Želvy ninja
Čtveřice legendárních želvích bojovníků prochází nelehkým obdobím. Po porážce úhlavního nepřítele Trhače už skupina nedrží pohromadě. Leonardo odešel na příkaz mistra Třísky do Střední Ameriky, Donatello trpí coby IT poradce, Michelangelo se v převleku živí jako bavič na dětských oslavách a Raphael coby Noční strážce na vlastní pěst dohlíží na bezpečí města. Brzy ale budou muset své rozpory urovnat a spojit síly proti bájným nesmrtelným bojovníkům a monstrům z jiné dimenze.
Film Želvy ninja byl do kin uveden v roce 2007 a představuje první počítačově animovaný příspěvek do populární franšízy. Zároveň to ve své době byl návrat želváků na stříbrné plátno po celých čtrnácti letech od dob hrané trilogie z devadesátých let. Snímek vznikl za produkční účasti spoluautora původních komiksových Želv ninja, Petera Lairda, a režisér Kevin Munroe chtěl styl přiblížit právě více vážnějšímu ražení komiksů než rozjařené atmosféře klasické animované televizní série a podle ní vzniklých hraných filmů. Proto se také vyprávění zaměřuje na téma rozpadlé rodiny a potřeby spojit síly k dosažení společného cíle.
Film produkovalo hongkongské animační studio Imagi, které se specializovalo na oživování starých populárních sérií. Stejným stylem, mísícím úctu k originálu, kreativní přístup a moderní zpracování, následně zpracovali i nové filmy ze světa Highlandera a Astro Boye. Želvy ninja zaznamenaly velký komerční úspěch a tvůrci již zvažovali možnost pokračování, ale v roce 2009 licenci celé franšízy koupila společnosti Nickelodeon, která následně započala s produkcí vlastního počítačově animovaného seriálu.