Kauzy
Dovolená
12. 6. 2025
Cestovní kancelář zkrátila klientům dovolenou o jeden den. Dozvěděli se to chvíli před odletem letadla, které proto nestihli. Delegát ani cestovní kancelář ale klientům v nouzi nepomohli. Získají zpátky alespoň náhradu za dodatečné náklady, které jim s návratem z dovolené vznikly?
Autor reportáže: Kateřina Stibalová
Předkupní právo
11. 6. 2025
Koupili si chalupu v horách s pozemkem i kusem lesa. O pozemek i les se starali, po pár letech se ale dozvěděli, že bude část jejich pozemku přepsána na stát. Ten měl podle úředníků předkupní právo, které sice dřív neuplatnil, ale nyní se situace změnila.
Autor reportáže: Kristýna Augustová
Fotovoltaika pro seniory II
9. 6. 2025
Malé fotovoltaické jednotky měly seniorům ohřívat vodu téměř zadarmo, stát jim na ně navíc nabídl dotace. Některé firmy ale při instalaci odvedly nekvalitní práci, která může být pro zákazníky dokonce nebezpečná.
Autor reportáže: Martin Mikule
Zastavená rekonstrukce II
5. 6. 2025
Těšili se na odpočinkovou dovolenou, destinaci a hotel si nechali doporučit v cestovní kanceláři. Jenže přímo vedle jejich hotelu probíhaly stavební práce doslova ve dne v noci. Proč na to cestovní kancelář klienty dopředu neupozornila?
Autor reportáže: Darina Vlková
Dovolená snů
4. 6. 2025
Těšili se na odpočinkovou dovolenou, destinaci a hotel si nechali doporučit v cestovní kanceláři. Jenže přímo vedle jejich hotelu probíhaly stavební práce doslova ve dne v noci. Proč na to cestovní kancelář klienty dopředu neupozornila?
Autor reportáže: Šárka Němcová
Apartmány
2. 6. 2025
Apartmány ke krátkodobému pronájmu lákají mladé turisty, kteří často znepříjemňují život v pražské Jindřišské ulici. Trvalí obyvatelé si stěžují na rušení nočního klidu, poškozování vybavení domu a neschopnost provozovatele apartmánu zjednat v domě pořádek.
Autor reportáže: Martin Mikule
Energie
29. 5. 2025
Více než rok už dluží energetická firma ženě přeplatek ve výši několika desítek tisíc. Za další období zase nedostala ani vyúčtování. Společnost ale na její písemné urgence nereaguje, a na zákaznickou linku se seniorce nedaří dovolat.
Autor reportáže: Tereza Hellerová
Tonery III
28. 5. 2025
Už dvakrát jsme vysílali o e-shopech s náplněmi do tiskáren, na které si stěžovaly stovky zákazníků. Spojoval je jeden majitel a mnoho nevyřízených, ale zaplacených objednávek. Jak se na takové podnikání dívají úřady?
Autor reportáže: Kristýna Augustová
Okna
22. 5. 2025
Několik rodin řešilo problémy s okny – některá nedoléhala, jiná se přehnaně rosila. Spojili se proto se specializovanoufirmou, která poslala své řemeslníky. Výsledek práce zákazníky ale nepříjemně překvapil a spokojení nebyli ani s vyřízením svých reklamací.
Autor reportáže: Tereza Hellerová
Nábytek
21. 5. 2025
Zákazníky nalákala reklama na designový nábytek z Hodonína, i recenze spokojených majitelů dřevěných stolů. Jenže po zaplacení se stovky z nich nedočkali ani nábytku, ani vrácení peněz. Nábytkářská firma v dluzích totiž zamířila do insolvence. Jakou mají zákazníci šanci na získání svých financí?
Autor reportáže: Bohunka Kociánová