Záznam koncertu jazzového mága. Se saxofonistou Kenny Garrettem a elektrickou rytmikou.

Ctil rodiče a zásadně jim nelhal. Milesova rodina se vypracovala do střední třídy a přála si usnadnit synovi start do života. Tatínek byl dentistou a klukovi koupil trubku ke 13.narozeninám. Psal se rok 1939. Otcův pacient byl jeho prvním učitelem hudby. Radil mu: "Žádné vibrato, nech to běloušům. Až zestárneš, budou se ti ruce třást samy". Miles Davis přitom nikdy nepěstoval okázale trumpetistický způsob hry, od počátku mířil k relaxovanému, citem nabitému stylu. V 50.letech to byla speciální meditace na vrcholu cool jazzu. Jeho další muzikantský vývoj charakterizují ostře ohraničené vývojové periody. Na přelomu 50. a 60.let vygradoval stylistiku hard bopu. Jeho skupiny soustřeďovaly vždycky ty nejlepší hráčské individuality. Měl závratné úspěchy i strmé propady. Průběžně několikrát bojoval se závislostí na drogách. Znamenitý cyklus alb ( Miles Ahead, Porgy And Bess, Sketches Of Spain aj.) vytvořil ve spolupráci s aranžérem Gilem Evansem. Jedním z vrcholů moderního jazzu je album Milesova sexteta Kind Of Blue. V roce 1965 na dlouhá léta naposled, snad paradoxně proto, že úžasně, interpretoval jazzové standardy. Pak se obrátil k free jazzu a brzy k fúzi jazzu s rockem. Až několik měsíců před svou smrtí v roce 1991 se Davis překvapivě vrátil s Quincy Jonesem k nádherným aranžmá Gila Evanse. Předtím pětadvacet roků se odmítal ohlížet. Ale nakonec to přeci jen stihnul.

Napište nám