Horká noc, hořké ráno
Je sobota večer. Čtyři kamarádi a čtyři kamarádky vyrážejí do losangeleských nočních klubů, aby si užili. Trochu tance, trochu alkoholu a trochu sexu. Nejlépe v tomto pořadí, i když to není podmínkou. Ne všichni ovšem dostanou, co si naplánovali. Nejhůř dopadnou Michael (Jerry O´Connell) a Sára (Tara Reidová), jejichž opilecké hrátky dívka ohlásí jako znásilnění.
Scenárista David McKenna (autor působivého dramatu Kult hákového kříže) a režisér Michael Cristofer (držitel Pulitzerovy ceny za jevištní drama Hra stínů) chtěli vytvořit modelový snímek o milostných vztazích nezadaných třicátníků v současném L.A., což se jim svým způsobem podařilo. Není to však příjemný pohled, a to je třeba si uvědomit, že autoři ve svém díle víceméně pominuli drogy. Jejich vize je nejen pesimistická, ale chvílemi až děsivá. Hlavní postavy pod dojmem hesla "carpe diem" nehledí na následky a soustřeďují se jen na vlastní potěšení. Jejich životní taktika je vcelku pochopitelná, protože si většinou ráno stejně nic nepamatují.
Režisér Michael Cristofer, který předtím působil jako dramatik a scenárista (např. Čarodějky z Eastwicku) a režíroval pouze televizní snímek o tragickém osudu modelky Carangiové, nazvaný Gia, film ozvláštnil promluvami postav do kamery a angažoval kvalitní herecké představitele. Kromě už zmíněných ještě zaujmou např. Sean Patrick Flanery a Amanda Peetová v úlohách vzájemně přitahovaných právníků a Ron Livingston v roli neustále vtipkujícího Trenta.
Jako kameraman na filmu spolupracoval Rodrigo Garcia, syn proslulého spisovatele Gabriela Garcíi Márqueze, a jedním z výkonných producentů byl známý herec Michael Keaton.