ČT nemá práva k poskytování obsahu online

Obsah dílu

Move 360 — Revoluční běžky Pop Cross — Extraslide — Neuromarketing

Části dílu

01:29
Move 360
Move 360
    Petr Veselý se svým kolegou přinesli do studia zlepšovák, s jehož pomocí jsou schopni dělat virtuální prohlídky nemovitost prostřednictvím fotografií 360°. Software, který k přístroji mají, byl jejich vlastní a jejich cílem bylo zaměřit se na realitní společnosti, od nichž by získávali paušální poplatek za dlouhodobý pronájem. Peníze od investorů chtěli především na patentovou ochranu svého nápadu a s tím související expanzi do okolních zemí. Tady se ale s investory neshodli. Investoři sami neměli s realitním trhem obecně zkušenosti, a protože oba podnikatelé si neudělali dostatečně kvalitní průzkum zahraničního trhu, nakonec byli odmítnuti.
    12:13
    Revoluční běžky Pop Cross
    Revoluční běžky Pop Cross
      Jiří Popel už několik let vyvíjí své unikátní běžky, které by měly přinést revoluci do tohoto lyžařského sportu. Přinesl s sebou funkční prototyp, který však nebyl ještě zdaleka ve finální fázi. Sám navíc přiznal, že jeho projekt ve stavu, kdy se velmi těžko shání investice. Ivan Pilný tvrdil, že vždy, když někam něco přidáte, zvýšíte poruchovost – a proto se mu nová lyže s novými součástkami nelíbila a odmítl investovat. Investorům se nelíbilo ani to, že by nové lyže byly dražší než klasické běžky. A tak nakonec do zajímavého, ale nejistého nápadu odmítli vložit své finance.
      21:35
      Extraslide
      Extraslide
        Martin a Dominik byli nečekanými hvězdami předcházející řady Dne D, kdy nabídli kontroverzní projekt na sdílení dat. Michael Rostock a někteří další investoři je tehdy ale pochválili, a tak se oba začínající podnikatelé vrátili s vylepšenou image a novým projektem, který by měl lidem usnadnit orientaci při registracích do nejrůznějších internetových služeb a při práci s některými dalšími PC aplikacemi. Pro investory ale bylo v celém projektu minimum přidané hodnoty. Měli pocit, že Dominik a Martin pouze okopírovali návody z jednotlivých stránek a že by navíc nedokázali zajistit dostatečnou kvalitu práce brigádníků, kteří by návody zpracovávali. Michael Rostock je tak tentokrát místo pochvaly poslal na hřbitov projektů. A stejně reagovali i ostatní investoři.
        31:40
        Neuromarketing
        Neuromarketing
          Tomáš Zdechovský je jednatelem společnosti Commservis, která se specializuje na neuromarketing – moderní metody digitálního monitorování osobnostních předpokladů a výuku a koučování nejen manažerů, ale i zaměstnanců a sportovců. S pomocí hry zvané mindball, kterou si Tomio Okamura a Michael Rostock vyzkoušeli, předvedl, jak tyto nové postupy fungují a jak lze s jejich pomocí sledovat práci mozku, zlepšovat soustředění a posilovat další podobné schopnosti. Rychle tím zaujal Ivana Pilného, který se o tuto oblast mapování lidského mozku zajímá a protože všichni ostatní investoři byli k těmto metodám naopak skeptičtí, Ivan Pilný se nakonec rozhodl investovat sám za 15% podíl. Tomáš Zdechovský jeho nabídku po chvilce váhání přijal a získal tak nejen potřebné peníze, ale i zkušenosti jednoho z nejuznávanějších investorů, který navíc sám podniká v oblasti školení, konzultací a věnuje se i přednáškové činnosti.
          Přehrát celé video
          Den D – III. řada - Epizoda 13/13
          ČT nemá práva pro internet
          Stopáž46 minut
          Další díl
          Epizoda 13/13

          Přehled dílů

           
          Omlouváme se, tento pořad momentálně nemá žádné přehratelné díly.

          Den D – III. řada na sociálních sítích

          Napište nám