: „Dobrý den, zakoupila jsem poukaz na wellness pobyt, kde byla uvedena cena pro 2 osoby na 2 noci s tím, že děti do 3 let jsou ZDARMA. Při rezervaci v hotelu jsem se ale dozvěděla, že děti do 3 let jsou zdarma (lůžko) ale dále bez nároku na služby (polopenze). Pobyt už máme koupený, ale není to trochu klamavá reklama? Naše dcerka tudíž nemá ani snídani ani večeři...“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, mohlo by to tak být, ale pokud hotel nenabízel přímo v nabídce výslovně pro děti zdarma i ostatní služby kromě noclehu, asi nevyhrajete. Je určitě předem( před rezervací a placením) vhodné kontaktovat hotel a vyptat sed na podrobnosti“

Petra B.: „Dobrý den, paní Vichnarová, zajímalo by mne, jak se postupuje v případě, že se přihlásím na nějakou slevu a odešlu ihned platbu, ale nakonec sleva nebude aktivována z důvodu malého počtu kupujících. Děkuji za odpověď. Petra B.“

Lenka Vichnarová : „měli by vám vrátit peníze,a to bez průtahů“

Tomas: „Dobrý den. Nabídky slevomatů jsou zajímavé. Zřejmě bych tomu věřil více, než aukčním portálům s platbou za příhoz jakou jsou např. licituj.cz, bonus.cz, aubid.cz, cosito.cz aj... Zakoupil jsem na slevomatu poukaz na večeři a můžu říci že super.“

Lenka Vichnarová : „Mám zatím stejné zkušenosti:-“

Pavla: „Dobrý den Leni, vše nej k dnešnímu svátku : ) A prosím mám dotaz ohledně reklamace slevového kuponu. Koupila jsem kupon na mp4 přehravač. V době, kdy kupon ještě nebyl platný měl e-shop zcela k dispozici nižší paměti - čili levné mp4. V den, kdy začal platit poukaz píše e-shop, že je nemá na skladě. A nabízí jen vyšší paměti => o dost dražší... A ten já samozřejmě nechci, neboť bych zaplatila více - pro mě neatraktivní nabídka. Je to trochu neetické od toho e-shopu - je možné v tomto případě reklamovat?“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, děkuji za přání :-) Tohle mi připadá také neetické, a zkusila bych uplatnovat kupon na to, co bylo slíbeno. Neznám ale konkrétní náležitosti voucheru, a tak navím, jaká je vaše šance“

lenka, Praha: „Dobrý den, jak dlouho si myslíte, že budou "slevomaty" ještě fungovat, než se trh nasytí? Jsou běžné i na "západě" ? děkuji“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, přišly z USA a GB a stále jedou - myslím, že nehrozí rychlé nasycení trhu - hospody a fitka budou existovat pořád“

Nikol: „Dobrý den,už jsem také poznala kouzlo slevomatu,zatím jen prohlížím a brouzdám. Mám pocit,že když zajdu třeba na večeři nebo do hotelu,že na mne budou koukat jinak a nebudou se ke mně chovat jako ke klientovi,který s to koupí za "normální peníze".Jak se na tento problém koukáte?Při rezervaci musím předem po telefonu udat,že se jedná o slevomat?Pak mi třeba dají horší pokoj nebo porci??????Děkuji“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, nevím jak na vás budou "koukat", ale já jsem měla dojem, že na nás koukali v restauraci a v hotelu úplně stejně jako na ostatní“

Michal: „Dobrý den. Myslíte že je stále možnost vytvořit si vlastní web. stránku se stejnou tématikou nebo je již internet těmito stránkami přeplněn ?“

Lenka Vichnarová : „Pokud budete v něčem jiný( název, nasmlouvané služby atd), tak šance určitě je“

Mirek: „Dobrý den paní Vichnarová,musím reagovat na Vaší odpověď paní Janě viz níže.Jsem provozovatel wellness hotelu a nesouhlasím s tím vrácením peněz tak doslovně jak jste odpověděla.Pokud klient zavolá ve středu že chce přijet v pátek a na celý víkend a termín je již obsazen protože lidé zavolali dříve opravdu nevím proč by měl slevový server vracet peníze,když byl nabídnut jiný termín a klient zavolal a již byla kapacita na daný víkend vyčerpána.Termín na čerpání poukazu je vždy daný dopředu a v tomto termínu by měl být čerpán a přeci jen klient musí počítat s tím že když je prodáno třeba 100 slev že s evšichni nevejdou do jednoho termínu. Reakce na tento dotaz : Jana: Dobrý den, mohlo by se stát, že po zakoupení voucheru na víkendový pobyt nebude volný termín, o který mám zájem? Vím,že doba na rezervaci je třeba i během celého roku, ale i přesto... Jak to pak vyřešit? Lenka Vichnarová : slevárna by vám měla vrátit peníze“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, pokud je to takový případ, o kterém píšete, máte určitě pravdu“

KVĚTA: „A pokud mi nejbližší termín na ultrazvukovou liposukci nabídnou až v květnu s tím, že dřívější termín nemají (mám nakoupeny 4 poukazy na 4 kůry) a peníze nevrací, což se mi stalo, tak na koho se mám obrátit?“

Lenka Vichnarová : „Záleží na tom, jakou má kupon celkovou platnost.... pokud je to třeba rok, určitě se pro vás termín najde, nebude to třeba do prázdnin, ale do toho data, které je na voucheru se to stihnou dá, pak vám peníze nevrátí“

Eva z Olomouce: „Dobrý den,pani Lenko.Chci Vám poděkovat za rady,které dávate divákum a čitatelum, a popřát Vám všechno nejlepší k svátku,hlavně zdraví,uspěchy v osobním i pracovním životě.“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, moc děkuji za milé přání“

Honza: „Všechno nejlepší k Vašemu svátku Vám za diváky přeje Honza“

Lenka Vichnarová : „děkuji mockrát Honzo!“

Františka Zudová: „Dobrý den, paní Vichnarová, vím, že je stanovena dolní hranice počtu klientů pro nákup inzerované služby. Je také nějaké horní hranice, např. omezení maximálně pro 1000 zákazníků? (aby nebylo více kupujících, než je kapacita provozovatele)?“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, ano u konkrétní slevy je napsáno, pro kolik zájemců je přístupná“

Lucie N.: „Dobrý den, chtěla bych poopravit Vaše informace. Pokud není nabízená sleva aktivní, tzn. že ji ještě nepotvrdilo zadané množství zákazníků, tak se kupón neplatí. K platbě Vás vyzvou až po aktivování slevy, tzn. poté, kdy slevu potvrdí potřebné množství zákazníků.“

Lenka Vichnarová : „děkuji za informaci“

Vendulka: „Nemám dotaz, jen chci upozornit, že už jsme narazili na nesolidní slevový portál - www.i-slevy.cz, kde jsme objednali za 300 Kč autíčko a stále nešlo, pak jsme koukli na stránky a již tam byla informace, že firma je v konkurzu a bylo podáno trestní oznámení (jednatel si přišel asi na 340.000 Kč) a budeme se také připojovat k poškozeným svou písemnou výpovědí. Takže pozor, vybírat pečlivě, kde co zaplatit.“

Lenka Vichnarová : „Děkuji za upozornění, doufám, že si ho přečte co nejvíc diváků“

Iva: „Dobrý den,pokud zaplatím za nabídku na slevomatu a pak se nepřihlásí daný počet lidí,tak o ty peníze přijdu? Děkuji za odpověď.“

Lenka Vichnarová : „Platíte až v okamžiku kdy bude sleva aktivována“

Jana: „Dobrý den, htěla bych se zeptat, co se stane s penězi, když si službu objednám a požadovaných 5 zákazníků se nepřihlásí, přijdu o ně nebo mi je vrátí? Děkuji za odpověď.“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den platí se až poté, kdy je dost aktivních zájemců a sleva je spuštěna“

Petra: „Dobrý den, já měla pozitivní i negativní zkušenost - při zakoupení voucheru jsem byla při čerpání služby (proměna vizáže) zklamaná. Když jsem službu reklamovala, slevový portál reklamaci přeposlal onomu subjektu, který se vyjádřil, a tím to skončilo. Jak to řešit dále? Ideální by bylo alespoň mít možnost komentovat již užitou službu na netu, aby se potenc. zákazníci mohli podívat na hodnocení - plánuje se něco takového na slevových portálech?“

Lenka Vichnarová : „Dobrý den, na některých webech jsou ohlasy až aktivovány, máte pravcdu, že komentáře jsou pro další zájemce dobrým vodítkem“

Eva Svobodová: „Dobrý den, objednala a zaplatila jsem si ve slevomatu pernamentku do solární jeskyně. Na kontaktní adrese nikdo nereaguje, mobilní telefon má přeplněnou schránku a pevná linka je zrušená 9.2.11 pro neplacení. Jak mám dále pokračovat, příp. jak v budoucnu předejít této nesolidnosti. Celkově mě to již od " výhodných slev" odradilo a mám obavy před dalšími (již i vysoce zaplacennými) vourchery. Děkuji za odpověď. Eva Svobodová“

Lenka Vichnarová : „ZKoušela jste volat provozovatelům slevonamatového serveru?“

martina: „hezký den Lenko, slevomaty se mi zdají hodně omezené na hlavní město, co se týče služeb, můžeš nám doporučit nějaký server, který se týká i jiných částí ČR. S pozdravem M. J.“

Lenka Vichnarová : „doporučuji www.skrz.cz kde je nabídka ze 13 měst“

Martina J.: „Dobrý den, dovolil bych si poznámku ke vzniku Slevomatů. Nemohli vzniknout na jaře tohoto roku, jelikož zmíněné období teprve nastane...“

Lenka Vichnarová : „jasně, máte pravdu o rok jsem se zadrhla "-)“