Chat

Zimní cestování

Lenka Vichnarová

Záznam chatu z pondělí 6. listopadu 2006

MARTINA KONOPČÍKOVÁ HRANIČNÍ 46 frýdek-místek 739 42: „Dobrý den je vhodné cestovat se 14 denním novorozenatkem pokud musí maminka k lékaři ?děkuji“

Lenka Vichnarová: „dobrý den, pokud je to možné s miminkem necestujte. KDYŽ SE NA CESTU VYDÁTE, snažte se zachovat dítěti rytmus, na které je zvyklé. Zdravím“

ilona.n@email.cz: „Dobrý den, kam je nejlépe vycestovat ( do jaké destinace?). Byla jsem v léte v Tunicku a cestovní kancelář se kterou jsem jela nedodržela podmínky, které jsem měla uvedené ve smlouvě např. pokoj, který mi CK ukázala na obrázku nebyl totožný ve kterém jsem nakonec byla ubytovaná, sociální zařízení špinavé,... . Nakonec jsme se rozhodli že to nijak řešit nebudeme, protože okolí hotelu a pláž byla krásná.Děkuji Němcová“

Lenka Vichnarová: „takto často reagují i ostatní turisté - nakonec nechtějí problémy řešit, když jinak je všechno v pohodě. Doporučuji abyste napříště přece jen při nespokojenosti zkusili vyjednat slevu, výlet či půjčení auta zdarma apodobně. Kam vyjet? záleží vždy nakonkrétní lokalitě a hotelu, obecné doporučení nelze dát. Zdravím“

ilona.n@email.cz: „Dobrý den, kam je nejlépe vycestovat ( do jaké destinace?). Byla jsem v léte v Tunicku a cestovní kancelář se kterou jsem jela nedodržela podmínky, které jsem měla uvedené ve smlouvě např. pokoj, který mi CK ukázala na obrázku nebyl totožný ve kterém jsem nakonec byla ubytovaná, sociální zařízení špinavé,... . Nakonec jsme se rozhodli že to nijak řešit nebudeme, protože okolí hotelu a pláž byla krásná.Děkuji Němcová“

Lenka Vichnarová: „na zimní dovolenou bych doporučila teď Egypt, ale hotel čtyři hvězdičky a výše, na vánoční období Mallorcu“

Melničáková Brno: „Dobrý den, paní Vichnarová pokud si kupuji zájezd v lednu, v únoru s určitou slevou za včasný nákup, mohu požadovat zapsat do cestovní smlouvy, že chci ubytování v 1.patře s terasou(balkonem) a výhledem na moře? Jedná se mi to vepsání do smlouvy. Děkuji Melničáková“

Lenka Vichnarová: „Dobrý den, pokud je schopná cestovka toto garantovat, určitě si to nechte do cestovní smlouvy zapsat, tím,že budete nakupovat brzy, je šance vaše požadavky splnit.“

Gita Jochenová: „Dobrý den, myslíte, že máme naději v kladné vyřízení reklamace pobytového zájezdu, když sice nemáme podpis delegáta (ale ne z vlastní viny, po příslibu jeho přítomnosti jsme ho již nepotkali), ale vše je zdokumentováno na fotografiích? Dále se CK odkazuje na Všeob.podmínky, ale vzhledem k tomu, že zájezd byl zakoupen jako Last minute z vývěsky ve výloze jsme katalog neviděli a navíc CK pouze zprostředkovala prodej jiné CK.“

Lenka Vichnarová: „myslím, že šance tady je. Velmi dobrým důkazem je fotodokumentace,o ni opřete svou reklamaci. reklamavat můžete devadesát dní po návratu, cestovak by měla reagovat do třiceti dnů“

Hana, Praha: „Některé cestovní kanceláře požadují na cestovní smlouvě rodné číslo. Jaký je důvod? Děkuji.“

Lenka Vichnarová: „dobrý den, nevím přesně důvod, možná to požadují přepravci“

ilona.n@email.cz: „Dobrý den paní Vichnarová, chtěla bych se Vás zeptat, co všechno by člověk měl s sebou mít, když cestuje např. do Innsbrucku. (pojištění,...)Jsou tam jiné požadavky než v Čr republice? děkuji Němcová“

Lenka Vichnarová: „určitě bych vám doporučila cestovní pojištění, pokud budete lyžovat dbejte na to,aby pojistka kryla sportovní aktivity.“

hruskajar@centrum.cz: „Koupil jsem si zájezd(60000) od mnou osvědčené společnosti(Fischer). Dozvěděl jsem se, že společnost je pro sezonu 2007 pojištěna od 1.11 2006. Zájezd je zaplacen 1.10 2006. Mám v případě úpadku nějaká práva?Prosím neuvádět kontakt. Děkuji.“

Lenka Vichnarová: „společnost určitě není v úpadku, její pojištění plynule navazuje, takže nemusíte mít strach. Pokud by se něco stalo a zájezd se nekonal, dostanete finanční kompenzaci“

Gavláková PP: „Débrý den, paní Vichnarová, chci jen potvrdit, ze se vyplatí řešit věci na místě dovolené. Jezdíme léta s Fischerem, vloni na Menorce bylo místo pláže kotviště lodí, nebyly slunečníky,lehátka. Po reklamaci jsme letos měli slevu 5OOO,-Sk na osobu. Zdraví K.Gavláková Poprad“

Lenka Vichnarová: „Jsem ráda, že jste se nedali a získali slevu a také že sledujete Sama doma i na Slovensku, zdravím“

Hana: „Ohledně toho rodného čísla si myslím, že tento osobní údaj by neměl být předmětem kupní smlouvy - tedy i smlouvy cestovní. Je to tedy spíše otázka na Úřad pro ochranu spotřebitele. Přesto děkuji za předchozí odpověď a zdravím Vás“

Lenka Vichnarová: „máte pravdu děkuji a zdravím“

Smržová Kateřina: „Zdravím,chtěla jsem se Vás zeptat,zda-li je lepší cestovat se 3letým synkem spíše v zimě,či v létě??Děkuji.“

Lenka Vichnarová: „myslím, že lepší by bylo jet v létě, ale mimo sezonu. Tedy k moři koncem května, v červnu nebo v září, kydy je ještě moře teplé, ale teploty nejsou tak vysoké. U cestování na hory po Cesku není problém, ale do vyšších hor bych s ditětem necestovala“