ČT nemá práva k poskytování obsahu online
Obsah dílu
Interaktivní podlaha — Gno Piškvorky 3D — Superinvestice — Helmička
Části dílu
01:42
Interaktivní podlaha
Kateřina Kožoušková přišla investorům představit interaktivní podlahu, kterou už nějakou dobu nabízí firmám. Podnikavá studentka začala působit v oblasti reklamy ještě na vysoké škole, kdy o ní dokonce vyšel článek v novinách. Ale právě ten se jí stal nakonec osudný. Investorům totiž vadilo nejen to, že Kateřina nemá unikátní produkt a navíc ho hodlá částečně programátorsky okopírovat od konkurence, ale Tomio Okamura ji navíc obvinil ze lži, když některé věty z novinového článku neodpovídaly realitě. Kateřina tak nakonec odešla bez investice a v podnikání se bude muset obejít bez znalostí zkušenějších.
13:05
Gno Piškvorky 3D
Milan Šindelář a jeho kolega přinesli do doupěte speciální 3D piškvorky. Protože se nepovažují za zkušené prezentátory, vzali si s sebou hosta, který produkt v úvodu odprezentoval za ně. Ani to ale nepomohlo. Investorům se sice produkt líbil, vadilo jim však, že není ještě technologicky zcela dotažený. Chybělo i obchodní řešení. Přesto Ivan Pilný nabídku udělal. Za polovinu částky chtěl podíl 20 %, nikdo z investorů se k němu ale nepřipojil a protože sám svoji nabídku nezměnil, 3D piškvorky budou hledat svoji cestu k lidem bez pomoci investorů.
23:15
Superinvestice
Teoretický investor a praktický elektrikář Václav Suchý roky studoval doma investování a připravoval se na to, až předstoupí před pětici byznysmenů a požádá je o investici do investování. Díky tomu, že trénoval investování nanečisto na internetu, sliboval mimořádnou úspěšnost zúročení ve výši až 3000 %, investory ale ani tak svojí superinvesticí nepřesvědčil. Jeden po druhém ho odmítli a Ivan Pilný dokonce doupě opustil, aby s Václavem Suchým nemusel ztrácet čas.
33:12
Helmička
Štěpán Knot představil unikátní ochrannou roztažitelnou helmičku pro děti, která sice investory zaujala, ale měla i jednu nevýhodu. Nešlo o Štěpánův vynález. Helmička pochází z Velké Británie a Stěpán je pouze jejím výhradním distributorem v Česku. Nepomohlo mu ani když si Tomio Okamura helmičku vyzkoušel a sám se přes ni bušil kladivem do hlavy. Problém byl také v tom, že Štěpán chtěl peníze především na reklamní kampaň v televizi a na billboardech a v tomto bodě se s investory zásadním způsobem neshodl. Ani jedna strana přitom nehodlala ustoupit, Štěpán si nechtěl dát poradit a tak nakonec i on odešel domů s pochvalou – ale bez peněz.
ČT nemá práva pro internet
Stopáž46 minut
Epizoda 12/13
Přehled dílů
Omlouváme se, tento pořad momentálně nemá žádné přehratelné díly.