Chat

Zájezdy přes internet

Tamiro Okamura

Záznam chatu z pondělí 11. června 2007

Petra Pavelková: „Dobrý den. Zajímalo by mě, jak bych si mohla ověřit danou cestovní kancelář od které si přes internet objednávám zájezd. Děkuji za odpověď.“

Tamiro Okamura: „Dobrý den, i na internetu musí být uvedena kopie pojištění proti úpadku, toto pojištění se dává jen na rok a každý rok se musí obnovovat a v případě, že má CK špatné hospodářské výsledky, tak ho už na další rok nedostane. Toto pojištění musí mít každá CK ze zákona a musí tento certifikám mít viditelně vystavený. Hezký den, Tomio Okamura“

fanynka: „Dobrý den Tomio, velmi se mi líbí Vaše vystupování a také Vaše názory! Jste velmi sympatický,vždy se na Vás v televizi těším.“

Tamiro Okamura: „Moc děkuji za milý mail a hezký den, Tomio www.tomio.cz“

petra.tomancova@mestovizovice.cz: „Dobrý den pane Okamura, chtěla bych Vás požádat o radu, jak postupovat při nečinnosti cestovní kanceláře na vrácení určité částky za stornovanou osobu?Mám povinnost se spojit se smluvní pojišťovnou této cestovní kanceláře a vyřizovat vše sama nebo tuto povinnost má pojišťovna? Děkuji za odpověď a přeji hezký den. P.Tomancová“

Tamiro Okamura: „Vážená paní Tomancová, dobrý den, reklamaci toho , co je v rozporu s podepsanou cestovní smlouvou, klient uplatňuje u cestovní kanceláře do 90 dnů od zkončení zájezdu, doporučuji reklamaci zaslat doporučeným dopisem. CK musí odpovědět do 30 dnů a v případě, že se nedohodnete, tak zbývá bohužel již jen soud. Přeji hezký den a držím palce, Tomio Okamura“

veronika metelková: „dobrý den vyplatí se zájezd přes internet“

Tamiro Okamura: „Dobrý den, myslím, že ano, nikam totiž nemusíte chodit. Mnoho CK navíc nabízí i slevu, když si zájezd koupíte přes internet. Hezký den, Tomio Okamura“

Malá J.: „Vazeny pane Okamuro, chtela bych se Vas zeptat.Mame zarezervovany zajezd do Bulharska u c.k.Alexandria.Budeme cestovat s 1,5r.dcerou.Pozadovali jsme ubytovani ve vyssim patru hotelu s vyhledem na more atd.C.k. rikala, ze to tam napise,ale ze vyber pokoje nemuze ovlivnit.Myslite, ze by bylo mozne napsat primo do hotelu, kde budeme a zkusit zarezervovat prijemny pokoj na nase jmeno uz ted, ikdyz jedeme s touto cestovni kancelari?Je standartni, kdyz budeme mit pristylku, ze budou na pokoji lozni pradlo pro dite?Dekuji za odpoved a za Vase rady.“

Tamiro Okamura: „Dobrý den, ano, napište si klidně přímo do hotelu ať máte jistotu a zkuste se domluvit přímo, napište jim mailem, abyste pak měli v ruce písemné potvrzení. U přistýlky by mělo být ložní prádlo vždy automaticky. Hezký den, Tomio Okamura“

Zdena N.: „Dobrý den, chceme jet do 14 dnů na dovolenou. Rozhodujeme se mezi Egyptem,Tunisem a Tureckem. Máme 5 leté dítě. Kam by to bylo pro dítě vhodnější děkuji“

Tamiro Okamura: „Dobrý den, pro 5-ti leté dítě bude určitě nejdůležitější správný výber hotelu, aby měl hodně atrakcí. Z hlediska zemí, čím jižněji, tím bude více horko. Hezký den, Tomio Okamura“

Anna: „Je spolehliva internetova cestovni agentura levante.cz s.r.o. ? Mame zajem o 4- denni letecky zajezd do Španělska na Costa Brava (je zde také zmínka a o CK TRAVEL PLUS)“

Tamiro Okamura: „Dobrý den, nemohu bohužel posuzovat spolehlivost, ale hlavně si nechte předložit či na www stránkách musí být cesrtifikát o pojištění proti úpadku a pak je to v zásadě spolehlivé. hezký den, Tomio Okamura“

marky: „baví vás to?“

Tamiro Okamura: „Děkuji, baví. Hezký den, Tomio Okamura“