Chat

Michal Hardyn
Záznam chatu ze čtvrtka 23. února 2012
Tomáš: „Fascinuje mě, kolik slevových serverů v ČR existuje. Znáte jejich přesný počet? A je vůbec nějaká šance se v téhle branži ještě uchytit? Děkuji za odpověď. Tomáš“
Michal Hardyn: „Dobry den, mnozstvi slevovych serveru je v CR skutecne obrovske. Ve srovnani s USA, kde je slevoserveru srovnatelny pocet na 30x vice obyvatel. Celkem se objevilo kolem 400 slevovych serveru v CR v poslednich 2 letech. Uchyceni v oboru podle meho nazoru je mozne, ale chce to se odlisit - napr. nejakym uzsim zamerenim. Podle meho nazoru maji sanci napriklad specializovane slevove servery zamerene na pobyty, zbozi, nove mozna na modu. Zdravi, Michal Hardyn“
Richard: „Máte přehled kolik je v ČR celkově slevových serverů?“
Michal Hardyn: „V soucasne dobe je aktivnich kolem 200 slevovych serveru. Asi 15 slevovych serveru realizuje pres 90% celeho businessu (vsech prodanych slevovych voucheru. Zdravi, Michal Hardyn“
Richard: „Existuje hodně nesolidních českých slevových serverů?“
Michal Hardyn: „Jde o jednotky slevovych serveru, kde se objevily komplikace (napriklad potize s reklamacemi). Rekl bych, ze rizikovost u slevovych serveru je podobna jako u internetovych obchodu (eshopu). Zdravi, Michal Hardyn“
Eman.: „Dobrý den, dá se spolehnout, že slevy jsou férové a ne jak se tomu stává např. u supermarketů, že se cena hodně nadsadí a pak z ní se udělá nějaká "sleva" a tak se i tváří?“
Michal Hardyn: „Rekl bych, ze to je podobne, jako napriklad u tech supermarketu. Cast slev je o neco nadsazena/zvelicena. Vyhodou internetu je, ze mate moznost si snadno z domova overit skutecnou cenu pred tim, nez zakoupite. V supermarketech tato moznost je velmi omezena. Zdravi, Michal Hardyn“
Irena: „dobrý den, které slevové servery ano, které ne“
Michal Hardyn: „je to jako s jakymkoliv nakupem/obchodem. Pokud nemate osobni zkusenost nebo napr. referenci od znameho, tak hledat informace jinde. Osobne bych doporucil slevove srovnavace, kde si slevove servery muzete porovnat, mezi nejvetsi slevove srovnavace patri SlevyDnes.cz nebo Slevin.cz, kde lze porovnat 200 slevovych serveru.“
Jan Kavan: „Pane Hadyne - kdy do ČR přijdou ve velkém hromadné slevy na nákup služeb, jako jsou např tarify operátorů? Vidíte v hromadném nakupování budoucnost anebo se jedná o bublinu, která časem splaskne?“
Michal Hardyn: „Obecne - v poslednich 2 letech je velky boom podobnych webu na ceskem internetu. Uz existuji srovnavace napriklad pro povinne ruceni, kde muzete porovnat vsechny pojistovny a usetrit tisice korun rocne. Uvadi se, ze lze usetrit az 60% z ceny povinneho ruceni. Suska se, ze srovnavace mobilnich tarifu se objevi v CR letos. O bublinu podle me nejde, internet kazdy rok vyznamne narusta (jak pocetem uzivatelu, tak poctem sluzeb). Zdravi, Michal Hardyn“
Marcela: „Dobrý den, co byste doporučil v případě, že slevový server (Helbea) inkasoval peníze za prodej welness pobytu, avšak provozovateli welnes nezaplatil a ten tudíž odmítá přijmout prodaný dárkový poukaz a službu není ochoten poskytnout. Jak v tomto případě jednat. Nejedná se o malou částku (cca 3.500,- Kč) a navíc byl poukaz darován k narozeninám, proto bych nerada nechala tuto záležitost bez odezvy. Je pravda, že tento slevový portál ukončil činnost? Moc děkuji za odpověď.“
Michal Hardyn: „Dobry den, uvedeny slevovy server je bohuzel problemovy. Tech komplikaci uz bylo vice. Muzu doporucit, obratte se na nektery ze slevovych srovnavacu, ktere se snazi usmernovat slevove servery a pomahat uzivatelum. Mohu doporucit Slevin.cz, Skrz.cz, SlevyDnes.cz. Verim, ze vam pomohou. Zdravi, Michal Hardyn“
Jitka Faltová: „Dostali jsme s manželen k vánocům jako dárek voucher na třídenní pobyt v penzionu na Moravě. Poukaz má platnost do od 3.12.2011do 1.7.2012. Volali jsme do penzionu již 7.1.2012 a majitel nám sdělil, že má až do tohoto termínu obsazeno, což se nám zdálo podivné. Po mnoha urgencích, telefonátech a e-mailech se nám podařilo domluvit jediný termín v dubnu. Dělá to na nás dojem, že majitel nemá zájem o tento typ poukazů, proč tedy nabídku na slevový server podává? Tímto komplikovaným jednáním jsme už předem zklamáni.Dokonce se obáváme, zda bude termín dodržen. Máme k dspozici pouze e-mailovou korespondenci.Je toto závazné potvrzení rezervace?Děkuji za odpověď. J. Faltová“
Michal Hardyn: „Dobry den, doporucuji obratit se na slevovy server, ktery je v podstate garantem slevy a slevu vam prodal. Ten vam verim pomuze rozptylit pochybnosti, pripadne vam pomuze ziskat zavazne potvrzeni terminu. Slevovy server ma s provozovatelem (penzionem) smlouvu. Je tim pravym, kdo vam pomuze. Zdravi, Michal Hardyn“
Ivana Plachá: „Jaké jsou největší slevové porovnávače v ČR? Kolik je deně navštíví osob? A kolik slev deně nabídnou? Je jejich používání bezpečné stejně jako bych používala běžné slevomaty? Zdraví a děkuje Iva!“
Michal Hardyn: „Dobry den, mezi nejvetsi slevove srovnavace patri SlevyDnes.cz a Slevin.cz. Napriklad SlevyDnes.cz navstivi denne 50 az 100 tisic navstevniku, mesicne zavita na SlevyDnes.cz pres 2 miliony navstevniku. Slevove srovnavace porovnavaji kazdy den vsech cca 200 slevovych serveru a kolem 2000 platnych slevovych nabidek. Vetsinou jsou slevy razene dle mest a ruznych kategorii. Zdravi, Michal Hardyn“
Miloš Hrma: „Dobrý den, neznáte ze zahraničí slevové servery, které by pracovaly s hyperlokalizací?“
Michal Hardyn: „Dobry den, co presne myslite pojmem hyperlokace? Zdravi, Michal Hardyn“
Marcela: „Dobrý den, co byste doporučil v případě, že slevový portál (Helbea) inkasoval peníze za prodej welness pobytu, avšak provozovateli welnes nezaplatil a ten tudíž odmítá přijmout prodaný dárkový poukaz a službu není ochoten poskytnout. Jak v tomto případě jednat. Nejedná se o malou částku (cca 3.500,- Kč) a navíc byl poukaz darován k narozeninám, proto bych nerada nechala tuto záležitost bez odezvy. Je pravda, že tento slevový portál ukončil činnost? Moc děkuji za odpověď.“
Michal Hardyn: „Dobry den, uz jsem reagoval drive. Zkuste se obratit na slevove srovnavace, ktere sbiraji zkusenosti od uzivatelu a pomahaji resit podobne pripady. Zdravi, Michal Hardyn“
Jana V.: „Dobrý den, ráda bych se zeptala jak se bránit proti podvodným prodejcům na slevových serverech? Konkrétně zakoupila jsem službu u jistého slevového portálu. Poskytovatele slevy, ale není monžné kontaktovat. Ráda bych odstoupila od služby a chtěla bych vrátit peníze. Již uplynulo 14 dnů, které nabízí slevový server na vrácení peněz. Sleva - kupónek, ale stále ještě platí a nebyla využita. Je možné nějakým způsobem dostat peníze zpět? K firmě "poskytující" službu již nemám důvěru. Děkuji předem za odpověď“
Michal Hardyn: „Dobry den, zkuste slevove srovnavace, ktere pomahaji podobne veci resit a zastavaji se uzivatelu. Zdravi, Michal Hardyn“
Martina: „Dobrý den, prozatím mám jen pozitivní zkušenost, i když malou. Lze se však na někoho obrátit, pokud by nastal problém se slevovým servrem, např. neuznání reklamací? Děkuji a hezký den.“
Michal Hardyn: „Dobry den, v pripade komplikaci doporucuji kontaktovat slevove srovnavace, kteri vyjednavaji se slevovymi servery a zastanou se uzivatelu v pripade problemu. Zdravi, Michal Hardyn“
Iva: „Dobrý den,dotaz jsem posílala,ale nevím,zda Vám přišel...Jak dlouho prosím trvá,než přijde zboží ze slevového portálu?Mám zaplacené a objednané již 14dní a ještě zboží nepřišlo.Mockrát děkuji.“
Michal Hardyn: „Dobry den, zbozi obvykle prijde postou do 2-5 dni. Nicmene posledni dobou se na slevovych serverech nabizi take modni zbozi (tricka, svetry, kabelky, atd.), ktere slevove servery objednavaji v zahranici a tam je dodaci doba kolem 3 tydnu. Zdravi, Michal Hardyn“
katka: „můžete prosím říct internetovou adresu na srovnávaní slevových portálů?? Děkuji“
Michal Hardyn: „Dobry den, mezi nejvetsi srovnavace slevovych serveru patri SlevyDnes.cz nebo Slevin.cz, ktere porovnavaji vetsinu ze 200 slevovych serveru. Zdravi, Michal Hardyn“
Veronika: „Dobrý den. V září jsem na slevovém serveru našla desetidenní zájezd do Turecka. Původní cena zájezdu činila 20 000Kč,po slevě 11 000Kč za osobu.Letecky, all-inclusive,3-hvězdičkový hotel. Musím říct že to byla skvělá dovolená, nic nám nechybělo. Byli jsme s ročním synem a bylo to super takže mám pozitivní zkušenost!“
Michal Hardyn: „Dobry den, dekuji za milou zpetnou vazbu. :-) Zajezdy jsou posledni rok asi nejpopularnejsi slevove nabidky. Zdravi, Michal Hardyn“
Petr Ošlejšek: „Dobrý den, pokud zaplatím kartou a počet kupujících nedosahne patřičného počtu, ale peníze z karty odejdou do kdy je prodávající povinen vrátit peníze? Lze uplatnit 14-ti denní lhůtu k odstoupení po nákupu? Děkuji za odpovědi“
Michal Hardyn: „Dobry den, obvykla praxe u slevovych serveru je opacna. Slevovy server provede platbu az v moment, kdy slevova nabidka dosahne minimalniho poctu kupujicich a stane se platnou. Zdravi, Michal Hardyn“
jitka: „muzu se zeptat kde je nejlevnejsi servr?“
Michal Hardyn: „Dobry den, nejvetsi slevovy server v CR je Slevomat.cz, ktery je zaroven jednim z nejstarsich slevovych serveru na ceskem internetu. Zdravi, Michal Hardyn“
Honza: „Dobrý den, zajímalo by mě u koho žádat peníze zpět pokud zboží nedorazí ? U slevového serveru nebo u firmy u které objednávka proběhla? Děkuji“
Michal Hardyn: „Dobry den, platba probehla slevovemu serveru. Penize by mely byt zadany tam. Zdravi, Michal Hardyn“
Jana: „Krásný den, již jsem několikrát slevový server využila - masáže, pobyt na horách, fotografie, úžasnou čokoládu, apod. Vše o.k. díky“
Michal Hardyn: „Pekny den a diky za milou zpetnou vazbu, potesila jste me. :-) Zdravi, Michal Hardyn“
Kamil: „Dobrý den, proč v každé větě používáte 2-3x slovo "jakoby"? Vypadá to, že vše co říkáte není doopravdy, ale jen jakoby...???“
Michal Hardyn: „Dobry den, omluva, to je bohuzel nesvar ze zamestnani. Kolega pouziva toto zbytecne slovo asi 10x vice a nakazil me. ;-) Zdravi, Michal Hardyn“
Pavel Škroup: „Mám malou manufakturu na výrobu čekankové kávy a rád bych zkusil hromadné slevy - má to smysl? Dá mi některý ze slevových serverů výhodné podmínky, aby mělo smysl do toho jít, nebo je můj produkt úplně mimo mísu?“
Michal Hardyn: „Dobry den, doporucuji oslovit 2-3 slevove servery a zaslat jim poptavku. Slevove servery maji specialisty, kteri pomohou poradit s pripravou marketingu/produktu na serveru a dokazi odhadnout, jestli nabidka muze byt uspesna. Pri spusteni spoluprace navic jako poskytovatel slevy nic neplatite (zadne fixni poplatky), platite az provizi z prodanych voucheru. Zdravi, Michal Hardyn“
zuzana: „dobrý den je možné stornovat obědnávku????“
Michal Hardyn: „Dobry den, zalezi v jakem stavu je objednavka. Nevahejte kontaktovat slevovy server. Zdravi, Michal Hardyn“
jana: „je platba na slevovem serveru bezpecna?“
Michal Hardyn: „Dobry den, platba probiha pres overene platebni brany (casto platebni brana Ceske sporitelny), platba je bezpecna. Zdravi, Michal Hardyn“
františek: „Pane Hardyne,předpokládejme.že si na serveru koupím lyžařské boty.Svoji velikost znám dobře ale přesto,přijdou pštou a nebudou pasovat?“
Michal Hardyn: „Dobry den, postup pri vraceni zbozi je stejny jako u eshopu (a je dle zakona) - nepouzivane zbozi muzete do 14 dni bez udani duvodu vratit, penize ziskate zpet. Zdravi, Michal Hardyn“
Jan: „Dobrý den, mohu se zeptat na Vaše vzdělání? Zajímalo by mne, kde jste získal tolik informací. díky“
Michal Hardyn: „Dobry den, zajimavy dotaz a diky za lichotku. :-) Vystudoval jsem management/marketing. Zdravi, Michal Hardyn“
Monika: „Dobrý den, čím jste profesně přesně? Zatím spíše jako odborník odvoláváte nespokojené na srovnávače, ale dle mých zkušeností se stížnostmi nezabývají, pokud voucher nekoupíte přes ně...což byste asi jako odborník mohl vědět...“
Michal Hardyn: „Dobry den, zkusil jsem odpovedet v primem prenosu. Krome zakonnych moznosti muze se stiznostmi pomoci pojisteni slevovych serveru a slevovych nabidek, ktere sice nebude zatim povinne, ale pokud zakaznik pozaduje maximalni garance, tak si muze vybrat pojisteny slevovy server. Zdravi, Michal Hardyn“
Jitka: „Otaázka zněla jaký je nejlevnější server, ne největčí či nejstarší..to všichni víme, bohužel prodávají tolik voucherů, že provozovatel pak při odbavení je otrávený, nebo nestíhá a na jeho službách se to většinou negativně promítne...“
Michal Hardyn: „Dobry den, diky za dotaz. Asi neni mozne jednodusse odpovedet, ktery server je nejlevnejsi. Vice nez o slevovych serverech jde podle me o konkretni slevove nabidky - ktera je nejvyhodnejsi. Tam je dobre hledat napriklad na srovnavacich slevovych serveru, kde je nabidek vice a od vetsiny slevovych serveru. Zdravi, Michal Hardyn“
Lenka: „Dobrý den, před měsícem jsem si také objednala povlečení ještě spolu s kamarádkou. Samozřejmě jsme ho hned po rozbalení vrátily. Větší hrůzu jsme neviděly. Nicméně jsme okamžitě kontaktovaly výrobce a ten nám řekl, že musíme kontaktovat poskytovatele slevy v tomto případě Slevomat.Žádaly jsme tedy Slevomat o vrácení peněz. Po třech dnech se nám ozvali s tím, že peníze poukázali již firmě a že se musíme dohodnout s firmou.Celý kolotoč tedy znovu. Nicméně nám nakonec po týdnu paní v té firmě řekla, že peníze již 15.2. poslali na účet. Ten den bylo 17.2. Do dnešního dne jsem částku na účet neobržela. Nejen že jsem musela zaplatit poštovné a balné, které nám nevrátí jak paní uvedla ale také jsem dost peněz protelefonovala a zaplatila za poštovné při vrácení balíku. Není to fér z jejich strany a rozhodně je nikdy nikomu nedoporučím i kdyby měli povlečení ze zlata. Co dál? Jak dlouho musím čekat na peníze? Děkuji“
Michal Hardyn: „Dobry den, Slevomat je velmi seriozni server a velmi mu zalezi na zakaznicich. Pokud budete nespokojena, kontaktujte Slevomat. Jsem presvedceny, ze se vam bude snazit vyjit vstric. Dokonce u Slevomatu na webu (v kontaktech) je kontakt na reditele Slevomatu, ktery komplikace a komunikaci s nespokojenymi uzivateli resi casto osobne. Napriklad nabidnou nejakou kompenzaci. Zdravi, Michal Hardyn“
Petra: „Dobry den,jeste jednou bych se chtela zeptat,jak se nespalit pri zakoupeni zahranicni dovolene na slevovem serveru,na co dat pozor.. Dekuji za odpoved. Zdravim P.“
Michal Hardyn: „Dobry den, doporucuji vybrat nektery z vetsich slevovych serveru, hledat reference na internetu nebo srovnavacich slevovych serveru. Cestovni agentury jsou pojistene, i kdyz jsou komplikace vzdy neprijemne, tak garance ziskate. Zdravi, Michal Hardyn“
bLANKA PRAHA: „http://www.zapakatel.cz/cs/praha/detail/id-5175--ipl-epilace-jen-za-2990-kc-%e2%80%93-trvale-odstraneni-chl www.zapakatel.cz TAM NABÍZEJÍ I ZÁJEZDY A VŠE MOŽNÉ nabízejí za 3000 resp 2999kč depilaci trvalou celého těla, jinde to stojí okolo 20000kč nejméně, peníze se musí ale zaplatit jinde úpně jiné firmě například jen polovina těla stává okolo 15000kč, přijde mi to jako podivné platit ty 3000kč předem úpně v jiné firmě navíc mi říkali že to bude platit rok a dnes vám posílám www stránku a píší že dnes to končí prosím mi zkuste napsat jestli máte zkušenost s tímto servrem, děkuji Blanka 602389037“
Michal Hardyn: „Dobry den, uvedeny server patri mezi nejvetsi a nejstarsi servery, urcite je jednim ze serioznich. Zdravi, Michal Hardyn“
Karel Slonka: „Dobrý den, je pro provozovatele hromadných nákupů zákonná povinnost pojistit se? Něco jako povinné ručení... A co ty agregační servery jako třeba slevydnes.cz nebo ten druhý, co zmiňujete? Ty nějak ručí za nabídky, které přepodají? Děkuji vám ucitvě!“
Michal Hardyn: „Dobry den, pojisteni neni ze zakona povinne u slevovych serveru nebo srovnavacu. Zaruky jsou standardni ze zakona (14 dni na vraceni zbozi, zaruka 2 roky na zbozi, atd.), stejne jako u jinych internetovych serveru/eshopu nebo treba u supermarketu. Zdravi, Michal Hardyn“
iveta: „Dobrý den,také již čekám na zboží 14 dnů a nemělo by být objednávané v zahraničí,protože je prezentováno jako český výrobek(povlečení). Dnes jsem si volala na slevový portál(Vykupto)a tam mi pouze řekli:"čekejte,je toho moc".Myslíte,že je to v pořádku? Děkuji za odpověď.“
Michal Hardyn: „Dobry den, toto je neprijemne. Uvedeny portal je rozhodne seriozni (jeden z nejstarsich). Obecne plati, ze je dobre se ozvat, pokud je clovek nespokojeny. Verim, ze tento portal udela maximum pro vasi spokojenost a reseni situace. Zdravi, Michal Hardyn“