Kauzy


Dovolená

12. 6. 2025

Cestovní kancelář zkrátila klientům dovolenou o jeden den. Dozvěděli se to chvíli před odletem letadla, které proto nestihli. Delegát ani cestovní kancelář ale klientům v nouzi nepomohli. Získají zpátky alespoň náhradu za dodatečné náklady, které jim s návratem z dovolené vznikly?

Autor reportáže: Kateřina Stibalová


Předkupní právo

11. 6. 2025

Koupili si chalupu v horách s pozemkem i kusem lesa. O pozemek i les se starali, po pár letech se ale dozvěděli, že bude část jejich pozemku přepsána na stát. Ten měl podle úředníků předkupní právo, které sice dřív neuplatnil, ale nyní se situace změnila.

Autor reportáže: Kristýna Augustová


Fotovoltaika pro seniory II

9. 6. 2025

Malé fotovoltaické jednotky měly seniorům ohřívat vodu téměř zadarmo, stát jim na ně navíc nabídl dotace. Některé firmy ale při instalaci odvedly nekvalitní práci, která může být pro zákazníky dokonce nebezpečná.

Autor reportáže: Martin Mikule


Zastavená rekonstrukce II

5. 6. 2025

Těšili se na odpočinkovou dovolenou, destinaci a hotel si nechali doporučit v cestovní kanceláři. Jenže přímo vedle jejich hotelu probíhaly stavební práce doslova ve dne v noci. Proč na to cestovní kancelář klienty dopředu neupozornila?

Autor reportáže: Darina Vlková


Dovolená snů

4. 6. 2025

Těšili se na odpočinkovou dovolenou, destinaci a hotel si nechali doporučit v cestovní kanceláři. Jenže přímo vedle jejich hotelu probíhaly stavební práce doslova ve dne v noci. Proč na to cestovní kancelář klienty dopředu neupozornila?

Autor reportáže: Šárka Němcová


Apartmány

2. 6. 2025

Apartmány ke krátkodobému pronájmu lákají mladé turisty, kteří často znepříjemňují život v pražské Jindřišské ulici. Trvalí obyvatelé si stěžují na rušení nočního klidu, poškozování vybavení domu a neschopnost provozovatele apartmánu zjednat v domě pořádek.

Autor reportáže: Martin Mikule


Energie

29. 5. 2025

Více než rok už dluží energetická firma ženě přeplatek ve výši několika desítek tisíc. Za další období zase nedostala ani vyúčtování. Společnost ale na její písemné urgence nereaguje, a na zákaznickou linku se seniorce nedaří dovolat.

Autor reportáže: Tereza Hellerová


Tonery III

28. 5. 2025

Už dvakrát jsme vysílali o e-shopech s náplněmi do tiskáren, na které si stěžovaly stovky zákazníků. Spojoval je jeden majitel a mnoho nevyřízených, ale zaplacených objednávek. Jak se na takové podnikání dívají úřady?

Autor reportáže: Kristýna Augustová


Okna

22. 5. 2025

Několik rodin řešilo problémy s okny – některá nedoléhala, jiná se přehnaně rosila. Spojili se proto se specializovanoufirmou, která poslala své řemeslníky. Výsledek práce zákazníky ale nepříjemně překvapil a spokojení nebyli ani s vyřízením svých reklamací.

Autor reportáže: Tereza Hellerová


Nábytek

21. 5. 2025

Zákazníky nalákala reklama na designový nábytek z Hodonína, i recenze spokojených majitelů dřevěných stolů. Jenže po zaplacení se stovky z nich nedočkali ani nábytku, ani vrácení peněz. Nábytkářská firma v dluzích totiž zamířila do insolvence. Jakou mají zákazníci šanci na získání svých financí?

Autor reportáže: Bohunka Kociánová


Vyhledávání v archivu reportáží